20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2017  (Lest 199890 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #315 på: 08. Juli 2017, 05:16 »
Jonathan Walters har signert for Burnley fra Stoke, det vil vel sette fart på ryktene om at Gray kan forsvinne. Muligens til oss.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #316 på: 08. Juli 2017, 10:34 »

Ikke helt den store fanen av å hente "snacks fra Spania". Denne sesongen vil bli en knallhard kamp om å overleve og jeg mener at vi rett og slett ikke har den luksusen å kunne gamble på uprøvede PL-spillere. At du er negativ til Delph er jo helt utrolig, en spiller som i mine ville vært genial å hente inn (sett bort ifra lønn).

Ser gjerne at vi henter litt gråstein denne sesongen og først og fremst fokuserer på å holde oss. Vi så hva som skjedde sesongen vi rykket ned: mange spennende spillere inn (Mitro, Mbemba osv), men det var jo en åpenbar mangel på PL-erfaring etterhvert. Ikke tilfeldig at Townsend var en våre beste spillere etter at han kom inn.

Man må stikke fingeren i jorda her og innse at med den troppen vi har nå så vil det bli knalltøft å holde seg. Derfor ser jeg heller at vi får inn noen solide, sikre spillere først. "Snacks fra Spania" er rett og slett for risiskabelt i dette vinduet mener jeg.

Word!

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #317 på: 08. Juli 2017, 10:50 »
En av sommerens største overganger i boks ser det ut til: http://www.skysports.com/football/news/11095/10941339/man-utd-confirm-agreement-with-everton-for-romelu-lukaku

Opptil 90 mill pund!!!

Ser på Sky at Everton er ute etter Rooney og Demarai Gray. Gray er vel en jeg gjerne skulle sett i Newcastletrøye. Vanvittig satsing av Everton i sommer. Pengene fra Lukaku er brukt opp allerede, og mere til:
EVERTON

In

Jordan Pickford - Sunderland, £30m

Davy Klaassen - Ajax, £23.6m

Henry Onyekuru - Eupen, undisclosed

Sandro Ramirez - Malaga, £5.25m

Michael Keane - Burnley, £30m

Josh Bowler - QPR, £4.25m

Og dette er en klubb vi for få år siden utkonkurrerte på det meste. Ligger nå et hav bak! Takk Ashley!

På den annen side, ser man på Done deals hittil i sommer, er det få poster på In hos de fleste klubbene. Greit med litt oversikt for å dempe egen utålmodighet! :)

http://www.skysports.com/football/transfer-deals
« Siste redigering: 08. Juli 2017, 10:59 av Geordie »
No fate but what you make

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #318 på: 08. Juli 2017, 11:00 »
Chelsea har vel matchet budet til United. Så han går vel til de han får best lønn av. Jeg tror Chelsea.

Daffen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 502
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #319 på: 08. Juli 2017, 11:59 »
Jeg og tror å håper på Chelsea! Men Sandro for 5.25 mill pund, er ikke det jæ.... billig? Hvor var de større klubbene? Han er vell garantert start plass i Everton
Joey Barton 7

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #320 på: 08. Juli 2017, 12:57 »
Jeg og tror å håper på Chelsea! Men Sandro for 5.25 mill pund, er ikke det jæ.... billig? Hvor var de større klubbene? Han er vell garantert start plass i Everton
De fleste prisene på den lista stemmer ikke. Var vel ca 7,5 for sandro. Men fortsatt kanonpris. Han hadde liten utkjøpsklaus.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #321 på: 08. Juli 2017, 13:04 »
Ser heller at vi finner noe snacks fra spania,,,,(der alle har klausuler og uten at det er relevant),,,,, enn avarage follk som delph townsend med mindre de er gratis ish,,,,,,vi skal hevde oss,,,,hent ignacho eller noe,,,,,, ikke townsend og "stall spillere" med mindre de er gratis,,,,

Ikke helt den store fanen av å hente "snacks fra Spania". Denne sesongen vil bli en knallhard kamp om å overleve og jeg mener at vi rett og slett ikke har den luksusen å kunne gamble på uprøvede PL-spillere. At du er negativ til Delph er jo helt utrolig, en spiller som i mine ville vært genial å hente inn (sett bort ifra lønn).

