20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joelinton  (Lest 8557 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Joelinton
« Svar #30 på: 23. April 2022, 19:50 »
Heilt utruleg!!! For eit beist av ein spelar han er vorte!
« Siste redigering: 23. April 2022, 19:52 av lgrinde »

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Joelinton
« Svar #32 på: 12. Jan. 2023, 18:20 »
Absolutt ikke bra og kombinere kjøring og alkohol, men håper klubben støtter han og at han kommer sterkere tilbake.

Alle kan gjøre feil, og håper dette er en vekker for Joelinton.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Joelinton
« Svar #33 på: 13. Jan. 2023, 01:18 »
Håper det er snakk om en rimelig lav promille i det minste.
« Siste redigering: 13. Jan. 2023, 23:43 av Eriksen »

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Joelinton
« Svar #34 på: 13. Jan. 2023, 13:45 »
Skuffende, og utrolig kjedelig for klubben. Håper på tunge bøter og en periode på benken.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Joelinton
« Svar #35 på: 26. Jan. 2023, 11:37 »
Joelinton had 43micrograms of alcohol in 100ml of breath. Limit it 35. He’d had 2 glasses of wine & thought he was safe to drive. Court hears he will now be disciplined by Newcastle United.

Forklarer vel litt hvorfor han får starte. Klønete, men ikke veldig alvorlig.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Joelinton
« Svar #36 på: 26. Jan. 2023, 15:54 »
England hadde vel inntil nylig 0,8 % i promillegrense. Det er ikke mye det Joelinton hadde med 0,43 %, men fortsatt over den nye grensa på 0,35 %. Mange stater i USA har fortsatt 0,8 %. Det er egentlig noe høyt.

En god lærepenge er rett og slett avstå fra alkohol om man skal kjøre. Håper dog det nå kan settes et endelig punktum for denne saken. Kurt Zuma og Greenwood derimot kan dra dit peppern gror!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Joelinton
« Svar #37 på: 27. April 2023, 13:37 »
Sitat
Shortly after the Brazilian made the move to midfield, Sean Longstaff spoke about the criticism he received and quality that the squad knew he possessed.

He said: "We know how good Joelinton is, the abuse he gets is a disgrace to be honest. If he's on your team in training, you win, you're buzzing.

"Ask anyone at the club, everyone rates him so highly. Some of the noise from outside is really disrespectful. I'm so happy for him."

Husker at Longstaff sa dette og må innrømme at jeg ikke helt trodde på det når det først ble sagt i 2021. ::) Jeg tenkte det bare var for å booste selvtilliten (var nok litt det også), men når jeg ser han spille nå så skjønner jeg hva han mente. Teknikken i scoringen sist mot Tottenham var helt rå. At mannen kan fungere bra i flere posisjoner er jo gull verdt, og han vil bli en viktig spiller i lang tid fremover.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Joelinton
« Svar #38 på: 27. April 2023, 14:18 »
Er jo bare tragisk hele første perioden hans. Kjøpt inn og brukt på en plass han ikke har særlig erfaring med (midtspiss), Steve Bruce som hadde null kompetanse verken taktisk eller man-handling (så jo intervju med Longstaff om det her om dagen, som var i ferd med å gi opp hele Newcastlekarrieren under Bruce), og med den prislappen blir man fort hoggestabben.

Godt å se han lykkes nå, samt er såpass allsidig at han gir et godt alternativ både sentralt på midten og på venstre kant. Begynt å score mål har han jo og  :)
No fate but what you make

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Joelinton
« Svar #39 på: 17. Juni 2023, 23:08 »
Scorte i debuten sin for Brazil mot Guinea! ::)

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Joelinton
« Svar #40 på: 18. Juni 2023, 12:14 »
Moro! Så ikke kampen, men håper han får fortsette på Brasil jevnlig fremover.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Joelinton
« Svar #41 på: 12. Jan. 2024, 11:32 »
Joelinton ute i 6 uker. Ikke første gangen vi tar en risk med en spiller denne sesongen, og det går galt. Han var ute med muskelskade 2 uker før kampen, blir skadet i 1 omgang og går likevel ut på banen i 2 omgang. Like etterpå måtte han ut med skaden og nå har vi enda større midtbanekrise i 6 uker.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Joelinton
« Svar #42 på: 12. Jan. 2024, 12:07 »
Korriger meg gjerne om jeg tar feil, men dette var da vel ikke samme muskelskade som han kom tilbake fra? Isåfall bare et uheldig sammenstøt da han fikk en litt ekkel dytt fra Sunderland-spiller (husker ikke hvem).

At han så kommer ut i to min i 2. omgang er da heller ikke så rart da skaden kom rett før pause. Ikke unaturlig å gi behandling i 15 min for så å prøve å gå ut i 2. Gjorde neppe store forskjellen.

Fair å kritisere Howe for å slite ut en del spillere (selv om jeg ikke er enig), men kan da ærlig talt ikke klandres for dette. Muskelskader vil forekomme, alt er ikke unngåelig.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Joelinton
« Svar #43 på: 12. Jan. 2024, 12:22 »
Korriger meg gjerne om jeg tar feil, men dette var da vel ikke samme muskelskade som han kom tilbake fra? Isåfall bare et uheldig sammenstøt da han fikk en litt ekkel dytt fra Sunderland-spiller (husker ikke hvem).

At han så kommer ut i to min i 2. omgang er da heller ikke så rart da skaden kom rett før pause. Ikke unaturlig å gi behandling i 15 min for så å prøve å gå ut i 2. Gjorde neppe store forskjellen.

Fair å kritisere Howe for å slite ut en del spillere (selv om jeg ikke er enig), men kan da ærlig talt ikke klandres for dette. Muskelskader vil forekomme, alt er ikke unngåelig.

Sitat
"The Brazilian “felt his thigh” while switching the play just moments before the half-time break. He continued and came out for the second half, but soon signalled to be substituted straight after Alexander Isak made it 2-0."

Jeg tror de fleste tenkte at Howe tok en risk da de så at Joelinton kom ut igjen etter pausen. Det forventet jeg ikke. Og det er da ingen hemmelighet at han nå mest sannsynlig er ute lengre på grunn av dette. Det trenger heller ikke være eksakt samme skade for at de skadene skal være linket. Dersom du blir rushet tilbake for tidlig så kan også andre muskelskader oppstå. Dette er tredje gang han er ute med muskelskade denne sesongen. Hvor mange muskelskader har han hatt i karrieren? Alle 3 muskelskadene fra denne sesongen overgår de muskelskadene som han har hatt i resten av karrieren.



Så har du Willock, slike akilles skader skal ikke mye til for å slå opp igjen. Og dette er bare noen eksempler på spillere som har blitt skadet igjen kort tid etter at de er tilbake. Nå skal det sies at det like gjerne kan være det medisinske apparatet som gir tommel opp før spillerne egentlig er helt klare.
« Siste redigering: 13. Jan. 2024, 03:06 av Eriksen »

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Joelinton
« Svar #44 på: 15. Jan. 2024, 21:36 »
Ser ut som om Joelinton er ute resten av sesongen.


Angående skader og sånn, så var vel Wilson åpen i podcasten sin om at han hadde blitt rusha tilbake fra skade nå nylig fordi Isak var ute med skade, og blitt skadet igjen pga. det, og det hadde vært greia med Isak tidligere også. Ut i fra det jeg leste (har ikke hørt den selv enda), forsto jeg det sånn at dette ikke er noe nytt under Eddie Howe i Newcastle? Ganske bekymringsfullt om det faktisk er tilfellet.
Nei.