20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV-tråden  (Lest 191808 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #150 på: 20. Juni 2011, 21:54 »
Har ikke fått den enda tipper jeg får den imorgen. Men er jo såklart forkskjell på 50 og 100Hz, men for meg som har projektor i tilllegg, gidder jeg ikke betale masse ekstra for det. Til TV-titting er nok denne utmerket, men for film og spill er den nok helt kurrant der også, men du vil merke forskell fra 100Hz. Men det må du nesten vurdere selv om du synes det er verdt de ekstra tusenlappene. Har lest litt tester og brukerannmeldelser til denne tven og konklusjonen er at det er en ganske god tv og at den er bra TIL DEN PRISEN, men den kan nok ikke konkurrere med de som koster dobbelt så mye.

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: TV-tråden
« Svar #151 på: 21. Juni 2011, 14:00 »
Da er jeg akkurat ferdig med første sesong av The Killing, og for en fantastisk krimserie det er! En dyster, vakker og tragisk serie der de prøver å oppklare mordet på Rosie Larsen. Serien er basert på danske "Forbrydelsen". http://www.imdb.com/title/tt1637727/

Er også godt i gang med førstesesongen av den amerikanske versjonen av Shameless. Den britiske versjonen (som vel har gått i åtte sesonger) har jeg aldri sett på, men liker i hvert fall utrolig godt den amerikanske. Morsomt familiedrama med mye alkohol og pupper. Emmy Rossum har jeg virkelig fått øynene opp for etter å ha sett på Shameless. Hun er digg! http://www.imdb.com/title/tt1586680/

Er blitt bekreftet at begge seriene får en ny sesong. Oh yes!
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #152 på: 21. Juni 2011, 15:57 »
Takk for tips! Skal testes ut..

Ble ferdig med Persons Unknown for noen dager siden. Handler om en gruppe mennesker som blir kidnappet og våkner opp i en liten øde by uten noen andre folk, med masse kameraer rundt forbi. Er noe elektriske greier rundt byen, så de kan ikke forlate byen heller. Begynte bra, litt ensformig etterhvert, men tok seg jævli bra opp på slutten. Irriterer meg sykt at det ikke blir noen sesong 2!!

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #153 på: 21. Juni 2011, 17:34 »

Er også godt i gang med førstesesongen av den amerikanske versjonen av Shameless. Den britiske versjonen (som vel har gått i åtte sesonger) har jeg aldri sett på, men liker i hvert fall utrolig godt den amerikanske. Morsomt familiedrama med mye alkohol og pupper. Emmy Rossum har jeg virkelig fått øynene opp for etter å ha sett på Shameless. Hun er digg! http://www.imdb.com/title/tt1586680/

Er blitt bekreftet at begge seriene får en ny sesong. Oh yes!

Kan skrive under på at det er en herlig serie! Gleder meg til neste sesong.

Er også blitt annonsert at nye og SISTE sesongen av Entourage begynner den 24 juli, gleder meg! :D

Ipt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 518
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #154 på: 21. Juni 2011, 17:53 »
For dere som ikke vet om denne siden eller lignende så må dere sjekke ut http://www.tvrage.com hvis dere følger med på endel serier. Kan ligge inn alle seriene man følger med på, og få vite det meste. Bruker den stort sett til å følge med når episoder kommer, når serier/sesonger starter osv. Fin måte og holde oversikten. Har blant annet stått der at Entourage skal ha premiere 24. juli i et par måneder.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #155 på: 23. Juni 2011, 06:30 »
Har sett ferdig Terminator: The Sarah Connor Chronicles. Begge sesongene var svært udnerholdende. Langt ifra noe mesterverk, men underholdende og vel så det.
Nei.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #156 på: 30. Juni 2011, 01:48 »
Og da var jeg ferdig med Sons of Anarchy, sesong 1. Kul serie som viser greit med baller. Fett!
Nei.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #157 på: 30. Juni 2011, 08:28 »
Nokon som har sett Breaking Bad? Har nettopp sett sesong 1 og starta på sesong 2. Veldig bra!

Ellers so lyte ein venta heilt til april neste år på sesong 2 av Game of Thrones. Og sesong 4 av True Blood har starta, kan jo "teasa" ei heftig scena med Tara og ei i episode 1 ;) To fine jenter :P
« Siste redigering: 30. Juni 2011, 08:30 av lgrinde »

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: TV-tråden
« Svar #158 på: 30. Juni 2011, 08:36 »
Breaking Bad er KONGE, og etter min mening blir det bare bedre og bedre for hver sesong. Sesong fire starter nå den 17. juli i USA, og jeg gleder meg :)
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #159 på: 30. Juni 2011, 17:44 »
Breaking Bad er veldig kult, ja. GLeder meg til en ny sesong kan lastes ned.

Har jo også gjort meg ferdig med Game of Thrones. Magi fra start til slutt. Skal kaste meg over bøkene og lese bøkene og, har jeg funnet ut.
Nei.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #160 på: 30. Juni 2011, 17:46 »
Starta på Shameless US. Bare sett førsteepisode - men er få ganger en førsteepisode har holdt et så høyt nivå som denne. Lovende!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #161 på: 30. Juni 2011, 18:04 »
Breaking Bad er veldig kult, ja. GLeder meg til en ny sesong kan lastes ned.

Har jo også gjort meg ferdig med Game of Thrones. Magi fra start til slutt. Skal kaste meg over bøkene og lese bøkene og, har jeg funnet ut.

Jeg skal definitivt også lese dem. De virker ganske kurante.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #162 på: 30. Juni 2011, 18:36 »
Yeah,. Hørt en del positivt snakk om de, for å si det mildt. Bror min bestilte beøkene så fort han var ferdig med serien, så regner med at jeg låneer bøkene av han så fort han blir ferdig. Kan ikke huske sist jeg leste noe annet enn div. tegneserier, dog, så blir spennende og se om jeg greier og konsentrere meg om en helt vanlig bok. :P
Nei.

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #163 på: 30. Juni 2011, 18:55 »
Har satt game of thrones til nedlastning nå. Skal det gi det noen sjanser om det blir regntunge dager på hytta i sverige.
Liker jeg det ikke etter 3 episoder gidder jeg ikke :P

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #164 på: 30. Juni 2011, 19:16 »
Game of Thrones liker jeg svært godt, etter 3 episoder kan jeg si at resten nok blir sett så snart klokka strekker til. Breaking Bad er også meget konge må jeg si, og Sons of Anarchy er på to-do lista etter XX antall anbefalinger. ;)