20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TV-tråden  (Lest 192438 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #180 på: 18. Sep. 2011, 19:44 »
Du kan begynne å se Community.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #181 på: 18. Sep. 2011, 20:06 »
Om du ikke har sett Twin Peaks - se det! Fenomenal serie! Akkurat ferdig med 1. sesong :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #182 på: 18. Sep. 2011, 20:40 »
Om du ikke har sett Twin Peaks - se det! Fenomenal serie! Akkurat ferdig med 1. sesong :)

Har faktisk hatt det på "to watch" listen min i noen år nå, så kanskje det :)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #183 på: 18. Sep. 2011, 20:41 »
Jeg også - og akkurat starta. Fullstappa av gode karakterer den serien :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #184 på: 18. Sep. 2011, 21:15 »
Twin Peaks er selvfølgelig fantastisk. Lynch er jo genial.

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #185 på: 19. Sep. 2011, 17:12 »
I natt begynner både how i met your mother og two and a half men igjen! Du kan tro jeg gleder meg! :D

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #186 på: 19. Sep. 2011, 17:30 »
Enten er det jeg som har en feil utviklet humor - eller så er How I Met Your Mother avføring på lik linje med Big Bang Theory :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #187 på: 19. Sep. 2011, 17:32 »
Jeg liker Big Bang Theory sånn passe godt. How I Met Your Mother er bra en veldig, veldig, veldig sjelden gang, akkurat som Friends. Og det er ærlig talt kun en moderne versjon av Friends.
Two and a Half Men var relativt kult, men jeg kan ikke si at jeg har trua.
Nei.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #188 på: 19. Sep. 2011, 17:33 »
Modern Family starter jo også på denne uka. :)

Simmi

  • Gjest
Sv: TV-tråden
« Svar #189 på: 19. Sep. 2011, 17:39 »
Enten er det jeg som har en feil utviklet humor - eller så er How I Met Your Mother avføring på lik linje med Big Bang Theory :P

Du har uten tvil feil utviklet humor...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #190 på: 19. Sep. 2011, 17:45 »
Modern Family og The Office gleder jeg meg sykt til. How I Met Your Mother er isåfall en særs elendig kopi av Friends, for der er det klasseforskjell. Jeg syns det er så sykt mye elendige sitcoms ute, så slike ting som Big Bang Theory og How I Met Your Mother gidder jeg lissom ikke bruke verdifull tid på. Kan jo sitte å ta på meg selv istedet lissom..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #191 på: 19. Sep. 2011, 17:51 »
hehe the office er uten tvil min favoritt av den typen serier, men jeg koser meg godt med himym og  2 1/2 men også. Når er det the office begynner igjen? ikke at jeg har tro på at det kan bli i nærheten av hva det har vært uten Steve Carell :(

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #192 på: 19. Sep. 2011, 17:53 »
Nei.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #193 på: 19. Sep. 2011, 17:54 »
Tror det begynner nå torsdag, jeg. Både det og Modern Family. Jeg veit ikke, har blitt mer kresen på slike type serier etterhvert, syns det lages alt for mange sitcoms uten sting eller i nærheten gode nok karakterer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2644
    • Vis profil
Sv: TV-tråden
« Svar #194 på: 19. Sep. 2011, 17:57 »
Den amerikanske kopien av the office er jo bare tragisk. Den britiske originalen derimot med Ricky Gervais må være noe av det morsomste som noensinne har gått på tv!!