20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kan Baros være en mulighet?  (Lest 1970 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Kan Baros være en mulighet?
« på: 13. Juli 2005, 02:40 »
Kan Baros være en mulighet?

Skrevet av Asbjørn, 13 Juli 05

Skal man tro Chris Bascombe, som skriver for Liverpool Echo, kommer ikke Milan Baros til å spille Champions League kvalifisering mot walisiske TNS i morgen. Dette betyr nok at tsjekkeren går en høyst usikker fremtid i møte på Anfield.

Benitez ønsker ikke at Baros skal bli “cup tied", slik at salgsverdien på spissen går ned. Skulle han spille i morgendagens kamp, vil han være utilgjengelig for spill i både Champions League og UEFA cupen for eventuelt sin nye klubb. Dette vil helt klart gjøre Baros mindre attraktiv for potensielle kjøpere.

Situasjonen til Baros kan sammenlignes med den Michael Owen var i på samme tid i fjor.

Souness har tidligere sagt at han helst vil hente spillere som er i 23-24 års alderen, og i tillegg har erfaring fra Premier League. Milan Baros har spilt i Premier League siden 2002, og er 24 år gammel. Baros har spilt 54 ligakamper for Liverpool, og har notert seg for 18 mål.

Liverpool har allerede akseptert bud fra både Valencia og Lyon i sommer, men Baros var ikke interessert i å skrive under for noen av klubbene.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
Kan Baros være en mulighet?
« Svar #1 på: 13. Juli 2005, 13:10 »
Det hadde vært utrolig bra om han kom hit. Perfekt erstatter for Bellamy. Men vil han komme hit når han avslo fra Valencia og Lyon?
Souness er jo god på overgangsmarkedet så kanskje.

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
Kan Baros være en mulighet?
« Svar #2 på: 13. Juli 2005, 13:41 »
Kunne Souness har lært Baros å sentre? Tviler..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Leslie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 527
    • Vis profil
Kan Baros være en mulighet?
« Svar #3 på: 13. Juli 2005, 14:42 »
Baros løper jo bare med ballen og ser ned i bakken!Eg vil ikkje ha han!
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Kan Baros være en mulighet?
« Svar #4 på: 13. Juli 2005, 16:37 »
Foretrekker Robbie Keane, men sier heller ikke nei takk til Milan Baros.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Kan Baros være en mulighet?
« Svar #5 på: 14. Juli 2005, 09:14 »
Baros spilte ikke i går, akkurat som forventet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."