20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 190984 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #645 på: 16. Okt. 2006, 19:00 »
Jeg mener Luque hadde prestert på et minst like høyt nivå og scoret minst like mange mål som Martins om han hadde fått spilt det samme antall kamper som Martins har spilt etter overgangen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

validus

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 243
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #646 på: 16. Okt. 2006, 20:34 »
Då e vi to!
ieron Dyer

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #647 på: 16. Okt. 2006, 21:18 »
Det er eg rimelig sikker på.
Og da hadde me hadt 10M pund på forsvaret. Tror me hadde hadt fleire poeng da.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Dag Riise

  • Scouser
  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #648 på: 16. Okt. 2006, 22:56 »
Sitat fra: "Benson"
EG ER FLAU!
Beklager på det sterkeste at du får ødelagt karriera di i Newcastle Alberto. Hadde virkelig ikkje trudd våres nye manager kunne vere så mykje galnere i haude enn den forige.
SORRY :oops:


Hadde han vist innsats hadde han fått sjangsen. Det er opp til han, ikke skyld på Roeder her. Slike prinsipper gjelder alle og da bør Luque også godta dette.
iverpool FC

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #649 på: 17. Okt. 2006, 00:46 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Sitat fra: "Benson"
EG ER FLAU!
Beklager på det sterkeste at du får ødelagt karriera di i Newcastle Alberto. Hadde virkelig ikkje trudd våres nye manager kunne vere så mykje galnere i haude enn den forige.
SORRY :oops:


Hadde han vist innsats hadde han fått sjangsen. Det er opp til han, ikke skyld på Roeder her. Slike prinsipper gjelder alle og da bør Luque også godta dette.


Hei hei hallå.
Har du vert på treningsfeltet i det siste Dag?
Luque er kje ein spiller Som Parker som trør jernet i kver duell.
Hadde Luque vert ei pingle så hadde han kje stått på på trening for og overbevise ein hjernedød manager da hadde han sagt mass piss til pressen og sotte hjemma i stovo si og chillan til januar vindauget opna.
Hadde Roeder gitt Luque tillitt hadde han blomstra som bare rakkern. Bare vent til han skifter klubb da skal dere tullinger få sjå kor god Alberto Luque er.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #650 på: 17. Okt. 2006, 01:01 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Sitat fra: "Benson"
EG ER FLAU!
Beklager på det sterkeste at du får ødelagt karriera di i Newcastle Alberto. Hadde virkelig ikkje trudd våres nye manager kunne vere så mykje galnere i haude enn den forige.
SORRY :oops:


Hadde han vist innsats hadde han fått sjangsen. Det er opp til han, ikke skyld på Roeder her. Slike prinsipper gjelder alle og da bør Luque også godta dette.


Vel, hadde det vært så hadde ikke Lee Clarke gått ut å sagt at Luque har imponert stort på treningene  i det siste. I tillegg til dette var han banensbeste i seieren over scouserne...

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #651 på: 17. Okt. 2006, 02:28 »
Ka får du om du kom til klubben som Spansk landslagstjerne. Får ein skade. Har eit par dårligere innhopp etterpå. Trener som ein gal for og få sjansgen fra start. Scorer 2 screamere mot Liverpool blir MOM. Jo du får tilbud om tribuneplass.Hilarious.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #652 på: 17. Okt. 2006, 15:33 »
Mens floppspilleren Bramble får sjansen om og om igjen fremfor spillere som Taylor. Det stanker endel tvilsomheter.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #653 på: 30. Okt. 2006, 17:33 »
Flere som er forbannet over Roeders behandling av Luque.

http://www.newcastle-online.com/2006/10/30/what-the-hell-are-you-playing-at-glenn/
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

validus

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 243
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #654 på: 31. Okt. 2006, 00:13 »
JAAAAAAA!!! Faen eg e so lei av at han aldri får spele!! Eg veit at han kjeme te å score mål!! Han gjorde det før skaden, han gjer de på reservelaget, spissane våre gjer de ikkje!! Koffor ikkje la han prøve seg i 5 kampa?? La oss då sjå om han e go nok eller ikkje!!
ieron Dyer

Agurksaft

  • Gjest
Floppen Luque?
« Svar #655 på: 31. Okt. 2006, 11:26 »
Eg legg merke til at folk gong på gong trekk fram at Loque var banas beste i ein RESERVELAGS kamp mot Liverpool.
Eg reknar då og med at spelarar som Robbie Elliott og Hugo Viana har vore det same fleire gonger.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #656 på: 31. Okt. 2006, 11:43 »
Er litt idiotisk at L. ikke får spiller når castle åpenbart sliter med å score mål. Sier litt når en skadet Ameobi får spiller i stedet for en frisk L. Glenns klippkortmentalitet begynner å bli irriterende

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #657 på: 31. Okt. 2006, 12:20 »
Luque blir IKKJE å finne i start 11eren på Torsdag mot Palermo. Det er eg heilt sikker på. Det ser utsom Sieberski blir frisk igjen, og går rett innpå laget og startar.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #658 på: 31. Okt. 2006, 14:34 »
Roeder starter heller med 0 spisser enn og spille med Luque.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

amt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 765
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #659 på: 01. Nov. 2006, 08:56 »
håpløst at chops fikk sjansen foran luque forrige sesong, og håpløst at luque ikke får en eneste sjanse til å vise seg frem nå.
Andreas Martins