20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 454106 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2610 på: 09. Sep. 2013, 14:43 »
På tide å stenge denne tråden? Eller banner jeg i kjerka nå?
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2611 på: 09. Sep. 2013, 16:21 »
Tja. Dersom det enda er slik at ting vedrørende dette transfervinduet diskuteres, ser jeg ikke grunnen til å stenge. Eksempelvis har Gomis nå fortalt nye detaljer om hva som skjedde i sommer. Ser faktisk ikke helt vitsen i å stenge tråden overhodet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2612 på: 09. Sep. 2013, 16:22 »
Når jeg ser nederlandske spisser med god målscoringstatistikk tenker jeg alltid på Alfonso Alves. Men jeg har ikke sett spilleren så skal ikke dømme han. Det er jo mye bra som har kommet fra Nederland. En type jeg gjerne skulle sett i PL er Jordan Rhodes, men det virker jo ikke som vi vil kjøpe slike spillere dyrt.

Jeg tror Nederland er stedet man bør se etter forsterkninger når det kommer til offensive spillere.
Leste en artikkel om hvordan de største klubbene i Nederland jobber for å få frem de beste talentene fra de er ganske små. Det lille tresko landet med ca 16 mill innbyggere har i flere tiår vært blant de beste på talentutvikling og er et eksempel til etterfølge.
Jeg tror Pardew og co kan gjøre flere gode kjøp om de ser på markedet i Nederland. Kanskje litt dyrere spillere, men verdt å ta sjansen.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2613 på: 09. Sep. 2013, 16:57 »
For ikkje å snakke om Belgia...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2614 på: 09. Sep. 2013, 17:13 »
Generelt føler jeg at vi er for låst i det franske markedet. Nederland, Belgia, Spania er jo bare noen eksempler. Hva med Sør-Amerika da?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2615 på: 09. Sep. 2013, 17:46 »
Noen som vet hva Gomis har i lønn i Lyon, og hva vi tilbød han. Spent på om han hadde en altfor høy lønn, eller om Ashley rett og slett var for gjerrig.

JoKe kom sikkert med noen hjelpende kommentarer han også. "Du er ikke så god", "gir ikke så mye lønn for en jeg aldri har hørt" etc.

Umulig å forestille seg den mannen være noe annet enn en jævel ved et forhandlingsbord.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2616 på: 09. Sep. 2013, 18:24 »
Jævel - men dessverre ikke i positiv forstand. Kan tro Llambeeze er en slugger der, men ikke en jævel som driter oss ut. JoKe lever på en annen planet, og i middelalderen. Vil tro det gjør seg utslag i forhandlinger også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2617 på: 10. Sep. 2013, 14:57 »
Fader hakke. Ser Tv2 skriver at vi ble tilbudt Alfred Finnbogason for 40 mill i sommer. Å ikke ta den dealen skulle vært kriminelt, med særdeles høye strafferammer.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2618 på: 10. Sep. 2013, 14:59 »
Fader hakke. Ser Tv2 skriver at vi ble tilbudt Alfred Finnbogason for 40 mill i sommer. Å ikke ta den dealen skulle vært kriminelt, med særdeles høye strafferammer.

jepp..........

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2619 på: 10. Sep. 2013, 15:02 »
Petric har signert kontrakt med West Ham ut sesongen.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2620 på: 10. Sep. 2013, 23:56 »
Fader hakke. Ser Tv2 skriver at vi ble tilbudt Alfred Finnbogason for 40 mill i sommer. Å ikke ta den dealen skulle vært kriminelt, med særdeles høye strafferammer.

Då er det mest sannsynlig 20 kriminelle klubber i PL.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2621 på: 11. Sep. 2013, 08:44 »
Fader hakke. Ser Tv2 skriver at vi ble tilbudt Alfred Finnbogason for 40 mill i sommer. Å ikke ta den dealen skulle vært kriminelt, med særdeles høye strafferammer.

Då er det mest sannsynlig 20 kriminelle klubber i PL.

Njah, er ikke så mange som er så desperate på en goalgetter som vi er?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2622 på: 11. Sep. 2013, 15:32 »
Poenget hans er vel at dersom vi ble tilbudt islendingen, er det vel ganske grei sjanse for at endel andre klubber i ligaen også ble det. Dersom det stemmer er det tydeligvis slik at flere klubber ikke mente han var verdt det. Nå veit jeg ikke hvem hovedkilden er her?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2623 på: 13. Sep. 2013, 09:05 »

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2624 på: 13. Sep. 2013, 14:30 »
For min del gidder eg ikkje høyra meir på han. No er det kunn det eg ser på bana som tel.