20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Trondheim  (Lest 2030 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Trondheim
« på: 09. Sep. 2005, 13:01 »
Jeg er på utkikk etter å leie eller kjøpe et område i Stjørdal (Melhus). Det viktige er at det er en tomt som er relativt flat. Tomta må være ganske stor, men trenger ikke være pen. Tomta må være i nærheten av Værnes.

Det jeg da lurer på er hvilke kanaler som er best egnet for å finne dette området. Og jeg hadde håpet at de som var litt lokalkjent i området kunne bistå i dette arbeidet. Hvilke aviser bør jeg kjøpe? Finnes det noen eiendomsmeglere i området? Kjenner dere til noen passende tomter?

Alle bidrag mottas med stor takk.
Toon, Toon,
Black and white army

plebbster

  • Gjest
Trondheim
« Svar #1 på: 09. Sep. 2005, 16:35 »
Skal du flytte, Mack?

Tror Joakim Leistad og kanskje Mikael Bue bor i nærheten.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Trondheim
« Svar #2 på: 09. Sep. 2005, 19:54 »
Stjørdal (Melhus)????????????
Den skjønte jeg ikke. Melhus er sør for Trondhem. Stjørdal nordafor.
Jeg har ikke peil på tomter i det området, men jeg kan hjelpe til med litt andre ting.

Adresseavisen vil du sikkert være veldig glad for å lese. Der får du høyrepolitikk servert daglig. Adressa er veldig flinke til å vinkle saker om det røde styret i Trondheim kommune negativt, og er veldig glade i alt som er positivt med tanke på høyresiden. Også kan du jo glede deg over å lese om alt som er galt med Rosenborg. Selv om når du kommer til Trøndelag, så er sikkert Rosenborg gode igjen.

Eiendomsmeglere? Det er nok flere eiendomsmeglere med kontorlokaler i Stjørdal. Området rundt Værnes lufthavn har de siste årene blitt stadig bedre, og kan by på stadig flere muligheter. Stjørdal er en liten by, som kan være koselig sånn av og til. Lokalavisa heter oppfinnsomt nok Stjørdalens blad. Mer vet jeg dessverre ikke om avisa, annet enn at de nektet meg en praksisplass en gang. Skuffende...

Men Pleb, jeg og Mikael bor vel tre mil unna. Så jeg vil ikke si at vi bor i nærheten.

Mer info burde være mulig å finne på http://www.stjordal.kommune.no/
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon