20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Defoe  (Lest 9128 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Defoe
« Svar #15 på: 18. Jan. 2008, 23:36 »
Vi har spillere som Owen og Martins.Defoe.Da blir det 3 kort vokste spisser!.Jeg ville ha sett en sikkelig bauta der på topp.Drømme signeringa hadde vært Jan Huntelaar men han havner nok i Man utd eller noe lignende men isåfall en lignende spillertype som han!.
Hunterlaar er da mer lik Owen og Martins enn han er å være en skikkelig bauta, som du kaller det...

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Defoe
« Svar #16 på: 18. Jan. 2008, 23:49 »
Huntelaar er 1,86 høy mens Martins er 170 og Owen 172!.Huntelaar blir jo litt større da.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Defoe
« Svar #17 på: 18. Jan. 2008, 23:55 »
Huntelaar er 1,86 høy mens Martins er 170 og Owen 172!.Huntelaar blir jo litt større da.
Greit nok i forhold til høyde, men han er ingen spillere ala Viduka. Han fungerer ikke som noe oppspillspunkt.

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Defoe
« Svar #18 på: 19. Jan. 2008, 00:03 »
Jeg tar glatt Huntelaar isteden for Viduka.I mine øyne en spiller som er klasser bedre en Viduka

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Defoe
« Svar #19 på: 19. Jan. 2008, 00:38 »
Martins er jo enda et talent etter min mening, å selge han ville være noe av det dummeste klubben hadde gjort. Tipper at Martins blomstrer under Keegan sine vinger. Hvis ikke Owen begynner å prestere i løpet av det som er igjen av sesongen, så bør vi bare selge han etter min mening!

Hadde vært passe rått om vi hadde fått Huntelaar hit, men han reiser vel til Man Utd.

Van der vaart er faktisk en spiller vi kan få.

Utheim

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 67
    • Vis profil
Sv: Defoe
« Svar #20 på: 19. Jan. 2008, 00:44 »
Van der vaart er faktisk en spiller vi kan få.

ville vært sinnsykt artig! men sjeldent man får i pose og sekk.
whoopwhoop

PeterH

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 415
    • Vis profil
Sv: Defoe
« Svar #21 på: 19. Jan. 2008, 01:39 »
Gleder meg som en unge til å se Martins og Owen på topp i 442 formasjon. Får håpe vi heller bruker "milliarden vår" på midtbanen og forsvaret.

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Defoe
« Svar #22 på: 19. Jan. 2008, 03:05 »
Martins er jo enda et talent etter min mening, å selge han ville være noe av det dummeste klubben hadde gjort. Tipper at Martins blomstrer under Keegan sine vinger. Hvis ikke Owen begynner å prestere i løpet av det som er igjen av sesongen, så bør vi bare selge han etter min mening!

Hadde vært passe rått om vi hadde fått Huntelaar hit, men han reiser vel til Man Utd.

Van der vaart er faktisk en spiller vi kan få.


Helt enig..,Å selge Martins ville ikke vært noe annet enn idioti!.Han er en fantastisk fotballspiller på sitt beste og ingentvil om at han er en juvel for oss vi må bare beholde så lenge vi kan

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Defoe
« Svar #23 på: 19. Jan. 2008, 11:01 »
Å kjøpe Defoe ville vært en brøler. Vi har som allerede nevnt to korte raske spisser. Og å bruke Owen og Martins på topp vil heller ikke fungere. Etter mitt skjønn, bør vi velge en av de og selge den andre. 4-4-2 fungerer best med en stor og en rask bevegelig spiss. Med oba og owen på topp har vi ingen som kan holde på ballen eller flikke/stusse ballen gjennom, noe Viduka er veldig god til. Ved å selge Owen eller Oba frigjør vi cash til å kjøpe andre spillere som vi trenger, blant annet en høyreback

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Defoe
« Svar #24 på: 19. Jan. 2008, 12:05 »
Jeg mener at Martins kan være det oppspillspunktet. Hvis Keegan hjelper Martins med å lære seg den posisjonen, kan han bli bedre der, enn det jeg mener han kan bli helt foran. For all del, han kan bli en bra spiss helt der fremme også, mannen som jager andreballene. Men jeg mener at hvis han får litt trening som targetmann, kan han få til noe. Oba er meget sterk på hodet, og har en eventyrlig spenst.
Selv om det beste kanskje hadde vært å kjøpe en høy, hodesterk spiss, ser ikke jeg på dette som et altfor dumt alternativ.
Keegan var jo selv den som jaget andreballer, da John Toshack stusset de ned til han i Liverpool på 70-tallet.
Carroll kan vel kanskje også fungere som den høye, hodesterke spilleren?
Vi har mange alternativer, men jeg mener at Carroll, Martins og Owen burde få bli, alle tre.
And Defoe? We don't need him!
« Siste redigering: 19. Jan. 2008, 12:07 av Anders28 »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

sivernil

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 40
  • :)
    • Vis profil
Sv: Defoe
« Svar #25 på: 24. Jan. 2008, 22:05 »
Gleder meg som en unge til å se Martins og Owen på topp i 442 formasjon. Får håpe vi heller bruker "milliarden vår" på midtbanen og forsvaret.



ER SŨENIG!!!! OWEN ŠMARTINS PŠTOPP.!
Alan Shearer vill alltid være Nr.9 på Newcastle United!

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Defoe
« Svar #26 på: 24. Jan. 2008, 22:08 »
Holder ikke med Martins å Owen, vi trenger 4 slike spisser. Å der har vi ikke gode nok backup, selv om Viduka er meget god da.. Ser for meg en spiss kommer inn. Helst en ruvende spiller, kalt oppspillspunkt.
Blir iallefall spennende å se i de kommende dagene, siden jeg tror den første spileren kommer Søndag eller Mandag..
Defoe har jeg forresten alltid likt.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kråka

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 51
    • Vis profil
Sv: Defoe
« Svar #27 på: 20. Feb. 2008, 17:27 »
satan..
heller helvete en Defoe. han hadde overhodet ikke passet inn her i Newcastle!
glad Pompey skaffet seg han, så da kan vi bare glemme han..
vi trenger en STERK og KREATIV midtbane spiller som setter sammen laget på alle ledd. en som styrer spillet.. Emre er en sånn kar, men han har ikke alt som trengs.

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Defoe
« Svar #28 på: 20. Feb. 2008, 23:21 »
Jeg er enig i at vi ikke trenger Defoe, men jeg skal tilstå at jeg bestandig har likt ham. han virker som en lojal spiller med riktig innstilling, og dem er det ikke for mange av. Han er likevel for lik våre raske menn på topp

gaggyjeja

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 19
  • http://www.fotballensverden.blogspot.com/
    • Vis profil
    • fotballblogg side!
Sv: Defoe
« Svar #29 på: 23. Mars 2008, 10:22 »
Da bør vi kvitte oss med Shola Ameobi i samme slengen hvis vi skal bytte ut noen spillere her, Defoe presterer nokså høyt nå at han er nok svindyr, så nei. Er viktigere å få ut det beste av martins,owen,smith,viduka per dags dato for så å evaluere senere hvem som ikke holder det ideele nivået. er igrunn bare owen som holder den rangen newcastle er ute etter. Alan Smith kan fort begynne å score mål bare han får tillit, Owen & Viduka er en ideel kombinasjon synes jeg personlig. Bare forsvars/midtbane rekkene fungerer så putter de foran der nok mål skal du se. bare vi overlever i Pl i år, det er det viktigste.