20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FOMO  (Lest 2680 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

  • Gjest
FOMO
« på: 11. Mars 2007, 10:07 »
Nytt onlinemanager spill!
Football Management Online. Dere kan sjekke for mer info på hjemmesiden: www.fomo.moo.no!

Noreng

  • Gjest
Sv: FOMO
« Svar #1 på: 07. April 2007, 21:39 »
Hei!

Meld dere på FOMO. Jeg begynte for en stund tilbake, men nå reglene endret. Du kan vel bruke 5 minutt av din tid på å sjekke prosjektet?  ;D

www.fomo.moo.no

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: FOMO
« Svar #2 på: 09. April 2007, 21:57 »
Dette er en billig kopi av COM. Og jeg sverger til COM. Hva med å bli med på COM heller?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Sv: FOMO
« Svar #3 på: 10. April 2007, 12:33 »
Hvor mange slike managerspill finnes det nå på internett?

Du skal ha ros for å prøve å lage et selv, men du har langt igjen før du kan greie å konkurrere ut de store på dette feltet. Selv er jeg ikke aktiv på noen online managerspill lenger. Ikke er det et savn heller :)
Carr har altfor få landskamper for England!

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: FOMO
« Svar #4 på: 10. April 2007, 13:18 »
Har aldri prøvd noe slikt før, så du må svare meg på noen enkle småting om du kan!? Jeg leste igjennom reglene, men lurer likevel på enkelte ting!?
Hvor mye tid tar dette pr. dag da? Går alt på fantasinavn, lag og spillere? Ergo man må ha god fantasi? Eller er navn på spillere ferdig utfylt?