Newcastle United > Kamper

Newcastle United - PSG, UCL gruppe F, 04.10.23 kl. 21.00

(1/2) > >>

Geordie:
Første kamp i Champions League på St. James siden tidlig 2000-tall! Synd det ikke er Brown Ale å få tak i på butikkene lenger, får finne noe annet passende for kampen i kveld!

Et PSG som vel ikke har vært like dominerende som tidligere denne sesongstarten, 3-1-1 på de siste 5. Slo Dortmund 2-0 hjemme i første CL-kamp. på 5. plass i Ligue 1, men er bare 2 poeng bak toppen.

Newcastle fortsetter den fine trenden, med 4-1-0 og 5 clean sheets på rad! Sliter med en del skader, så blir spennende å se startoppstillingen i kveld? Så noen klipp fra stadion, og ser ut som Wor Flags har forberedt seg godt!

Her er det bare å glede seg, og håpe på en god kamp og godt resultat!

Howay the lads, toon, toon!

oyvind:
Her i hjemmet har jeg fått fyr på peisen, åpna et par øl og er klar for kamp!

Får litt tårer i øynene med tanke på kveldens kamp i CL hjemme på St. James. Som Geordie nevner tror jeg det blir et fint lysshow over St James Park i kveld før kamp! Og selvfølgelig et sinnsykt show og trøkk fra hjemmefansen.

Bare å glede seg tenker jeg uansett lag. Er vi fryktløse, spiller som et lag med høyt tempo så tar vi denne!

Toon Toon!

Geordie:
Skjer?  ;D ;D

Eriksen:
Jeg tror de har gitt oss altfor lett gruppe, er jo ingen spenning. ;D

Geordie:
For en kamp! Gåsehud. Og det siste målet til Schar var vel verdt inngangsbilletten alene!

Deilig å se Mbappe få til null og niks, sammen med Dembele!

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning