20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: newutd.no offisiell supportergruppe?  (Lest 22081 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: newutd.no offisiell supportergruppe?
« Svar #15 på: 20. Mai 2008, 12:21 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/MembersClubDetail/0,,10278~1031877,00.html

Regner med det er dette det er snakk om. I såfall, er vi så mange som 25 stk som er medlemmer av supporterklubben (den engelske)?

Sitat: If you are overseas and have a local supporters group with at least 25 Newcastle United fans who are part of the Members Club you may qualify for a Certificate of Affiliation and a free Heritage Stone.

Eller er dette noe helt annet??

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: newutd.no offisiell supportergruppe?
« Svar #16 på: 20. Mai 2008, 12:27 »
Heritage Stone er de steinene med navn på som ligger på bakken under Milbourne Stand når man går inn til stadion. Men som jeg forstår så er vi ikke en Member Club ennå

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: newutd.no offisiell supportergruppe?
« Svar #17 på: 20. Mai 2008, 12:33 »
Bra jobba, det hadde vært utrolig bra! Deilig om Newutd ble den nye offisielle, danke ut NUSSC hadde vært kos.. Hehe
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: newutd.no offisiell supportergruppe?
« Svar #18 på: 20. Mai 2008, 12:34 »
ja jeg vet det, men det jeg tenkte mest på var om det du har vært i kontakt med klubben om, er det samme som dette? I såfall er jo kravet at vi er minimum 25 betalende medlemmer i den offisielle supporter klubben - Er vi egentlig det?

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: newutd.no offisiell supportergruppe?
« Svar #19 på: 20. Mai 2008, 12:40 »
Bra jobba, det hadde vært utrolig bra! Deilig om Newutd ble den nye offisielle, danke ut NUSSC hadde vært kos.. Hehe

Som den offisielle klubben i Norge så stilles det en del krav til regnskap, utgivelser av medlemsblader, kontingent osv.osv. Men slik jeg forstår det så er dette noe klubben ønsker for å "godkjenne" supportergrupper. Det er ikke alle land som er så strukturert at de har en Supporterunion som regjerer over alle supportergrupper.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: newutd.no offisiell supportergruppe?
« Svar #20 på: 20. Mai 2008, 12:43 »
Jeg tipper det er under 25 stk her som er official member i NUFC...mulig jeg tar feil. Er selv medlem.

Hadde vært strålende hvis vi hadde fått status som en offisiell supportergruppering av NUFC, men får å være realstisk så tror jeg egentlig at de ikke vil godta oss. Masse kred til alle dere som står bak newutd.no, men vi har kun et forum, ingen medlemsliste, bare en haug med folk som skriver her med nick..ganske "uoffisielt" og lite formelt...

For meg er dette mer enn nok, vi behøver ikke offisiell status, den nye siden dere har fått i stand er også flott. Men hadde vi fått offisiell status så hadde det vært moro, de billettfordelen virker veldig fristende :)
« Siste redigering: 20. Mai 2008, 12:45 av kø1 »
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Jani

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 223
    • Vis profil
Sv: newutd.no offisiell supportergruppe?
« Svar #21 på: 20. Mai 2008, 13:43 »
jeg og er official member i NUFC.

dette er jo et strålende tilltak sånn som jeg ser det, for det e jo ingen her inne som vil ha noe med NUSSC og gjøre.
kjempe bra jobba radar, dette tror jeg vi komme til og sette stor pris på om det går i orden

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: newutd.no offisiell supportergruppe?
« Svar #22 på: 20. Mai 2008, 16:30 »
Kjempe fint! Et steg videre fra den grove mishandlingen Weiseth holder på med hvis dette går i orden.  :)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: newutd.no offisiell supportergruppe?
« Svar #23 på: 21. Mai 2008, 07:15 »
Hei, synes dette er en kjempebra ting, NUSSC er jo bare tull fra ende til annen og dette her er mye bedre i mine øyne. Jeg er i alle fall villig til å betale litt for å danke ut NUSSC.

I tilligg til det, så er jeg nå nyutdannet journalist, og om det skulle kreves at vi MÅ ha et medlemsblad, er jeg mer enn villig til å hjelpe til med dette. Det er i så fall bare å si ifra.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: newutd.no offisiell supportergruppe?
« Svar #24 på: 21. Mai 2008, 10:28 »
Vi har hatt et lite forsøk. Du finner link på forsiden til Magzine eller du kan gå til nufc.gunnberg.net

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: newutd.no offisiell supportergruppe?
« Svar #25 på: 21. Mai 2008, 16:38 »
Dette med at vi må  gi ut et medlemsblad til medlemmene OM vi skulle blitt offisiell i Norge. Går MagZine under de kriteriene som er satt?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: newutd.no offisiell supportergruppe?
« Svar #26 på: 21. Mai 2008, 16:50 »
Ikke som et rent digitalt medium.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: newutd.no offisiell supportergruppe?
« Svar #27 på: 22. Mai 2008, 08:46 »
Er det ikke bare å si at vi har det på papir og da? Alle her inne kan jo "bekrefte" det :P

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: newutd.no offisiell supportergruppe?
« Svar #28 på: 22. Mai 2008, 08:54 »
Supporterunionen ønsker visstnok et eksemplar av hver utgivelse sendt til seg for gjennomsyn.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: newutd.no offisiell supportergruppe?
« Svar #29 på: 22. Mai 2008, 11:12 »
Da printer vi bare ut ett eksemplar av MagZinen og sender til de hver gang? :)