20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Defoe  (Lest 9127 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sivernil

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 40
  • :)
    • Vis profil
Defoe
« på: 17. Jan. 2008, 19:47 »
Er det verdt å hente Defoe når vi har spisser som Owen, Martins, Viduka, Smith og Caroll?

Svaret mitt er ja! mener at ingen av spissene våre har prestert godt nok.. Og syns det hadde vår bra å fått inn noe nytt.
Defoe er egenlti en spiller jeg alltid har ønsket meg.
Så sell martins å inn me Defoe er helt klart min mening ;)
Alan Shearer vill alltid være Nr.9 på Newcastle United!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Defoe
« Svar #1 på: 17. Jan. 2008, 19:49 »
Martins er i mine øyne mer målfarlig enn Defoe. Han har et langt større potenisale enn Defoe også. Jeg mener det er en grunn til at Defoe har havnet så langt bak i leksa i Tottenham, og det er fordi han ikke er så god som prislappen skulle tilsi. £10 millioner for en spiller som er tilnærmet overflødig i Tottenham? Da kan han umulig være bedre enn Owen og Martins.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Defoe
« Svar #2 på: 17. Jan. 2008, 19:56 »
Skal ein ny mini inn må ifall ein mini ut først.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Defoe
« Svar #3 på: 17. Jan. 2008, 20:25 »
På lengre sikt synes jeg dette virker bra. . Owen-Martins-Carroll-Defoe -  så kan vi selge Ameobi og Viduka
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Defoe
« Svar #4 på: 17. Jan. 2008, 20:34 »
Hvis Owen eller Martins forsvinner, så er jeg positiv. Ellers vil jeg si det er bortkastede penger når vi har såpass gode spisser i stallen fra før.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Are..........

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 148
    • Vis profil
Sv: Defoe
« Svar #5 på: 17. Jan. 2008, 20:42 »
Svaret er nei. Spisser har vi nok av. Å bytte Owen eller Martins for Defoe hadde vært helt bak mål etter min mening.

Andreas Thoring

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 236
    • Vis profil
Sv: Defoe
« Svar #6 på: 17. Jan. 2008, 22:17 »
Har vært stor tilhenger av Defoe siden West Ham dagene. Han kan herje hvis han får tillit! Men jeg hadde heller ofret Owen enn Martins hvis en av de to måtte ha gått for at Defoe skulle inn. Martins og Defoe kunne vært en spennende duo. Owen har jo skrevet i selvbiografien sin at Keegan er den verste manageren han har jobbet med, og at han for første gang i karrieren tvilte på egne evner da Keegan var landslagssjef.
Keegan er nok ingen stor beundrer av Owen, og Defoe kan være erstatteren han leter etter.

Cutthroat

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 276
    • Vis profil
Sv: Defoe
« Svar #7 på: 17. Jan. 2008, 23:59 »
Slik eg ser det har ikkje Newcastle eit veldig stort behov for ein spelar som Jermain Defoe; det er andre posisjonar på bana som treng forsterkningar meir enn spissplassane.

Kenneth Santa Cruz Bassan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 409
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Sv: Defoe
« Svar #8 på: 18. Jan. 2008, 10:07 »
Defoe er ikke det største behovet. Og prisene som er nevt er jo latterlige høye. Så mye som 10 m. Blir for mye for en spiss som Defoe. Da vil jeg heller sett av en Carrol blir blomstret opp-.

Tjodalf

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 136
    • Vis profil
Sv: Defoe
« Svar #9 på: 18. Jan. 2008, 10:55 »
Nei, ikke Defoe. Nei nei. Heller midtbanespiller kreativ sådan som er mye høyere enn Emre, har god ballteknikk, rask og kan åpne opp forsvaret til motstanderne og sende gjennom Owen/Martins... Dette er mitt ønske altså...vet ikke hvem det skulle vært, men Keegan burde først kjøpt dette. Hvis det er sant at Keegan hadde fått 30£M så mener jeg vi kan bruke 15 av dem på en slik.
Jeg mener også at vi kan la Defoe dra til Villa uten å blande oss opp i det.

Owen og Martins er gode. Under Allardyce er det ingen av dem som har fått prøvd seg skikkelig med en offensiv taktikk. Under Keegan får de det. Hvis jeg blir spurt om 1 år så er kanskje svaret mitt annerledes, men frem til da så mener jeg vi skal beholde de spissene vi har. Viduka, Ameobi og Carroll også.

Faustino

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 196
    • Vis profil
Sv: Defoe
« Svar #10 på: 18. Jan. 2008, 13:06 »
Helt klart nei. Så lenge vi har en midtbane som ikke presterer vil ikke spissene gjøre det heller. Når vi forhåpentligvis får lagdelen på rett kjøl igjen vil spissene følge etter, og da er de vi har mer enn gode nok.

oyosla

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 39
    • Vis profil
Sv: Defoe
« Svar #11 på: 18. Jan. 2008, 13:41 »
Ja er egentlig positiv til Defoe, men forsvaret burde styrkast før vi svir av masse pengar på ein spiss til.
-Sterkt øl gir store ord-

I gamle stammesamfunn skulle menn slåss. Mannsoverskuddet forsvant på den måten. Det er begrenset hvor mange som kan brukes til jordbruk, jakt og avl.

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Defoe
« Svar #12 på: 18. Jan. 2008, 22:43 »
Defoe er en spiller jeg har sansen for også men er han den spilletypen vi virkelig trenger på topp der? Han er jo ganske liten..vi trenger vell enn mere storvokst robust spiss på topp der.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Defoe
« Svar #13 på: 18. Jan. 2008, 23:20 »
Ja takk til Defoe, vist en eller annen spiss forsvinner..
Defoe er faktisk IKKE så liten, han er liten men IKKE så liten.. Han er meget god på hodet iallefall.. Hadde vel 5 mål på de siste 7 kampene å nå??
Det er bra, en spiller som ALLTID scorer med tillit..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Defoe
« Svar #14 på: 18. Jan. 2008, 23:32 »
Vi har spillere som Owen og Martins.Defoe.Da blir det 3 kort vokste spisser!.Jeg ville ha sett en sikkelig bauta der på topp.Drømme signeringa hadde vært Jan Huntelaar men han havner nok i Man utd eller noe lignende men isåfall en lignende spillertype som han!.