20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV-tråden  (Lest 191820 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #270 på: 06. Des. 2011, 23:45 »
Curb your enthusiasm.  :wub:
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

coxie

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 853
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #271 på: 06. Des. 2011, 23:58 »
Curb your enthusiasm.  :wub:

Den har jeg hørt er god. Have to check it out! :D

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #272 på: 07. Des. 2011, 00:15 »
Amerikanske latterboks-serier er ren søppel. Bortsett fra animasjonsseriene som South Park, Family Guy og kanskje til dels Simpsons er humor-seriene deres rett og slett helt elendige.Men de har heldigvis noen veldig morsomme talk show-verter og skuespillere til å gjøre opp for det. Spesielt Jimmy Kimmel er jo en konge.

Hadde vært kult om de fikk noen folk med med humor til å skrive vitsene for humorseriene sine, som de tydeligvis hadde med Friends f.eks. Men den gruppen talenter er vel opptatt med kvalitets-dramaserier som House og liknende, hvor humoren faktisk sitter som et skudd.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #273 på: 07. Des. 2011, 00:19 »
Hadde vært kult om de fikk noen folk med med humor til å skrive vitsene for humorseriene sine, som de tydeligvis hadde med Friends f.eks.

Nei.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #274 på: 07. Des. 2011, 00:20 »
Håper inderlig du tar med Seinfeld i medregninga sammens med Friends der da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #275 på: 07. Des. 2011, 00:30 »
Håper inderlig du tar med Seinfeld i medregninga sammens med Friends der da.

Tror aldri jeg har sett en hel Seinfeld-episode, så det aner jeg ikke. Men jeg vet at den serien sikkert har fått like mye skryt som Friends, så kanskje jeg burde sjekke den ut en gang. Det samme gjelder serier som The Office, som jeg aldri har sett, men tar meg liksom sjelden tid til å sjekke ut humor-serier. Det er så utrolig mye dritt i den sjangeren.:P

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #276 på: 07. Des. 2011, 00:31 »
The Office har ikke lattermaskin da - må sies. Og er mockumentary som jeg elsker :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #277 på: 07. Des. 2011, 00:35 »
Tror aldri jeg har sett en hel Seinfeld-episode

Der sank du en del i aktelse gitt. :P

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #278 på: 07. Des. 2011, 00:39 »
The Office har ikke lattermaskin da - må sies. Og er mockumentary som jeg elsker :P

Ja, både mockumentary og britisk humor kan være helt konge. Samme med både Ricky Gervais og Carell. Men under de få snuttene jeg har sett har jeg egentlig bare kjedet meg, mulig man må ha et bedre bilde av karakterene for at det skal bli moro?

coxie

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 853
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #279 på: 07. Des. 2011, 00:49 »
Godt å se at det er flere Seinfeld-fans her inne! Er stolt eier av Seinfeld-boksen med alle ni sesongene som blant annet inneholder en coffee table book som naturligvis er inspirert av Kramers påfunn fra sesong fem!

For øvrig er min favoritt-karakter George!

Sitat
These pretzels are making me thirsty!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #280 på: 07. Des. 2011, 00:50 »
Siden du liker Friends så tror jeg du skal prøve deg på den amerikanske versjonen av The Office.
Nei.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #281 på: 07. Des. 2011, 00:51 »
Godt å se at det er flere Seinfeld-fans her inne! Er stolt eier av Seinfeld-boksen med alle ni sesongene som blant annet inneholder en coffee table book som naturligvis er inspirert av Kramers påfunn fra sesong fem!

For øvrig er min favoritt-karakter George!

Sitat
These pretzels are making me thirsty!

Har alle sesongene selv, men jeg kjøpte dem da før de kom på boks. ;)

coxie

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 853
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #282 på: 07. Des. 2011, 01:00 »
Den boksen fikk jeg usannsynlig billig, husker jeg. Den kosta vel 8-900 kroner da jeg kjøpte den på Elkjøp. Til sammenligning kosta den det dobbelte på Platekompaniet. Rip-off!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #283 på: 07. Des. 2011, 01:04 »
The Office har ikke lattermaskin da - må sies. Og er mockumentary som jeg elsker :P

Ja, både mockumentary og britisk humor kan være helt konge. Samme med både Ricky Gervais og Carell. Men under de få snuttene jeg har sett har jeg egentlig bare kjedet meg, mulig man må ha et bedre bilde av karakterene for at det skal bli moro?

Jeg mislikte The Office når jeg så enkeltepisoder på TV2. Starta derimot fra starten og så - og ble etterhvert hekta. Elsker både humoren og alle karakterene i serien!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #284 på: 07. Des. 2011, 01:10 »
Hmm, det høres jo oppløftende ut. Regner med at det er den britiske originalen som er klart best? Er i hvert fall det jeg kan huske å ha hørt folk si tidligere, og britene er vel generelt sett mye bedre på den type hverdags-satire.