Ser gjerne at vi henter litt gråstein denne sesongen og først og fremst fokuserer på å holde oss. Vi så hva som skjedde sesongen vi rykket ned: mange spennende spillere inn (Mitro, Mbemba osv), men det var jo en åpenbar mangel på PL-erfaring etterhvert. Ikke tilfeldig at Townsend var en våre beste spillere etter at han kom inn.

Man må stikke fingeren i jorda her og innse at med den troppen vi har nå så vil det bli knalltøft å holde seg. Derfor ser jeg heller at vi får inn noen solide, sikre spillere først. "Snacks fra Spania" er rett og slett for risiskabelt i dette vinduet mener jeg.

Godt skreve. Veldig einig. Det kan derfor og vera lurt med eit par lån, sjølv om me ikkje har opsjon på kjøp. Betre med nokon med erfaring frå PL og engelsk kultur, enn "spansk snacks" utan noko erfaring og som fort treng tid på å tilpassa seg.


lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #322 på: 08. Juli 2017, 13:07 »
Kor mange spelara meinar folk at me treng inn? Og kva ca er transferbudsjettet på? Tykkjer folk her inne er vel optimistiske om kva summar som kjem til å verte brukt på ein spelar. Me har jo ikkje "råd" til å betala 20-30 mill for 1 spelar me!

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #323 på: 08. Juli 2017, 14:40 »
Jeg og tror å håper på Chelsea! Men Sandro for 5.25 mill pund, er ikke det jæ.... billig? Hvor var de større klubbene? Han er vell garantert start plass i Everton
De fleste prisene på den lista stemmer ikke. Var vel ca 7,5 for sandro. Men fortsatt kanonpris. Han hadde liten utkjøpsklaus.

Tror klausulen var på 6m euro jeg, skulle vel bli tett opp mot 5,25m pund. Uansett uviktig, tror som deg at dette er et godt kjøp. Everton er på gang, de er på et nivå vi kan nå i løpet av et par år. Om vi ser på Everton siste ti årene så har de jo helst holdt (like) hardt på pundene som Newcastle, men de har jo skiftet gir nå. Spennende å se hvor det bærer!

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #324 på: 08. Juli 2017, 15:24 »
slett
« Siste redigering: 08. Juli 2017, 15:26 av Fluffy »

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #325 på: 08. Juli 2017, 15:24 »
Kor mange spelara meinar folk at me treng inn? Og kva ca er transferbudsjettet på? Tykkjer folk her inne er vel optimistiske om kva summar som kjem til å verte brukt på ein spelar. Me har jo ikkje "råd" til å betala 20-30 mill for 1 spelar me!
Artikkelen her besvarer en del spørsmål
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-first-tranche-premier-league-13302188

Selv mener jeg vi trenger en spiss, sentral midtbane, offensiv midtbane, ving, backup på backplass og ny keeper nå som det ser ut som vi kvitter oss med folk der.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #326 på: 08. Juli 2017, 18:43 »
Jeg tar gjerne imot Delph gratis, som jeg prøvde si. En spilller som har kjempet om plasser i City til tross for skyhøy konkurranse... Jeg er bare ikke superinteressert i å by mye for en spiller som Townsend, som etter min mening ikke hever oss i vesentlig grad, nå som vi akkurat har kjøpt Atsu, en spiller med mye potensiale, og i tillegg har Richy, Goufran, Ayoze..

Det er ikke bare snakk om å hente spillere fra PL, men avarage spillere i PL jeg er litt imot.. Delph er solid, men vil ikke tømme lommmeboka på han heller...

Nå mener jeg at en dårlig PL spiiller, uansett hvor "etablert" han er,, er ikke en god spiller... Og holder du et høyt nivå i en annen liga, som fx den spanske, så har du gode forutsetninger for å gjøre det meget bra i PL....

Er sterkt uenig i at det er så mye tryggere å kjøpe avarage spillere i PL,, enn spennende ting fra utlandet....

Nå vet jeg noen vil bruke nedrykksesongen imot meg, så jeg svarer like gjerne nå... Wijnaldum var vel vår soleklart beste spilller....

Holder du et høyt nivå,,,er jeg interessert... Har du "etablert deg i PL", som om det er som å komme til en ny planet, er du ikke nødvendigvis noe top 10 materiale...De beste spillerne er ofte utenfor england... Se på Cabaye, Tiote...Noen som tør å påstå de ikke var etablerte nok i PL?.... Vi røyk ned delvis fordi vi mistet nettopp en av disse spillerne(Cabaye),,,og da falt vi helt sammen, og reddet oss med et nødskrik,,mye takket være Remy... Vet vi har kjøpt mye fra utlandet, men vil våge å påstå at spillere som Cabella, Mbwia, Thauvin som vi lånte vekk med merkelige klausuler uten gi dem så alt for mange sjanser,,,er klassespillere selv klubbene over oss sikkert kunne tenke seg...Mbwia ble aldri satset på...og når han ble satset på var det ute av posisjon...Thuvin fikk ikke mange sjanser heller...Er snakk om at vi kan bruke en milliard eller noe.. Da burde vi klare få tak i et par skikkelig kvalitetsspillere som går rett inn i laget....Benitez kan organisere imotsetning til visse andre... Vi har grei bredde i stallen nå, og må hovedsakelig forsterke... Tror laget vi har bør klare seg, og ser ikke på det som noen mega risiko å hente noen kvalitetsspillere fra utenlandsk liga,,,fremfor stallfyll fra PL,,,,

Som sagt om vi får spillere som hever stallen/11ern vår billlig/gratis,,,så ja takk...Men jeg er optimistisk, og vil gå for noen kanonspiillere, og utfordre på øvre halvdel. Om vi skal gå for å "safe" plassen, er vi jo nesten nødt til å hente spillere som ikke går inn i laget...Om en spiller fra La Liga etc flopper,,,,slår forhåpentlig 1-2 ann,,,og en til gjør en brukbar jobb...Kan ikke se at alt skal gå til helvete bare fordi vi hente kvalitet fra utlandet....

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #327 på: 08. Juli 2017, 18:49 »
Ryktes om at Newcastle endelig er enige med Benfica om Samaris. 20 mill pund. Samtidig meldes det at vi vil gjøre et bytte med boro. Vi får Adam traore og de tar darlow.
« Siste redigering: 08. Juli 2017, 22:01 av TooN »

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #328 på: 08. Juli 2017, 19:37 »
Jeg tar gjerne imot Delph gratis, som jeg prøvde si. En spilller som har kjempet om plasser i City til tross for skyhøy konkurranse... Jeg er bare ikke superinteressert i å by mye for en spiller som Townsend, som etter min mening ikke hever oss i vesentlig grad, nå som vi akkurat har kjøpt Atsu, en spiller med mye potensiale, og i tillegg har Richy, Goufran, Ayoze..

Jeg er ikke, og har aldri vært, noen stor fan av Townsend, og det er kjent på forumet. Men la oss være ærlige her, Townsend er ekstremt mye bedre enn Atsu. Jeg tar heller Townsend til 20mp, enn Atsu til 5må for å si det sånn. Og jeg er ingen fan av Townsend.
Nei.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #329 på: 08. Juli 2017, 20:25 »
Ryktes om at Newcastle endelig er enige med Benfica om Samaras. 20 mill pund. Samtidig meldes det at vi vil gjøre et bytte med boro. Vi får Adam traore og de tar darlow.
Ser at han kun har 10 starter for Benfica i år. Noen med kjennskap til spilleren?