20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2019  (Lest 103581 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #270 på: 19. Juli 2019, 19:50 »
Pleier vel å offentliggjøre spillerne "subject to a work permit", så det bør ikke være noe hindring.
Leste rykter om at vi ENDELIG skal kjøpe på avbetaling også, og at summen for Joelinton skal fordeles utover kontraktsperioden (3år eller noe slikt). Det betyr jo at vi har mer penger tilgjengelig, håper alt brukes 🙄

Kunne tenkt meg Cutrone fra Milan også, men sterkt tvilsomt vi bruker mye penger på 2 spisser..

Herlig om dette med avbetaling stemmer. Det bør og må satses, og dette er småpenger for klubben i det lange løp.

Cutrone fra Milan hadde vært en drøm. Han er vel ett av de største av de eldre talentene man kan få tak i. Milan gir vel kanskje slipp på han for rundt £ 40 Mill.

En angrepsrekke bestående av:

      Cutrone-Joelinton
              Almiron

Da er vi etter min mening blandt topp 6 ift. Angrepsrekke uten skader.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #271 på: 19. Juli 2019, 20:40 »
Cutrone slippes billigere, derfor jeg nevnte han. De sliter med FFP, og er interessert i å selge i sommer.
« Siste redigering: 19. Juli 2019, 21:49 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #272 på: 19. Juli 2019, 21:37 »
Saivet kan me vertfall ikkje rekna som «ein ny signering».

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #273 på: 19. Juli 2019, 21:50 »
Nei, hadde troa på at han kunne få muligheten og blomstre litt under Bruce. Men spesielt dødballene hans har vært GRUSOMME i kveld..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #274 på: 19. Juli 2019, 23:14 »
Me må få inn noken med PL-erfaring. Det trengst med tanke kor på tabellen me skal kjempa. Me såg jo korleis det gjekk under McClaren og kva spelara som vart henta den sommaren.

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #275 på: 20. Juli 2019, 08:19 »
Mclaren hadde ikke hjertet i klubben noe Bruce har, og det kan være den lille og store forskjellen på hva som kommer inn...

Etter dagene bruce ble ansatt har jeg hørt og lest fra flere av spillerne at dem er fornøyde og har tro på Bruce.

Vel han var ikke den vi ønsket, men nå fikk han jobben så vi må håpe han kan få til en god jobb, men det trengs nye spillere.. Joelinton kan bli en suksess. har tro på at newcastle henter Charlie Austin også og dette er en spiller som kan score mye mål om han har dagene... dette er to gode signeringer mener jeg... så må vi ikke glemme et par vi har allerede, kan vise seg at Aarons og Laseer fort kan vise seg som nye forsterkninger da dette er to spillere som gjorde det bra under bruce i sist sesong. Aarons har jeg god tro på og saivet på sitt beste har vi sett kan score mål og er en bra spiller... ikke gitt opp han enda...

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #276 på: 20. Juli 2019, 09:09 »
Mclaren hadde ikke hjertet i klubben noe Bruce har, og det kan være den lille og store forskjellen på hva som kommer inn...

Etter dagene bruce ble ansatt har jeg hørt og lest fra flere av spillerne at dem er fornøyde og har tro på Bruce.

Vel han var ikke den vi ønsket, men nå fikk han jobben så vi må håpe han kan få til en god jobb, men det trengs nye spillere.. Joelinton kan bli en suksess. har tro på at newcastle henter Charlie Austin også og dette er en spiller som kan score mye mål om han har dagene... dette er to gode signeringer mener jeg... så må vi ikke glemme et par vi har allerede, kan vise seg at Aarons og Laseer fort kan vise seg som nye forsterkninger da dette er to spillere som gjorde det bra under bruce i sist sesong. Aarons har jeg god tro på og saivet på sitt beste har vi sett kan score mål og er en bra spiller... ikke gitt opp han enda...

At han har hjarte sitt i klubben påverkar vel ikkje kven som skal hentast inn? Poenget mitt er jo at MA har gått tilbake til den modellen som førte til nedrykk sist. Ein head coach som ikkje sjølv bestemmer kven som skal hentast inn. Og Head coachen er ein som knapt nok er god nok for ein Championship klubb. Tvilar sterkt på at SB er den som har bestemt at Joelinton skal hentast.
Colback, Lazaar(knapt spelt fotball på 3 år!), Aarons og Saivet er ikkje gode nok for PL.
Trur eg heller vil ha Welback enn Austin.
« Siste redigering: 20. Juli 2019, 09:24 av lgrinde »

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #277 på: 20. Juli 2019, 12:06 »
Er ikke formelen som er problemet. Det å kjøre head coach kan være en bra oppskrift. Problemet er hvem som fikser overgangene.

Colback og laz tror jeg vi kan avskrive, MEN Aarons skjønner jeg ikke at du kan avskrive. Han hadde enkeltkamper hvor han briljerte+ han var jo bare guttungen. Han kan enda ta store steg.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #278 på: 20. Juli 2019, 12:28 »
«We keep hearing stories about Joelinton: Wolves linked as well so it might not be all cut and dried. Newcastle seem to be the favourites.«

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #279 på: 20. Juli 2019, 13:01 »
Hevdes vi er ute etter disse: http://www.nufcblog.co.uk/2019/07/20/sky-sports-reveal-two-players-nufc-are-keen-to-sign-after-joelinton-arrives/

Forøvrig enig med Toon over her. Modell med head coach og kjøpe yngre spillere for å utvikle/selge kan funke det, om man setter det opp riktig.

Slik jeg ser det:
1. En head coach og trenerapparat som evner å utvikle spillere
2. Innkjøpsfilosofi og fotballfilosofi må gå hånd i hånd.
3. Det må være riktig balanse i troppen. Riktig type spillere, samt en mix av ungdom og erfaring. Mye lettere å utvikle talenter når de er i trygge omgivelser.
4. Infrastruktur som treningsanlegg, medisisnk apparat osv må være på plass

Her har Newcastle stort sett bomma over flere år. Blitt kjøpt feil type spillere, ingen tanker rundt balansen i laget, samt håpløse folk som Pardew og McClaren til å styre skuta.
« Siste redigering: 20. Juli 2019, 14:27 av Geordie »
No fate but what you make

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #280 på: 20. Juli 2019, 14:26 »
Cutrone slippes billigere, derfor jeg nevnte han. De sliter med FFP, og er interessert i å selge i sommer.

Ifølge ryktene verdsettes Cutrone til £20mill av AC Milan.

Drit at Wolves er interessert i både han og Joelinton.. Da "stjeler" vel de til seg begge!

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #281 på: 20. Juli 2019, 14:32 »
https://www.nufcblog.com/2019/07/20/report-newcastle-will-look-to-bring-back-familiar-face-to-newcastle/

Linkes også til en gammel kjenning i dag, James Tavernier. Ble fostra opp i Newcastle, solgt til Wigan i 2014. Høyreback som i dag spiller for Rangers i Skottland. Hadde en knallsesong i fjor med 17 mål og 20 assist.
No fate but what you make

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #282 på: 20. Juli 2019, 15:36 »
17 mål og 20 assist som back på en sesong? Kan jo ikke stemme😱

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #283 på: 20. Juli 2019, 17:50 »
Stemmer det. På 57 kamper i alle turneringer. Må huske at SPL ikke er verdens beste liga, men imponerende stats uansett.


Ifølge ryktene verdsettes Cutrone til £20mill av AC Milan.

Drit at Wolves er interessert i både han og Joelinton.. Da "stjeler" vel de til seg begge!

Joelinton får vi nok tak i, verre med Cutrone. Men hadde vi solgt Gayle for £15m, og kjøpt Cutrone for £20m, hadde vi kommet meget bra ut av det. Både sportslig og økonomisk!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #284 på: 20. Juli 2019, 18:12 »
Salg av Gayle for £ 15 Mill. og kjøp av Cutrone for £ 20 Mill. Må jo være midt i blinken for Ashley.

Spørsmålet er vel om Cutrone ser på Newcastle som riktig karrière valg. Med Benitez, så kanskje. Med Bruce, mye mer usikker.

Måtte dobbeltsjekke statsen til Tavernier, det er jo ganske så sykt. Nå vet jeg ikke om han er fast straffeskytter/frisparkskytter for Rangers, eller om han spiller i en annen posisjon enn høyre back, men dette kan jo være vår nye Warren Barton selv om nivået der er noe annerledes enn PL.  ;D
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.