20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: "Storklubben" Toulouse  (Lest 4489 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
"Storklubben" Toulouse
« på: 30. Mai 2005, 14:01 »
Storklubben "Toulouse" vil ha "stjernespilleren" Robert

Dette ifølge fransk presse. Hvor mye bør vi forlange for vår fanskmann som kun har 1 år igjen av kontrakten?

I tillegg skal Rangers ha vist interesse.

According to reports emanating from the French press, Newcastle's Laurent Robert is in talks with Toulouse.

The mercurial Frenchman appears to be on his way out of St James' Park after frequent spats with Newcastle boss Graeme Souness.

Robert has never been shy of voicing his misgivings and it would appear he has talked himself out of the North East - with a move back to his homeland a distinct possibility.

The extravagantly talented wide man, though, wants to remain in England but it is Toulouse who have emerged as his primary suitors.

Toulouse are keen to replace Stephane Dalmat, who once had a spell on-loan at Tottenham, with the Newcastle favourite for the new campaign.

It is believed that the player could engage in discussions in the not too distant future but it remains to be seen whether Toulouse offer a lucrative enough prospect to convince Robert to move.

Kilde
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

KingKev

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 285
    • Vis profil
"Storklubben" Toulouse
« Svar #1 på: 30. Mai 2005, 14:09 »
På sitt beste er nok Robert verdt opp i mot £5mp, men det er lenge siden han var på sitt beste nå. Og med bare et år igjen av kontrakten bør vi prøve å få solgt han så fort som mulig, helst allerede i sommer. Han er neppe med i Souness sine fremtidsplaner neste sesong, så jeg er egentlig bare glad dersom vi klarer å bli kvitt han for smårusk. Om vi ikke får så mye penger for han, så frigjør man hvertfall de lønnsutgiftene som går i Roberts lomme.

Jeg tror vi skal være fornøyd om vi får mellom 2mp og 3mp for Robert, forholdene tatt i betraktning.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
"Storklubben" Toulouse
« Svar #2 på: 31. Mai 2005, 15:02 »
Så blir det bekreftet at klubben er i samtaler med Robert.

Toulouse coach Erick Mombaert has confirmed the club have held talks with Newcastle winger Laurent Robert.

The ambitious Ligue 1 outfit are keen to offer Robert a way out of St James' Park.

Robert seems set to leave Newcastle after a number of run-ins with manager Graeme Souness.

The former PSG ace is resigned to leaving Newcastle and is keen to move for regular first team action.

Toulouse would like to bring him back to France, but admit that a deal looks unlikely.

"I confirm that we were in talks with Laurent Robert," said Mombaert.

"We met, but for the moment nothing is done.

"There remains for him one year of his contract with Newcastle and I do not know where he is with negotiations with them."

Any move to Toulouse looks unlikely as Robert has expressed a desire to stay in England if he leaves Toulouse and it is unsure whether or not the club would be able to offer him a good enough package to lure him back to France.

Kilde
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
"Storklubben" Toulouse
« Svar #3 på: 31. Mai 2005, 15:07 »
På sitt beste så er Robert en verdenstjerne. Tror ikke det har gått opp for alle. Men han overasker ingen lenger, og jeg tror nok at vi kan funne en fullblods erstatter til neste sesong. Dessverre. Han var vår beste i en periode.

Håper på at vi kan løfte opp prisen mest mulig, men jeg tror ikke at vi kommer høyere enn 3£ millioner.

Da er det bare å se etter en erstatter.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
"Storklubben" Toulouse
« Svar #4 på: 31. Mai 2005, 15:09 »
Sitat fra: "geordie-olav"
På sitt beste så er Robert en verdenstjerne. Tror ikke det har gått opp for alle. Men han overasker ingen lenger, og jeg tror nok at vi kan funne en fullblods erstatter til neste sesong. Dessverre. Han var vår beste i en periode.

Håper på at vi kan løfte opp prisen mest mulig, men jeg tror ikke at vi kommer høyere enn 3£ millioner.

Da er det bare å se etter en erstatter.


Når man ser hvilke klubber som er interessert så er det ikke vanskelig å forstå at Robert er på vei ned som spiller.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
"Storklubben" Toulouse
« Svar #5 på: 31. Mai 2005, 15:10 »
Han har tapt seg noe grundig. Tenkte at han var en av våre beste i år, men så kom jeg på at jeg hadde blandet denne sesongen med det forrige. Han har ikke gjort noe særlig positivt.

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
"Storklubben" Toulouse
« Svar #6 på: 31. Mai 2005, 18:54 »
Og du som har argumentert så mye for at vi skal beholde Robert.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
"Storklubben" Toulouse
« Svar #7 på: 31. Mai 2005, 19:54 »
Ja. Men han har ikke spilt godt nok denne sesongen. Har støttet han hele veien, men nå har han brukt opp sjansene.

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
"Storklubben" Toulouse
« Svar #8 på: 31. Mai 2005, 20:25 »
Nå?
Det er en god stund siden sesongen var ferdig Olav.

Jarle

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 684
    • Vis profil
"Storklubben" Toulouse
« Svar #9 på: 01. Juni 2005, 09:51 »
Robert har høy lønn, så jeg vil tro at Newcastle lar ham gå for under 2 mp.

DanMan

  • Gjest
"Storklubben" Toulouse
« Svar #10 på: 01. Juni 2005, 10:58 »
Håper vi kan bruke han som byttemiddel i den famøse Wright-Phillips-handelen. Vi får en stjerneving, og City får en som vil destruere lagmoalen.
Dessverre er vel dette lite sannsynlig.