20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Thierry Henry  (Lest 9629 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Thierry Henry
« på: 08. April 2008, 10:57 »
Keegan: I Want To Sign Henry
Newcastle United manager Kevin Keegan has revealed he will try to tempt Barcelona striker Thierry Henry back to England this summer..
Ja, da er det bare sette seg ned å følge denne historien videre..
Spennende, å det er litt morsomt at han går ut så tidlig med dette. Men Keegan vet hva han gjør tror jeg. Jeg tror å det kan slå posetivt ut for spilleren, som da ser hvor ønsket han er av klubben, i dette tilfellet Newcastle.

Hadde vært enormt da, litt av et angrep vi hadde fått ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kenneth Santa Cruz Bassan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 409
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Sv: Thierry Henry
« Svar #1 på: 08. April 2008, 11:45 »
Ingen tvil om at Henry er en stor spiller. Men tviler på at Newcastle kan få han. Vi kan ikke tilby noe annet en høy lønn i utgangspunktet. Spilleren er også preget av mye skader, og vil tro at hjertet han ligger i Arsenal i tilfelle det skulle være snakk om en engelsk klubb.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Thierry Henry
« Svar #2 på: 08. April 2008, 12:43 »
Nei for helvete. Har ikke lyst på en grisedyr over the top spiller som garantert blir skada i 6 mnd når han kommer. Har vi ikke lært??

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Thierry Henry
« Svar #3 på: 08. April 2008, 13:02 »
Mye heller Goran Pandev, som er et talent, og som jeg har hørt mye bra om.

Andreas Thoring

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 236
    • Vis profil
Sv: Thierry Henry
« Svar #4 på: 08. April 2008, 15:28 »
Synes vi heller skal fokusere på å utvikle Martins videre enn å kjøpe Henry. Det finnes hetere objekter og mer nødvendige posisjoner vi kan bruke de pengene på. Henry er Arsenal mann. Ikke en Geordie.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Thierry Henry
« Svar #5 på: 08. April 2008, 15:44 »
Ser ikke helt for meg hva vi skal med Henry, eller en ny gjennombruddshissig bakromsspiss når vi alt har Owen og Martins. Jeg greier overhodet ikke se pointet med det.

Tror vi må gjøre regning med en god del svada i pressen utover våren og sommeren, hva angår transferrykter. Sannsynligvis vil nok enda færre av ryktene være sanne i år, ettersom Keegan er manager, og han er kjent for å bruke mye penger på lagdeler som ikke nødvendigvis trengs å forsterkes.
Så jeg anslår her og nå at rundt 0,5 prosent av ryktene om Newcastle United er sanne.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Thierry Henry
« Svar #6 på: 08. April 2008, 16:16 »
Liten tvil i at Henry er ein av Pls beste spillere gjennom tidene men føler hans glansdager i Pl er over. Grunnen til han mistrives i barca skal vere at han ikkje for sett noke til dattera ? Og det vil han vel heller ikkje I Newcastle.. Men for all del eg griner ikkje om me henter Henry bare ikkje prisen går over stokk og stein som med Owen.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Thierry Henry
« Svar #7 på: 08. April 2008, 16:57 »
Hvor fant du dette, Lars Arild?

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Thierry Henry
« Svar #9 på: 08. April 2008, 19:01 »
Det er så seriøse sider ja! :D

Are..........

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 148
    • Vis profil
Sv: Thierry Henry
« Svar #10 på: 08. April 2008, 19:21 »
Er ikke dette eldgammle nyheter da? :P Var det ikke noe snakk om det når Keegan akkurat hadde tatt over Newcastle? Mener han sa i et radioprogram at den spilleren han hadde mest lyst på, var Thierry Henry.

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Thierry Henry
« Svar #11 på: 08. April 2008, 19:45 »
Ja Henry er old news...personlig så er jeg skeptisk på Henry.Er ikke den fotballspilleren han engang var å nærmer seg 30+.Synes vi kunne satsa på en spiss for fremtiden jeg å ikke en eneste stor utgiftspost og en som begynner å bli "Over the hill"!.Men får vi Henry så klager jeg jo ikke over det ;).Kunne vært mye værre!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Thierry Henry
« Svar #12 på: 09. April 2008, 08:45 »
Sitatet angående Henry sto da også i The Times/The Independent nå nylig da. King Kev har gjort lite for å skjule hvor mye han beundrer Henry ihvertfall.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Thierry Henry
« Svar #13 på: 09. April 2008, 16:44 »
Å beundre Thierry Henry skal han selvsagt få lov til. Og hvis han føler at vi faktisk har bruk for ham, på en eller annen finurlig måte som jeg ikke greier å se, så skal han få lov til å kjøpe ham også. Hvis han så gjerne vil det.

Men jeg tror hovedsaklig han bare gir pressen noe å skrive om.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Thierry Henry
« Svar #14 på: 09. April 2008, 21:29 »
Syns fortsatt både Henry og Deco lukter Keegan-targets lang vei, jeg!
Er prisen overkommelig så er jeg åpen for ihvertfall førstnevnte. Sistnevnte er jeg en hel del mer skeptisk til.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida