20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Eddie Howe  (Lest 17182 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Eddie Howe
« Svar #30 på: 03. Mars 2022, 14:55 »
https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/eddie-howe-nominated-premier-league-23274941

Howe nominert til månedens manager i februar. Syns åpenbart at han bør vinne denne.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Eddie Howe
« Svar #31 på: 03. Mars 2022, 15:07 »
Synes også at Howe fortjener den mer enn noen andre, men har på følelsen at Klopp vinner.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Eddie Howe
« Svar #32 på: 11. Mars 2022, 13:05 »


Månedens manager i februar.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Eddie Howe
« Svar #33 på: 11. Mars 2022, 14:29 »
Høyst fortjent, ligger vel godt an for mars også nå!

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Eddie Howe
« Svar #34 på: 11. Mars 2022, 16:45 »
+1

Meget fortjent!
No fate but what you make

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Eddie Howe
« Svar #35 på: 11. Mars 2022, 17:03 »
Tenk at denne gjengen som nå løper sokkene av seg var ferdige etter 60 min før nyttår. For en transformasjon Howe har gjort med dette laget.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Eddie Howe
« Svar #36 på: 11. Mars 2022, 18:32 »
Nok et eksempel på at såkalte eksperter som ikke ser alle kampene våre selv uttaler seg for mye uten å gjøre særlig research er vel at det er blitt en gjenganger at "ja men de bruke jo 100 mill i januar", og lar det overskygge prestasjonene til Howe. Spillere i januar er generelt sett overpriset, hvertfall mtp. eiersituasjonen vår. Ja, Burn, Targett, Trippier (de kampene han har fått) og Wood har bidratt masse. Men dersom man ser på spillerne som har startet de siste 7 kampene så er det ikke en elver som man tenker vil ta 19 poeng på 7 kamper.. Snarere tvert imot, ihvertfall dersom man ser på spillernes tidligere prestasjoner. Det er jo kun City og Liverpool som har et lag som burde ta så mye poeng, nesten uavhengig hvilke PL lag man møter på de kampene. I tillegg glemmes det at vi har våre 3-4 beste spillere skadet, og at vår dyreste signering har spilt 100 minutter totalt. Glemmes også at det var mye forbedring å spore før denne perioden, selv om resultatene kun var marginalt bedre.

At folk henger seg opp i dette tallet på denne måten er ganske idiotisk i utgangspunktet. Kan jo ikke bli mer svart/hvitt tenking enn det. Kan nevne utallige eksempler på lag som bruker store mengder og likevel presterer dårligere. Se på Everton. Se på Grealish, Maguire og Lukaku, som alene hver for seg kostet mer eller nesten like mye som alle signeringene våre i januar totalt. Fotball er ikke et mattestykke som går ut på at dersom man bruker mer enn de andre lagene så er man sikret umiddelbar suksess. Selvsagt så skrur det forventningene opp, og man vil on average bli forsterket etter å ha brukt 95 mill. Men Burn, Targett og Wood er ikke akkurat verdensstjerner. Her snakker man om tredjevalget i Brightons midtforsvar, andrevalget til villa på venstrebacken og Burnley sin spiss som stod med 3 mål denne sesongen. Trippier og Bruno har spilt lite. Her kan man jo også hylle Howe over hvordan de har passet inn, og at han får det beste ut av de, fra dag 1. Bare å se til hva Bruce fikk ut av Joelinton, vår dyreste signering noensinne og vår beste spiller etter Howe kom inn.

Blir ganske forbauset av og til at enkelte eksperter faktisk får fortsette i jobben sin. Er lett å tenke at man kunne gjort en mye bedre jobb selv noen ganger. ::)
« Siste redigering: 11. Mars 2022, 21:04 av Eriksen »

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Eddie Howe
« Svar #37 på: 11. Mars 2022, 19:14 »
Orker personlig ikke følge med på mange av de såkalte ekspertene lenger. De vet jo ikke hva de prater om. Merson, AgbonlaBORE m.fl. er jo parodier. Samme gjelder flere av idiotene på TV2.
No fate but what you make

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Eddie Howe
« Svar #38 på: 11. Mars 2022, 19:16 »
Orker personlig ikke følge med på mange av de såkalte ekspertene lenger. De vet jo ikke hva de prater om. Merson, AgbonlaBORE m.fl. er jo parodier. Samme gjelder flere av idiotene på TV2.

Fikk anbefalt videoer fra Talksport angående Howe, åpenbart at de ikke hadde særlig peiling. Beste er vel bare å holde seg unna slikt ja.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Eddie Howe
« Svar #39 på: 11. Mars 2022, 19:49 »
"Eksperten" Paul Merson var vel en av de som mente vi uansett skulle rykke ned med de kjøpene vi hadde gjort i Januar. Kanskje han nå har endret mening, orker ikke følge med på han, som med flere andre "Eksperter". Her snakker jeg ikke bare om i fotballverden. De er flinke til å hype opp sine meninger, når det motsatte skjer så blir det helt stille eller svarer de med "jammen jammen, det og det har skjedd siden jeg utalte meg".

Jeg var en av de som var skeptisk til Howe, tenke vi trengte en mer anerkjent manager. Var skeptisk til hans spille filosofi med nåværende stall.

Etter Man Utd kampen på St James park den 27.12.21 har han virkelig motbevist meg. Han jobber for spillerne, gir de selvtillit i Eggen klasse. Vi spiller offensivt samtidig som vi har vært bunnsolide bakover uten mange tabber. Han har en fremtidsrettet filosofi. Savnet etter Benitez er snart borte. 
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Eddie Howe
« Svar #40 på: 11. Mars 2022, 19:56 »
"Eksperten" Paul Merson var vel en av de som mente vi uansett skulle rykke ned med de kjøpene vi hadde gjort i Januar. Kanskje han nå har endret mening, orker ikke følge med på han, som med flere andre "Eksperter". Her snakker jeg ikke bare om i fotballverden. De er flinke til å hype opp sine meninger, når det motsatte skjer så blir det helt stille eller svarer de med "jammen jammen, det og det har skjedd siden jeg utalte meg".

Jeg var en av de som var skeptisk til Howe, tenke vi trengte en mer anerkjent manager. Var skeptisk til hans spille filosofi med nåværende stall.

Etter Man Utd kampen på St James park den 27.12.21 har han virkelig motbevist meg. Han jobber for spillerne, gir de selvtillit i Eggen klasse. Vi spiller offensivt samtidig som vi har vært bunnsolide bakover uten mange tabber. Han har en fremtidsrettet filosofi. Savnet etter Benitez er snart borte.

Mye enig her. Håpte i det lengste på at vi kunne få nye eiere og Rafa tilbake. Slik ble det ikke. Noenlunde skeptisk til Howe til å begynne med, men.........DÆVVEN!!!!!!!!
No fate but what you make

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Eddie Howe
« Svar #41 på: 11. Mars 2022, 20:21 »
Blir ganske forbauset av og til at enkelte eksperter faktisk får fortsette i jobben sin. Er lett å tenke at man kunne gjort en mye bedre jobb selv noen ganger. ::)
Jeg lurer virkelig på hva britiske tv-seere tenker om folk som sitter i studio. Her til lands synes jeg de fleste eksperter dekker norsk fotball på en ok måte. Svipper du over på PL sendingene så er det hele et makkverk av dimensjoner. Der er mange som er direkte usmakelige og spyr ut piss. Man lurer jo på hvor de finner disse folka, og hvordan de år ut og år inn får ordlegge seg på et så lavt nivå.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Eddie Howe
« Svar #42 på: 11. April 2022, 15:15 »
Dersom sesongen hadde starta i det Howe tok over, ville Newcastle vært på 8. plass. Tatt 29 poeng på 20 matcher - som gir et poengsnitt på 1,45 poeng per kamp. Over en hel sesong ville det ført til 55 poeng.

Snerter ikke nedrykksstrid med et slikt snitt. Til sammenligning har da Norwich og Burnley (en kamp mindre spilt) på henholdsvis 18. plass og 17.plass  etter Howes inntreden tatt 16 poeng.
Nå er det ikke unormalt at lag vil ha gode og dårlige perioder i løpet av en sesong, men vi prater nesten 65 % av totalt antall spilte kamper - slik at det må kunne sies å være mer enn en kortvarig trend. Gapet opp til Wolves, ManU og Arsenal er heller ikke enormt. Veien opp til Europa er ikke sååååå lang.

https://www.newcastleworld.com/sport/football/newcastle-united/where-newcastle-united-sit-in-the-premier-league-table-based-only-on-eddie-howes-results-3648947?page=4
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Eddie Howe
« Svar #43 på: 17. April 2022, 18:06 »
En annen interessant statistikk: Siden februar har Newcastle tatt mer poeng etter å ha ligget under enn noen andre - totalt 10 poeng. Vi snudde svært sjeldent matcher under Bruce, og forsåvidt også under Rafa.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Eddie Howe
« Svar #44 på: 17. April 2022, 21:51 »
Vi har heller ikke tapt på hjemmebane i 2022. St James Park er blitt en tøff bane å komme på besøk til.