20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervindu januar 2022  (Lest 46930 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #285 på: 17. Jan. 2022, 19:08 »
Bekymrer meg litt at Howe ønsker/prioriterer å få inn to stoppere dette vinduet. Vi har alle lyst på to nye selvfølgelig, men mtp. at vi er halvveis i januar, så burde èn/- eller to sentrale midtbanespillere være førsteprioritet. (bør hvertfall prioriteres før stopper nr.2!)

Vi er så sinnsykt svake sentralt på midten, noe som påvirker både det offensive og det defensive. At Howe virker å ha såpass sansen for både Shelvey og Longstaff, er litt bekymringsverdig. At han i tilegg har ytret ønsker om å bygge laget rundt førstnevnte får meg nesten til å begynne å tvile på han.

Det kan godt hende at det jobbes med å få inn noen sentralt på midten, men det virker hvertfall ikke som om dette prioriteres høyt nok...
« Siste redigering: 17. Jan. 2022, 19:31 av Jonas99 »

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #286 på: 17. Jan. 2022, 19:09 »
Så får vi se da om det blir Lascelles eller Schär som viker.. Lascelles ser ut til å være godt likt av både Bruce og Howe..
Tripper på høyreback, Diego Carlos (høyre) og Dummett (venstre) som stoppere med Lewis på venstreback?

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #287 på: 17. Jan. 2022, 20:51 »
Vi blir linka med mye kvalitet, men hadde ikke forundret meg om vi tilslutt sitter igjen med Cantwell og Tarkowski fordi disse er Howe sine primære hovedmål. Evt Loyd Kelly.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #288 på: 17. Jan. 2022, 21:55 »
Kva med å bruke Joelinton på sentral midtbane? Per dags dato er han vår beste midtbanespelar. Har alt som trengst. Eg har alltid sett på Sissoko som ein «murvegg», men jeggu trur eg Joelinton vann dei fleste 1 vs 1 duellene mot han. Utruleg å sjå kor god han er vorte. Eit teknisk beist av ein spelar! Og den einaste som verkeleg tek tak og prøver berge plassen.

PS. Ser no det er vorte foreslått noke liknande i kamptråden 8)
« Siste redigering: 17. Jan. 2022, 22:06 av lgrinde »

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7617
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #289 på: 17. Jan. 2022, 22:53 »
Spilte han ikke sentral midtbane sist kamp da? Mener jeg så det i oppstillingen. Han hadde nok en god kamp med unntak av effektiviteten foran mål.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #290 på: 18. Jan. 2022, 13:00 »
Kva med å bruke Joelinton på sentral midtbane? Per dags dato er han vår beste midtbanespelar. Har alt som trengst. Eg har alltid sett på Sissoko som ein «murvegg», men jeggu trur eg Joelinton vann dei fleste 1 vs 1 duellene mot han. Utruleg å sjå kor god han er vorte. Eit teknisk beist av ein spelar! Og den einaste som verkeleg tek tak og prøver berge plassen.

PS. Ser no det er vorte foreslått noke liknande i kamptråden 8)

Det er jo akkurat det Howe gjør?

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #291 på: 18. Jan. 2022, 20:26 »
Han har vel spelt han mest på venstre kant? Uansett, eg tenker på som defansiv midtbane. No har ikkje eg sett alle kampane… Var vel kanskje 4-3-3 no sist. Eg trudde Shelvey og Longstaff spelte sentralt no sist eg.

Joelinton er vår nye brasilianske Batty/Tiote!
« Siste redigering: 18. Jan. 2022, 20:44 av lgrinde »

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #292 på: 18. Jan. 2022, 20:56 »
Diego Carlos med tranfer request. Får vi se da?
No fate but what you make

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7617
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #293 på: 18. Jan. 2022, 22:20 »
Han har vel spelt han mest på venstre kant? Uansett, eg tenker på som defansiv midtbane. No har ikkje eg sett alle kampane… Var vel kanskje 4-3-3 no sist. Eg trudde Shelvey og Longstaff spelte sentralt no sist eg.

Joelinton er vår nye brasilianske Batty/Tiote!

Tror det var snakk om en 3'er på midten med Joelinton som venstre sentral midtbane ja. Fungerte bra der mot Watford. Tror det var første kampen han ble brukt der.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7617
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #294 på: 19. Jan. 2022, 04:51 »
Sies at personal agreements med Diego Carlos er unnagjort men at Sevilla vil ha mer enn 35 mill euro.. Eierne må vel snart innse at vi ikke har annet valg enn å overbetale litt dersom vi skal ha inn en solid stopper i midten av sesongen.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #295 på: 19. Jan. 2022, 08:52 »
Carlos ser vel ut til å gå veien. Stor oppgradering på de vi har, men leser mange steder at han er litt hothead og gjør en del enkle personlige feil. Blir spennende:) Er bare en kamp til før vinduet stenger så nå har man plutselig litt tid, om ikke de vil prøve å få inn flere før lørdag.

Forøvrig en gåte av vi ikke linkes til flere sentrale midtbanespillere. Det brenner!! Min store drøm er Seko Fofana fra Lens. Ser Burnley allerede har prøvd seg. Han har nok ambisjoner om større klubber men håper de gir det et forsøk!
« Siste redigering: 19. Jan. 2022, 11:39 av lefsen »

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #296 på: 19. Jan. 2022, 11:12 »
Manchester EVening News melder at Newcastle jobber med låneavtale for Jesse Lingard.
No fate but what you make

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #297 på: 19. Jan. 2022, 11:59 »
Snart inne i siste del av overgangsvinduet og det er under enhver kritikk det som har skjedd her.

ALLE viste vi måtte handle i alle ledd for å beholde plassen og det vi har fått inn per nå er 2 spillere? 1 stor oppgradering og ett ventekjøp? Jeg er enormt skuffet og nedrykket er per nå nesten garantert.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #298 på: 19. Jan. 2022, 12:06 »
Snart inne i siste del av overgangsvinduet og det er under enhver kritikk det som har skjedd her.

ALLE viste vi måtte handle i alle ledd for å beholde plassen og det vi har fått inn per nå er 2 spillere? 1 stor oppgradering og ett ventekjøp? Jeg er enormt skuffet og nedrykket er per nå nesten garantert.

Du får ringe Amanda og fortelle hva de gjør feil.....
No fate but what you make

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #299 på: 19. Jan. 2022, 12:07 »
Eventuelt er det noen fans som kanskje ikke fatter hvor tøft januarvinduet er...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida