20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Glenn Roeder sparkes eller ikke?

Ja, med en gang
32 (50%)
Nei, ikke nå
21 (32.8%)
Vet ikke helt
11 (17.2%)

Stemmer totalt: 62

Avstemning er avsluttet: 15. Okt. 2006, 21:54

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!  (Lest 117024 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

validus

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 243
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #150 på: 16. Okt. 2006, 20:32 »
Sitat fra: "GeirAndreas"
Sitat fra: "validus"
ser vekk fra all skepsis foran kvar kamp, og har kun en tanke i haude! SEIER!!!


Du høres ut som om du skulle vært manager, ikke supporter. Vi alle håper på seier. Selvfølgelig! Men hva hjelper det på resultatet at du kun har en tanke i hodet? Det at du kun har en tanke i hodet er nok heller fordi du ikke er kapabel til å ha særlig fler.

Vel, då e eg nok meir fornøgd me å ha en tanke i haude og gå rundt og tenke optimistisk, enn å ha mange tanka i haude og gå rundt og tru at de e kun jævlige ting som skjer! Skyt meg for de den som vil, men eg ve tru at eg har et bedre liv enn dei negative!
ieron Dyer

validus

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 243
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #151 på: 16. Okt. 2006, 20:45 »
Selfølgeli ska vi sette oss ned og kunne diskutere konstruktivt om kampen! Komme me begrunna kritikk, argumentere våre påstanda! Men mange her inne misse trua på laget etter et tap, og snakker om kor masse vi taper før en kamp, uten å begrunne de! det e de eg mislika!! Påstanda som " Manu vinne fordi dei e masse bedre enn oss!" e påstanda som ikkje høyre heime blant Newcastlesupportera! Hadde vore heilt greit om folk hadde sagt "Manu har større sjanse te å vinne enn oss, fordi dei har go sjøltillit" Eller noke liknande... Forsåtr dokke egentli ka eg meina....? Har nevnt akkurat de samme før men de kan hende at eg uttrykke meg feil eller noke...
ieron Dyer

validus

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 243
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #152 på: 16. Okt. 2006, 20:50 »
Ette mi meinging e de akkurat de man ska forvente av en supporter!
ieron Dyer

Tønsberg

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 690
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #153 på: 16. Okt. 2006, 20:54 »
Når Keegan kom.Så hadde han ingen som helst press på seg.Supportene forventet ikke de beste resultatene,men det ble bra resultater.Vi kan ikke leve på det vi gjorde for ti år siden.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #154 på: 16. Okt. 2006, 21:13 »
Det bør kanskje ringa ei varselsbjelle når det bare er Gullitt som har klart og ha dårligere sesongstart enn det Roeder har med oss i år. Og med det forsvaret Roeder stoler på ser eg ikkje noke lys i tunnelen.

FF: SACK ROEDER
AND THEN SACK YOURSELF
: P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #155 på: 16. Okt. 2006, 23:51 »
SELL THE CLUB SHEPERD, mener nå jeg.


Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #157 på: 17. Okt. 2006, 02:12 »
Hadde vert Sjef!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

BallaJazz

  • Gjest
Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #158 på: 17. Okt. 2006, 02:20 »
Herregud.Skjerpings folkens..sutrer over at Roader skal gå.Noen som glømmer at vi har et elendig forsvar?? Jeg er ikke for å sparke Roader.Langt ifra!.Carr-Bramble-Moore..Det er dissa jeg mener som har mye av skylda.De MÅ vekk..Vi har et godt lag uteom et elendig forsvar og det er ikke bare snakk om litt dårlig forsvar..Det er jo 3 ganger Mr Bean på Crack vi har i forsvaret der noe jeg aldri har forstått hvorfor..Hvorfor vi har dissa?? Holder ikke detta nivå å det viser dem gang på gang på gang..har dem dritt i øya eller sitter fat fred å gommler på litt for mye mat så magan henger over synsfeltet hans? Prioritering er fritert kylling med mat cruise til karibien isteden for 3-4 klasse forsvar spillere som klubbem skulle ha hatt for et århundre sia! :roll:

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #159 på: 17. Okt. 2006, 02:21 »
Ja.
Men Curbishley hadde seriøst vert konge. Er kje det ein mann som tar skikkelig tak i  det defensive? Meiner Charlton slapp inn veeldig lite mål med han som manager.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #160 på: 17. Okt. 2006, 02:24 »
Sitat fra: "BallaJazz"
Herregud.Skjerpings folkens..sutrer over at Roader skal gå.Noen som glømmer at vi har et elendig forsvar?? Jeg er ikke for å sparke Roader.Langt ifra!.Carr-Bramble-Moore..Det er dissa jeg mener som har mye av skylda.De MÅ vekk..Vi har et godt lag uteom et elendig forsvar og det er ikke bare snakk om litt dårlig forsvar..Det er jo 3 ganger Mr Bean på Crack vi har i forsvaret der noe jeg aldri har forstått hvorfor..Hvorfor vi har dissa?? Holder ikke detta nivå å det viser dem gang på gang på gang..har dem dritt i øya eller sitter fat fred å gommler på litt for mye mat så magan henger over synsfeltet hans? Prioritering er fritert kylling med mat cruise til karibien isteden for 3-4 klasse forsvar spillere som klubbem skulle ha hatt for et århundre sia! :roll:


Tulling.
Er det Fat freds feil Roeder ikkje har kjøpt forsvarspillere?
Dagens!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

BallaJazz

  • Gjest
Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #161 på: 17. Okt. 2006, 02:32 »
Jo like måde :wink: .Er det ikke litt lett å gi Roader all skylda??Hva som skjer bak kulissene er ikke like lett å vite men bare sparke Roader for at det går litt tungt mener jeg blir litt for lettvindt

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #162 på: 17. Okt. 2006, 02:36 »
Sitat fra: "BallaJazz"
Jo like måde :wink: .Er det ikke litt lett å gi Roader all skylda??Hva som skjer bak kulissene er ikke like lett å vite men bare sparke Roader for at det går litt tungt mener jeg blir litt for lettvindt


Er ikkje resultatene eg vil sparke Roeder for.
Det er fordi han er laangt fra kompetent nok for trene oss.
Kommer ikkje på ein fornuftig ting han har gjort :?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

BallaJazz

  • Gjest
Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #163 på: 17. Okt. 2006, 02:46 »
Nei det er jeg forsåvidt enig med deg i.Jeg også skulle sett en annen manager med litt mere meritter å CV men nå er det ikke sånn det er nå.Jeg er mere spent på hva Newcastle velger å gjøre nå? Sannsynelig så vill han nok ikke få sparken før vi henger godt ned i sumpa.Det som blir avgjørende nå blir at vi kan greie å prestere "Greit" så vi ikke havner helt ned i sumpa til Transfer Vinduet starter igjen i Januar å akuratt da vill bli veldig avgjørende om Newc fremtid i PL!.Dersom dem velger å kjøpe inn forsterkninger til de plassene jeg å sikkert mange andre mener er nødvendig så ser jo ting lysere ut for er ikke så mye som skal til igrunn!.Ender vi opp med å kjøpe en spiss til 10-15 mill pund eller lignende å ender opp med en alla carr eller moore i forsvaret så mener jeg at vi kan fort ende opp med å rykke ned med det elendige forsvaret for det vi har der nå ødlegger veldig mye.Jeg mener med det forsvaret vi har nå så kan vi ende opp med å rykke ned

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #164 på: 17. Okt. 2006, 02:58 »
Sitat fra: "BallaJazz"
Nei det er jeg forsåvidt enig med deg i.Jeg også skulle sett en annen manager med litt mere meritter å CV men nå er det ikke sånn det er nå.Jeg er mere spent på hva Newcastle velger å gjøre nå? Sannsynelig så vill han nok ikke få sparken før vi henger godt ned i sumpa.Det som blir avgjørende nå blir at vi kan greie å prestere "Greit" så vi ikke havner helt ned i sumpa til Transfer Vinduet starter igjen i Januar å akuratt da vill bli veldig avgjørende om Newc fremtid i PL!.Dersom dem velger å kjøpe inn forsterkninger til de plassene jeg å sikkert mange andre mener er nødvendig så ser jo ting lysere ut for er ikke så mye som skal til igrunn!.Ender vi opp med å kjøpe en spiss til 10-15 mill pund eller lignende å ender opp med en alla carr eller moore i forsvaret så mener jeg at vi kan fort ende opp med å rykke ned med det elendige forsvaret for det vi har der nå ødlegger veldig mye.Jeg mener med det forsvaret vi har nå så kan vi ende opp med å rykke ned


Nå snakker du mer fornuftig :wink:
Problemet er bare at eg tør ikkje tenka på kva Roeder vil finna på i Januar. Kan vanskeligt forsestilla meg han hente inn supre forsvarspillere. Sjå på kjøpa hans I West Ham. huffameg. I tillegg vil nok James Milner forsvinne. Utroligt idiotisk siden me trenger nettopp ein som James Milner ein ung talentfull og god høgreving tilog ta over for Nolberto Solano.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]