20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV-tråden  (Lest 191804 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: TV-tråden
« Svar #60 på: 14. Feb. 2011, 14:57 »
Noen som savner Bowler fra Kykelikokos? Kan avsløre at han gjør et lite comeback førstkommende søndag. Stay tuned!
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #61 på: 14. Feb. 2011, 19:27 »
Jeg husker knapt nok Kykkelikokos. Men jeg synes erindre noe om en fyr med bowlerhatt og tåpelig kostyme. Comeback høres bra ut.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #62 på: 14. Feb. 2011, 23:16 »
Mulig det bare er meg men.... Smallville har sinn siste sesong på g nå ;)
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #63 på: 16. Feb. 2011, 01:20 »
http://www.tvline.com/2011/02/the-office-recruits-cody-horn/

Trodde det var finito og slutt for The Office etter inneværende sesong, nå som Carell himself gir seg. Ser ikke sånn ut, derimot har man funnet en "love interest for Creed", hvilket i seg selv høres sykt ut! Spennende :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #64 på: 16. Feb. 2011, 09:59 »
Haha, det MÅ jo bli bra! men er i utgangspunktet skeptisk når ikke Carell skal være med, for det er jo han som tar serien fra morsom til hilarious!

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: TV-tråden
« Svar #65 på: 20. Feb. 2011, 19:34 »
Husk å få med comebacket til Bowler fra Kykelikokos i dag kl. 21 på www.ukatv.no, eller se streamen på nettsiden i etterkant.

I tillegg får vi besøk av en Pokémon-dommer. Tror det ble ganske morsomt egentlig.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #66 på: 20. Feb. 2011, 23:00 »
Så litt på det. Bowler hadde blitt gammel  ;)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #67 på: 21. Feb. 2011, 00:00 »
TV Norge nå; "kjærlighet på bestilling."

Program om russere som blir hentet av stygge amerikanske menn. :P

"Et lite stykke thailand" extreme version

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: TV-tråden
« Svar #68 på: 21. Feb. 2011, 00:07 »
Russerdamer er da unektelig bedre enn thaikjerringer?

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #69 på: 21. Feb. 2011, 00:18 »
stemmer det

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #70 på: 21. Feb. 2011, 01:59 »
Er de først fin, så er de faen meg fin :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: TV-tråden
« Svar #71 på: 07. Mars 2011, 16:11 »
Da har jeg akkurat vært statist i Sopranos-stjernen Little Stevens nye serie Lilyhammer, eller jeg fikk i hvert fall betalt for å møte opp. De trengte meg ikke likevel til scenen :P Håper på noen flere statistjobber der i løpet av produksjonsperioden.

Etter det jeg fikk se i dag, så har jeg virkelig troen på at det kan bli en skikkelig morsom serie. Kommer på NRK i 2012.

Men det jeg først og fremst skulle frem til er at jeg fikk skikkelig flashback til serien Extras når jeg var statist i dag. Får noen småpenger for å ikke gjøre en dritt, og bare passe på at jeg ikke ødelegger scenen. Samtidig får man henge med stjerner som Little Steven. For de som ikke har sett Extras med Ricky Gervais, så gjør det nå! Så serien for et par måneder siden og det er nesten like morsomt som The Office UK.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #72 på: 07. Mars 2011, 16:20 »
Da har jeg akkurat vært statist i Sopranos-stjernen Little Stevens nye serie Lilyhammer, eller jeg fikk i hvert fall betalt for å møte opp. De trengte meg ikke likevel til scenen :P Håper på noen flere statistjobber der i løpet av produksjonsperioden.

Etter det jeg fikk se i dag, så har jeg virkelig troen på at det kan bli en skikkelig morsom serie. Kommer på NRK i 2012.

Men det jeg først og fremst skulle frem til er at jeg fikk skikkelig flashback til serien Extras når jeg var statist i dag. Får noen småpenger for å ikke gjøre en dritt, og bare passe på at jeg ikke ødelegger scenen. Samtidig får man henge med stjerner som Little Steven. For de som ikke har sett Extras med Ricky Gervais, så gjør det nå! Så serien for et par måneder siden og det er nesten like morsomt som The Office UK.

Haha, konge!

Little Steven er en skikkelig god kar som man bare må like. Alltid like hyggelig!

Men tilbake til latteren, Extras er prima vare, om man ikke har sett det enda så er det bare å hive seg rundt. Mener Gervais gjør denne rollen minst like bra som The Office.

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: TV-tråden
« Svar #73 på: 08. Mars 2011, 19:34 »
Apropos Ricky Gervais. Husk å få med dere premieren på "En idiot på tur" i kveld kl. 20.45 på NRK2 (eller i hvert fall ta det opp siden det kræsjer med Barca-Arsenal).

Les mer om programmet her: http://www.dagbladet.no/2011/03/08/kultur/tv/nrk/15645061/
Utrolig gøy reiseprogram med den fantastiske fyren Karl Pilkington. Det er Gervais og Stephen Merchant som sender han noe motvillig rundt omkring i verden.

Jeg har sett de fleste av episodene på SVT, og det anbefales virkelig!
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #74 på: 04. April 2011, 23:52 »
Ingen som har sett Arrested Development? Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har fått med meg denne serien før nå. Er vel fra rundt 2003 med en ung Michael Cera blant annet, samt flere andre kjente fjes. Fantastisk morsom!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida