20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Hull City 20.09.14 kl. 1600  (Lest 18775 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7628
    • Vis profil
Newcastle United - Hull City 20.09.14 kl. 1600
« på: 19. Sep. 2014, 13:53 »
Kamp i morgen, tenkte vi trengte en kamptråd. Diskuter!

Andreas Thoring

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 236
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Hull City 20.09.14 kl. 1600
« Svar #1 på: 19. Sep. 2014, 14:00 »
Vi stiller vel uendret fra Southampton-kampen, tenker jeg.

Håper at Tiote kommer inn i motorrommet sammen med Colback. Og da uten offensivt ansvar.
Håper også at Ayoze nå kan få sjansen fra start.

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Hull City 20.09.14 kl. 1600
« Svar #2 på: 19. Sep. 2014, 14:05 »
Stiller opp på tribunen denne gangen! Skal bli spennende å se hvordan protesten utspiller seg (begynner i det 5te minuttet).
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Tremblem

  • Gjest
Sv: Newcastle United - Hull City 20.09.14 kl. 1600
« Svar #3 på: 19. Sep. 2014, 18:09 »
Ser på hva som skjedde de 2 siste kampene, ligger vi vel allerede under når protesten begynner etter 5 min...

Trist å si, men eneste jeg er interessert i når morgendagen kommer er hvor mye oppmerksomhet dette får i TV2-studioet?

Pardew har mistet fansen, ser hvordan vi spilte mot S'oton er det mye som tyder på at han har mistet garderoben.... Fyren må være rimelig tjukk både i hodet og huden for å tåle dette. Enhver normal mann hadde tatt hatten og gått.


                 Krul

Janmaat Willi Colo Haidara/Dummett

          Tiote    Colback

Cabella    Sissoko   Gouff

               Riviere

Dette har jo fungert kjempemessig hitil! (les ironisk)
« Siste redigering: 19. Sep. 2014, 18:11 av Tremblem »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Hull City 20.09.14 kl. 1600
« Svar #4 på: 19. Sep. 2014, 18:12 »
Ser Lee Ryder skriver at Pardew skal gjøre motsatt av hva han gjorde forrige sesong mot Cardiff da han ble sittende på benken under buingen. Har planer om å være i tekniske område hel tiden de første 10 minuttene og sørge for at buingen tilslutt dør ut.

Blir spesielt. Stemningen under Cardiff-kampen var ekkel selv sett fra sofaen. Dette blir neppe noe bedre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Hull City 20.09.14 kl. 1600
« Svar #5 på: 19. Sep. 2014, 18:57 »
Denne kampen handler naturligvis mest om protesten og ikke selve kampen. Jeg forstår godt at folk som bruker store deler av lønnen sin på denne klubben er dritt lei, og er like dritt lei av at andre stiller spørsmål om Pardew hatet. Her i Norge er det ganske stor enighet om at Pardew bør bort (både blant fans og eksperter). I England er det fortsatt folk som forsvarer Pardew. Fjøla er i ferd med å snu, er bare å se på statestikken. Er et par stykker som har fått øynene opp når den har blitt presentert for de, og tenk oi(!) er det så dårlig. Jeg har skrevet dette her før i andre tråder, og det er sjelden jeg bryr meg særlig om hva andre mener om denne klubben, men akkurat dette har irritert skikkelig. Skubbe fakta under teppet, og tatt opp Cabaye argumentet. Andre klubber mister nøkkelspillere de også uten at det blir tatt opp 8-9-10 måneder senere i all evighet. Pardew har hatt snart fire år i denne klubben, og fortsatt ikke fått inn noen identitet i spillestilen. Det er helt hårreisende, og det vitner om en mann som ikke vet hva han driver med.  Du kommer langt med innsats og gode spisser. Det er ikke tilfellet nå, og da raser Pardew korthuset fort i hop. Nå skulle dette kanskje vert skrevet i Pardew tråden, men la gå.

Over til kampen så vil jeg faktisk gi en sjanse til Taylor. Det jeg så av Williamson mot Southampton var så dårlig at "hatet" mot han fra fortiden kom ganske kjapt tilbake. Vi har iallefall ikke noe å tape, dårligere kan det ikke bli. Gouffran bør også finne benken forte enn fort (selv om vi ikke har det helt store å velge i). Tiote inn på midt er helt nødvendig. Han har sine store feil, men midtbanen ser uansett mye bedre ut hver gang han spiller. på spissplass har vi megasvære problem, og et problem som vil vedvare med eller uten Pardew. Her gir jeg all skyld på Ashley og nok et prov på håpløse avgjørelser fra den kanten. Kanskje på tide at Ayoze får en sjans. Riviere har sett helt ute av det lenge nå.
« Siste redigering: 19. Sep. 2014, 19:01 av Fluffy »

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Hull City 20.09.14 kl. 1600
« Svar #6 på: 19. Sep. 2014, 19:04 »
Jeg skjønner ikke at Gouffran ikke får flere kamper på topp, hvor han slipper alt det defensive ansvaret. Gi han frihet til å være en offensiv spiller.
Nei.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Hull City 20.09.14 kl. 1600
« Svar #7 på: 19. Sep. 2014, 19:08 »
Jeg skjønner ikke at Gouffran ikke får flere kamper på topp, hvor han slipper alt det defensive ansvaret. Gi han frihet til å være en offensiv spiller.
Det er selvfølgelig også en mulighet, men Pardew virker ikke åpen for nye tanker og ideer. Tror kanskje at Riviere hadde fungert bedre med en spissmakker selv om jeg ikke er kjempe fan av 4-4-2.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Hull City 20.09.14 kl. 1600
« Svar #8 på: 19. Sep. 2014, 19:11 »
Enig i Pardew-avsnittet, Fluffy. Selvfølgelig.
Mener vi bør kjøre 4-3-3, og der kan faktisk Gouffran passe inn på kant. Etter min mening er det også uten tvil den måten vi utnytter Sissoko best.
Laget bør være følgende:

--------------Krul
Janmaat-Tayls-Colo-Haidara
--------------Tiote
----Sissoko-------Colback
Cabella-Perez-Gouffran

Eventuelt Riviere inn for Gouffran. Litt vanskelig å vurdere - begge ser ut som bleike kopier av Shola Ameobi for tida (grøss).
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Hull City 20.09.14 kl. 1600
« Svar #9 på: 20. Sep. 2014, 12:12 »
Må si jeg håper dette blir Pardews siste kamp som NUFC manager. Uansett hvilket resultat som kreves for at det ønsket skal gå i oppfyllelse.

Usikker på hvilket lag Pardew bør mønstre, men uendret fro Soton' kampen som noen antydet bør være uaktuelt! Hva slags signaler sender det etter den horrible forestillingen?

Sett gjerne inn S.Taylor for Williamson, dessverre så har vi ikke noe reelt alternativ til Colo (Dummett?), så argentineren må vel få spille. Sett inn Tiote og Colback som deffansive midtbaner i en 4-3-3 og Sissokho som offansiv i treeren på midten. Og så er det kanskje på tide å la noen andre enn Riviere prøve seg som spiss?!

Hadde vært morro å kunne glede seg til kamp igjen...

bonoloy

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 35
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Hull City 20.09.14 kl. 1600
« Svar #10 på: 20. Sep. 2014, 13:14 »
GO HULL!

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Hull City 20.09.14 kl. 1600
« Svar #11 på: 20. Sep. 2014, 13:58 »
Med en annen eier ville jo Pardew fått foten for lenge siden. Problemet til hele prosessen bunner nok ut i den 8 års kontrakten som Llambias ga han (var dette en av grunnene til at han falt ut med Ashley?).

Pardew har mistet garderoben, det er jeg helt overbevist om. Innsatsen spillerne har lagt ned synes jeg vitner godt om akkurat det. At Pardew på død og liv tviholder på jobben synes jeg er en skam. Han har tapt dette nå. Han kommer aldri til å vinne fansen igjen uansett.
En seier for NUFC idag vil gjøre at Pardew får enda noen uker ved roret, men bare på lånt tid. Et tap idag vil være katastrofe for han. Et tidlig mål imot vil være verre enn verst. Jeg tror han er skikkelig skjelven før møtet med Hull, vel vitende om alt som skjer rundt.
Når Pardew endelig pakker kofferten å forsvinner kan han godt ta med seg John Carver. En dårlig trener, en sær person og som ikke er skikket til å lede spillere på dette nivået. Steve Stone og de andre i trenerteamet skal jeg ikke skjære huet av enda.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7628
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Hull City 20.09.14 kl. 1600
« Svar #12 på: 20. Sep. 2014, 14:43 »
Er ikke helt fan av Andy Woodman heller, spesielt ikke etter denne ukens hendelse.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7628
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Hull City 20.09.14 kl. 1600
« Svar #13 på: 20. Sep. 2014, 14:49 »


På liverscore står Steven Taylor oppført i startoppstillingen. Stemmer dette?
« Siste redigering: 20. Sep. 2014, 14:56 av Eriksen »

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Hull City 20.09.14 kl. 1600
« Svar #14 på: 20. Sep. 2014, 15:01 »
Nei.

Newcastle United FC ‏@NUFC  47s
#NUFC v @HullCity (4-2-3-1): Krul; Janmaat, Coloccini (c), Williamson, Dummett; Tiote, Colback; Cabella, Sissoko, Gouffran; Riviere. #NEWHUL

Men Haidara får svi for Southampton, da.