20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FA-cup, 4. runde: Chelski - Newcastle United, 28.01.2018, 14:30. Viasat 4  (Lest 5736 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Personlig feil og balltap. Har sett det før noen ganger denne sesongen.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Nok engang så mister vi ballen upressa på midten (Saivet)! Og nok engang så følger vi ikke mann bakover (Haidara)!!

2-0 til pause føles urettferdig..

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Vi henger med i banespillet, men mangler kvaliteten for å skape det lille ekstra.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3028
  • Love it!
    • Vis profil
Kontrakten til Haidara går vel ut til sommeren, gleder meg til han forsvinner ut må innrømmes.
No fate but what you make

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Denne kampen er jævlig. De har TO skudd på mål. Vi mangler en fysisk tilstedeværelse på topp. Jeg er overbevist om at av de to lagene jeg følger med på er det Rosenborg som har de beste angrepsspillerne, ikke Newcastle...

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Denne kampen er jævlig. De har TO skudd på mål. Vi mangler en fysisk tilstedeværelse på topp. Jeg er overbevist om at av de to lagene jeg følger med på er det Rosenborg som har de beste angrepsspillerne, ikke Newcastle...
Er så grått og kjedelig. Er stort sett Murphy som ser spennende ut i laget vårt.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Var jo slått ut av cupen i det vi trakk Chelsea borte.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
5-2 i skudd på mål. I vår favør. Om noen lurte på hvor behovet for forsterkninger er størst ligger mye av forklaringen i denne statistikken.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Vi henger med i banespillet, men mangler kvaliteten for å skape det lille ekstra.

Vi henger med, men blir straffet for personlige feil grusomt. Dessverre blir ikke Chelsea straffet like hardt for sine defensive feil.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3028
  • Love it!
    • Vis profil
Typisk for lag som sliter dette, henger godt med i banespillet, men mangler den avgjørende kvaliteten.
No fate but what you make

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Seriøst, kva ser folk i Haidara :D

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Skulle vært solgt for 2-3 år siden. Rart hvor lenge ubrukelig stallfyll blir i denne klubben.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Kjenner også at tolmodigheten med Gayle er over. Eneste grunn til å beholde han er at han er grei å ha i championship om vi rykker ned. Fort 20 mål i han da.

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Yedlin for Haidara, Murphy for Saivet. GÃ¥r for tregt framover, for ikke Ã¥ snakke om bakover 🙈

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Må være det treigeste laget i England..