20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nettside for billetter  (Lest 252 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Nettside for billetter
« på: 14. Feb. 2024, 16:09 »
Hei, hvor bestiller folk billettene sine nå når det ikke lengre er mulig gjennom supporterklubben?
Er det noen som har brukt noen sider i det siste som de kan anbefale? Jeg ser fotballreiser.no har pakker, men er usikker på hvor legit disse er? Jeg kunne tenkt meg å se NUFC-Sheffield United 27.April, men ser datoen til denne hos fotballreiser.no er 4.Mai av en eller annen grunn

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Nettside for billetter
« Svar #1 på: 15. Feb. 2024, 09:09 »
Siste turen jeg var over, mot Chelsea for drøyt år siden, så kjøpte jeg hospitality-pakke direkte fra klubben. Men ser det har blitt vanskelig og, kanskje med unntak av de dyreste pakkene. Da snakker vi fort en pris på 4-5000,- pr. stk

Fotballreiser.no har jeg ingen erfaring med, men ser de i hvert fall skriver de er med i reisegarantifondet, noe som tyder på at de er av de mer seriøse operatørene (om det stemmer der er med?).
No fate but what you make