20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Birmingham  (Lest 20705 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Newcastle - Birmingham
« på: 31. Okt. 2005, 23:04 »
Gikk jo så bra mot WBA at jeg ser ingen grunn til å ikke starte denne kamptråden tidlig heller. ;)

Ser til glede for mange på forumet her at kampen overføres direkte på Canal+. Dessverre er jeg på jobb til halv fem selv, men skjønner jo at jeg allerede i morgen må begynne å arbeide med å få endret på det. Men nok om den saken.

KAMPEN!
Nok en kamp vi skal vinne! Det bekrefter formkurven til både laget vårt og motstanderen vår. Vi er i støtet nå, tror jeg, og det kan man ikke akkurat si om Birmingham! Seks poeng, en seier og tre uavgjorte, resten tap så langt. Sist de tok poeng var borte mot Liverpool, riktignok sist i September. Likevel, det blir nok en vanskelig kamp som skal vinnes hvor vi må forbrede oss godt! Blir nok mye samme kampbildet som borte mot WBA tipper jeg. Men vi skal være OBS, Birmingham vil før eller siden våkne og begynne å kapre poeng. Legger vi opp til det, og gir dem muligheten til det, kan det skje. Derfor er det viktig at vi gjør jobben og styrer kampen på hjemmebane, fortsetter å bygge på det positive fra de to siste kampene å sørger for at poengene blir igjenværende på St.James.

For tidlig til å spekulere i hvem som spiller og ikke spiller ennå. Men det er vel ingen grunn til at de som startet mot WBA ikke skulle kunne starte til helgen? Kanskje tilogmed Dyer fra start?
Uanstt lag velger jeg å være optimist, dette SKAL være 3 poeng!

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Newcastle - Birmingham
« Svar #1 på: 31. Okt. 2005, 23:27 »
Hadde vært så utrolig typisk om vi tapte denne. Vi har Chelsea borte i kampen helgen etter, så her er det viktig å ta full pott, noe jeg tror vi klarer. Det skal være så stor klasseforskjell på spillerne at vi bør vinne med minst 2 mål her, men jeg er fornøyd med seier, uansett margin.

Ser for meg samme lineup som mot WBA, bare at Carr erstatter Ramage på backen. Vi har en så sterk midtbane at selv en klassespiller på Dyer ikke kan komme rett inn i startelleveren etter å ha vært ute med skade.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Newcastle - Birmingham
« Svar #2 på: 31. Okt. 2005, 23:33 »
Sitat fra: "Nordin"
Hadde vært så utrolig typisk om vi tapte denne. Vi har Chelsea borte i kampen helgen etter, så her er det viktig å ta full pott, noe jeg tror vi klarer. Det skal være så stor klasseforskjell på spillerne at vi bør vinne med minst 2 mål her, men jeg er fornøyd med seier, uansett margin.

Ser for meg samme lineup som mot WBA, bare at Carr erstatter Ramage på backen. Vi har en så sterk midtbane at selv en klassespiller på Dyer ikke kan komme rett inn i startelleveren etter å ha vært ute med skade.


Carr tar nok plassen til Ramage. Ellers så stiller vi nok med samme lag. Tror Dyer får 30 minutter mot Birmingham. En genial spiller å sette inn når motstander laget begynner å bli trøtte i beina og må fram på banen.

Tipper benken blir : Harper, Bowyer, Bramble, Ameobi, Dyer.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Newcastle - Birmingham
« Svar #3 på: 31. Okt. 2005, 23:53 »
Er Bowyer klar igjen nå? Han er et stykke fra å starte nå når vi begynner å nærme oss skadefrie på midten, men samtidig er han genial å ha på benken. En "fighter" noe alle lag trenger, og også vårt beste alternativ dersom vi skulle måtte klare oss uten Parker. Anvendelig er han og, ser mye heller Bowyer på benken\banen en Faye.
Chopra med hatrick på reservelaget gir Ameobi konkuranse om plass i troppen og. Tror det slår positivt ute på begge! Er Carr tilbake til den kampen(?) så begynner dette å nærme seg et tilnærmet toppet Newcaslte lag!

Nordin, du har et poeng i at det ville vert altfor typisk oss å gå på en smell her, og det er nettop derfor det er viktig at vi (eller strengt tatt newcastle) er godt forbredt til denne kampen! Dette bør vere 3 poeng, og i tillegg en gyllen mulighet til å pynte på mål forskjellen, slik som mot WBA. Velger å være optimist her!

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Newcastle - Birmingham
« Svar #4 på: 31. Okt. 2005, 23:56 »
Nesten synd at ikke Butt kan spille kampen. Han har vært mer eller mindre horribel i Birmingham drakta. Mange Birmingham fans som er frustrerte over at han tjener mest i klubben. Styreformannen har også uttrykt sin missnøye om Newcastle spilleren. Egentlig litt synd, siden det kan bli vanskelig å få solgt han når sommeren kommer. Birmingham har jo opsjon på kjøp.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

molala

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 434
    • Vis profil
Newcastle - Birmingham
« Svar #5 på: 01. Nov. 2005, 00:34 »
Dette blir nok 3 poeng ja! Helt rett i det med Dyer, bør komme sakte men sikkert tilbake, for ikke å risikere nye tilbakeslag med hamstring-problemene! Carr inn igjen, for talentet vårt ramage.. Tipper på Et Owen mål, ett Solano, Emre eller Shearer, pluss en midtsopper på corner... 3-0, eller 3-1.. Dette bør bli den første storkampen på St.James i år!:)
ancs and Scousers, go to H***!!

Tyneside

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 170
    • Vis profil
Newcastle - Birmingham
« Svar #6 på: 01. Nov. 2005, 13:57 »
Ja nå begynner det å se lysere ut.. Har trua på at dette er en kamp vi vinner.. ! 2-0-- Owen og Nobby.. Enig i at vi kan sette inn Dyer ut i andre omgang så kan han springe i fra slitene backer..:) Shearer fra start.. Ameobi er alt for ustabil!
ynesides black and white army..!

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
Newcastle - Birmingham
« Svar #7 på: 01. Nov. 2005, 15:30 »
Shearer er stabil ja.. Stabilt dårlig! Får håpe at Souness har litt penger å slenge i potten i januar.. Anelka MÅ inn om det skal bli Champions Leauge!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Newcastle - Birmingham
« Svar #8 på: 01. Nov. 2005, 18:46 »
Sitat fra: "Mushans"
Shearer er stabil ja.. Stabilt dårlig! Får håpe at Souness har litt penger å slenge i potten i januar.. Anelka MÅ inn om det skal bli Champions Leauge!


Anelka hadde vært gull, men mye avhenger av om klubben hans går videre fra gruppespillet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Newcastle - Birmingham
« Svar #9 på: 01. Nov. 2005, 18:51 »
Given
Ramage-Tayolor-Bramble-Babayaro
Solano-Emre-Dyer/Parker-Zogbia
Owen-Shearer

Benken:
Chopra-Boumsong-Harper-Carr-Dyer/Parker

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Newcastle - Birmingham
« Svar #10 på: 01. Nov. 2005, 19:15 »
hvorfor skal du ha Ramage ute på der når Carr er spilleklar??

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Newcastle - Birmingham
« Svar #11 på: 01. Nov. 2005, 23:30 »
Håper vi stiller med samme laget som mot WBA, men med to bytter. Rmage ut, Carr inn. Ameobi ut, Shearer inn. Dyer får 30 min på slutten for N'Zogbia og terroriserer et utslitt forsvar.

Tipper noe lunkent 2-0 til Newcastle. Alt annet enn seier er uakseptabelt!

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Newcastle - Birmingham
« Svar #12 på: 02. Nov. 2005, 00:07 »
Sitat fra: "Mushans"
Shearer er stabil ja.. Stabilt dårlig! Får håpe at Souness har litt penger å slenge i potten i januar.. Anelka MÅ inn om det skal bli Champions Leauge!

Vi trenger spisser, MEN Owen & Luque tror jeg kan bli et bra par bare sistnevnte blir klar, da løser vi forhåpentligvis spissproblemet der. Dyer kan jo også brukes, men Luque & Owen har jeg troa på. Særlig når N'Zogbia fortsetter å spille bra på venstrekanten! Ellers er jeg ikke i tvil om at Shearer kan bidra med mange mål og derav mange poeng i løpet av sessongen, men det er vel allerede blitt sagt at han ikke starter\spiller alle kampene...

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Newcastle - Birmingham
« Svar #13 på: 02. Nov. 2005, 00:09 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Given
Ramage-Tayolor-Bramble-Babayaro
Solano-Emre-Dyer/Parker-Zogbia
Owen-Shearer

Benken:
Chopra-Boumsong-Harper-Carr-Dyer/Parker

ser bra ut det der. Interessant kombinasjon i modtforsvaret. Tror kanskje at Boumsong kan vokse av å bli satt ut også. Men syns han var bedre igjen nå i helgen mot WBA enn han har vært på en stund! Kanskje enig med danield om Carr inn igjen. Men sikkert ikke dumt å spare ham litt sånn med engang.

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Newcastle - Birmingham
« Svar #14 på: 02. Nov. 2005, 00:37 »
Birmingham sliter. Denne bør være en sikker tre-poenger.

Sitat fra: "Asbjørn"

Anelka hadde vært gull, men mye avhenger av om klubben hans går videre fra gruppespillet.

Delvis enig der. Anelka er en fantastisk fotballspiller, dessverre så har han vært noe av en urokråke i karrieren sin. Han er en risiko, men om han holder seg unna bråk så er han verdt hver eneste penny. I alle fall et vanskelig valg slik jeg ser det om man skal kjøpe han eller ikke.
Carr har altfor få landskamper for England!