20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 366598 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #585 på: 01. Jan. 2011, 12:52 »
nufcblog skriver litt om Ziani-linken, uten å virke helt overbevist:
http://www.nufcblog.com/2011/01/01/newcastle-reported-after-algerian-midfield-star/#more-64903

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #586 på: 01. Jan. 2011, 14:25 »
Der satt David Weather inn ledermålet for Boro borte mot Leeds.
En spiller NUFC har blitt koblet en del til.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #587 på: 01. Jan. 2011, 17:30 »
Og Adam Lallana putta på til 3-0 for Sothampton mot Exeter.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #588 på: 01. Jan. 2011, 19:06 »
Jeg er selv halvt fra Algerie og har fulgt Ziani lenge. Han var kanongod i Marseille, men har tapt seg de siste årene. Han har vært alt annet enn god for Wolfsburg og landslaget. Er helt uenig i at han var en av Algeries beste spillere i VM. Han var faktisk den som skuffet mest.

Ziani har ekstreme drible-, innleggs- og skuddferdigheter, men er like mye av og på som Shola Ameobi og John Carew til sammen. I tillegg gjør han mange rare valg, ikke ulikt vingene vi har nå.

Til to millioner pund synes jeg det er en god handel, men noe særlig mer enn tre mp. er han dessverre ikke verdt.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #589 på: 01. Jan. 2011, 19:19 »
Rart hvis han blir solgt for £2m synes jeg. Wolfsburg kjøpte han vel tross alt i 2009 for 10mill euro?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #590 på: 01. Jan. 2011, 20:12 »
Har jo vært en gigantisk flopp for dem. Kansje klubbskifte kan få han tilbake til tidligere prestasjoner. Må jo ha vært god siden de betale den summen der for han........

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #591 på: 01. Jan. 2011, 20:13 »
Ser vi er linket til Stephane Sessegnon også. Hadde ikke gjort meg noe med en leken playmaker som han.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #592 på: 01. Jan. 2011, 20:17 »
Rart hvis han blir solgt for £2m synes jeg. Wolfsburg kjøpte han vel tross alt i 2009 for 10mill euro?
De er jo ganske rike som klubb? Så vist han har tapt seg så mye så er de sikkert fornøyd med £2 mill.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #593 på: 01. Jan. 2011, 21:09 »
Er helt uenig i at han var en av Algeries beste spillere i VM. Han var faktisk den som skuffet mest.

Mulig jeg ordla meg litt dumt tidligere: Ziani var en av de jeg la merke til på Algerie. Hvorvidt han over- eller underpresterte kan ikke jeg vurdere, men det var altså én av de jeg la merke til. Godt mulig han underpresterte veldig for alt jeg vet. Det er ingen tvil om hvem som har best peiling på Ziani og andre algeriske spillere av deg og meg.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #594 på: 01. Jan. 2011, 23:47 »

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #595 på: 01. Jan. 2011, 23:55 »
Kan han komme tilbake til formen han hadde i Blackburn hadde han vært en strålende signering. Hadde hvert fall vært deilig og fått inn en ving med en slik innleggsfot.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #596 på: 02. Jan. 2011, 00:00 »
Gjerne på lån i første omgang, spør du meg! Men meget spennende med Bentley, ja!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #597 på: 02. Jan. 2011, 00:18 »
Bentley hadde vært konge å hente. De offensive rekkene ville sett slik ut da:

Bentley - Barton - Tiote - Ben Arfa

----------- Nolan ----------------------

------------------ Carroll---------------
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #598 på: 02. Jan. 2011, 05:06 »
Er helt uenig i at han var en av Algeries beste spillere i VM. Han var faktisk den som skuffet mest.

Mulig jeg ordla meg litt dumt tidligere: Ziani var en av de jeg la merke til på Algerie. Hvorvidt han over- eller underpresterte kan ikke jeg vurdere, men det var altså én av de jeg la merke til. Godt mulig han underpresterte veldig for alt jeg vet. Det er ingen tvil om hvem som har best peiling på Ziani og andre algeriske spillere av deg og meg.

Skjønner det. Han er en spiller som er lett å legge merke til pga sin gode teknikk og fordi han alltid prøver å utfordre. Hadde ikke vært meg imot for 2 mill pund. Er mer skeptisk til Bentley.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #599 på: 02. Jan. 2011, 05:31 »
Spent om han holder nivået forsatt, har ikkje akkurat fått spelt så mykje dei siste fire åra.

Bentley du snakker om??

Spilte jo 07/08 i Blackburn med over 40 kamper. 08/09 hadde han 35 kamper med Spurs, og i fjor spilte han 21 kamper. I år har det vært magert, og det er en bekymring at han kanskje kan være ute av kampform, men å dra den så langt som at han har vært benkfyll i fire år er vel litt drøyt da han på de fire siste åra har spilt godt over 100 kamper.

Jeg har håpet på David Bentley i hele høst, så det er perfekt hvis vi får han mtp service til Andy Carroll!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM