20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 454117 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2490 på: 02. Sep. 2013, 21:37 »
Supporterene må jo begynne å protestere, ikke møte opp på kamp for eksempel.

Bresken

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 396
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2491 på: 02. Sep. 2013, 21:37 »
Med forbehold om at vi ikke signerer noen fler, så er jeg ikke direkte misfornøyd med dette vinduet som så. Ja, vi har signert svært lite, og mistet et par squad-players, men vi hadde et drøyt januar-vindu, og disse spillerne forventer jeg mye av denne sesongen, samt fra andre som har vært her lenge. Første-elleveren er ikke svekket, om enn lite styrket. Er dog litt misfornøyd med fraværet av en reindyrka spiss som kan spille med Cissé, og kanskje også en forsvarer. Lånet av Remy kan være gull eller gråstein, det finner vi jo snart ut av.

Selvsagt tåpelig at Joe Kinnear har loka bort hele sommeren, når det har vært åpenbart at vi trenger spesielt en ny spiss siden Ba forsvant. Vel vel, om Cabaye blir har vi hvertfall ikke mistet noen av våre viktigste brikker, og det må jo sies å være positivt! =)

Mallabarius

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 35
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2492 på: 02. Sep. 2013, 21:38 »
BREAKING: Newcastle owner Mike Ashley is stuck in the transfer window.

Hahahahaha... :nikke:

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2493 på: 02. Sep. 2013, 21:39 »
Skulle tro at styret lærte fra i fjor, da vi hadde alt for tynn tropp. Ashley må ut av Newcastle.

+1. Ashley er det verste som har skjedd NUCA. Grusom og verre enn pesten
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2494 på: 02. Sep. 2013, 21:41 »
Problemet er vel at de har lovet at det skal komme inn spillere i hele sommer. Skjønner ikke hvordan Pardew kan sitte å forsvare alt det som skjer. Han er jo kun en marionette, eier ingen skam. Skjønner heller ikke hvordan de kan ansette en fyllik som Kinnear til å ha ansvar for overgangene.

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2495 på: 02. Sep. 2013, 21:44 »
Det er så mye man ikke skjønner med denne klubben at jeg kunne skrevet en bok så tjukk som selveste Mike Ashley.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2496 på: 02. Sep. 2013, 21:44 »
Med forbehold om at vi ikke signerer noen fler, så er jeg ikke direkte misfornøyd med dette vinduet som så. Ja, vi har signert svært lite, og mistet et par squad-players, men vi hadde et drøyt januar-vindu, og disse spillerne forventer jeg mye av denne sesongen, samt fra andre som har vært her lenge. Første-elleveren er ikke svekket, om enn lite styrket. Er dog litt misfornøyd med fraværet av en reindyrka spiss som kan spille med Cissé, og kanskje også en forsvarer. Lånet av Remy kan være gull eller gråstein, det finner vi jo snart ut av.

Selvsagt tåpelig at Joe Kinnear har loka bort hele sommeren, når det har vært åpenbart at vi trenger spesielt en ny spiss siden Ba forsvant. Vel vel, om Cabaye blir har vi hvertfall ikke mistet noen av våre viktigste brikker, og det må jo sies å være positivt! =)
Januarvinduet tatt i betraktning og med forbehold om at vi beholder Cabaye så er det ikke krise. MEN vi hadde virkelig trengt en spiss. Det er uendelig trasig å innse at det mest sannsynlig blir en sesong uten håp om topp sju-plassering i år.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2497 på: 02. Sep. 2013, 21:46 »
De burde jo ha råd til å kjøpe en spiss....

Snusflekk

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 426
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2498 på: 02. Sep. 2013, 21:47 »
Vi havner pA topp 8 uansett!
Ja heia gutta!

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2499 på: 02. Sep. 2013, 21:47 »
Skjønner heller ikke hvordan de kan ansette en fyllik som Kinnear til å ha ansvar for overgangene.

Tror Kristoffer er inne på noe her:
Noen som tenker som meg att det eneste positive som dette vinduet kan føre med seg er at cabaye blir og at joke får sparken. Tviler på at cashley vil ha en som han må lønne og ikke gjør  jobben sin

Er vel egentlig ikke så sikker på at Kinnear nødvendigvis har fått så mye press på seg på å levere oss noen transfervarp fra de høye herrer (F Mike). Kanskje heller tvert om.


Bresken

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 396
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2500 på: 02. Sep. 2013, 21:52 »
Med forbehold om at vi ikke signerer noen fler, så er jeg ikke direkte misfornøyd med dette vinduet som så. Ja, vi har signert svært lite, og mistet et par squad-players, men vi hadde et drøyt januar-vindu, og disse spillerne forventer jeg mye av denne sesongen, samt fra andre som har vært her lenge. Første-elleveren er ikke svekket, om enn lite styrket. Er dog litt misfornøyd med fraværet av en reindyrka spiss som kan spille med Cissé, og kanskje også en forsvarer. Lånet av Remy kan være gull eller gråstein, det finner vi jo snart ut av.

Selvsagt tåpelig at Joe Kinnear har loka bort hele sommeren, når det har vært åpenbart at vi trenger spesielt en ny spiss siden Ba forsvant. Vel vel, om Cabaye blir har vi hvertfall ikke mistet noen av våre viktigste brikker, og det må jo sies å være positivt! =)
Januarvinduet tatt i betraktning og med forbehold om at vi beholder Cabaye så er det ikke krise. MEN vi hadde virkelig trengt en spiss. Det er uendelig trasig å innse at det mest sannsynlig blir en sesong uten håp om topp sju-plassering i år.

Ja, Pontare. Jeg er enig i at det er frustrerende at det har vært mye lovnader, og det er selvsagt trist at det ikke skjer noe mer enn hva vi har fått til. Når det er sagt, så bør jo de fleste av oss Newcastle-fans ikke være så overrasket over at det skjer lite! Jeg var mer overrasket over januar-vinduet, enn dette sommervinduet, for å sette det i perspektiv. Men som de fleste her er helt enige om - vi trenger en til spiss, og det er ikke for mye å be om spør du meg. Andre signeringer er ikke i nærheten av å måtte prioriteres like mye som en til spiss. Vi får se, fortsatt et par timer igjen til det er stengt, men jeg har ikke trua på at vi blir positivt overraska med en deal.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2501 på: 02. Sep. 2013, 21:52 »
Skjønner heller ikke hvordan de kan ansette en fyllik som Kinnear til å ha ansvar for overgangene.

Tror Kristoffer er inne på noe her:
Noen som tenker som meg att det eneste positive som dette vinduet kan føre med seg er at cabaye blir og at joke får sparken. Tviler på at cashley vil ha en som han må lønne og ikke gjør  jobben sin



Er vel egentlig ikke så sikker på at Kinnear nødvendigvis har fått så mye press på seg på å levere oss noen transfervarp fra de høye herrer (F Mike). Kanskje heller tvert om.



Tror du han bare har fått jobben for å gi supportererne et inntrykk at han har prøvd å få tak i spillere?

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2502 på: 02. Sep. 2013, 21:52 »
SSN: Arsenal have ended their interest in Demba Ba

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2503 på: 02. Sep. 2013, 21:53 »
Liker at de skaper forventinger ved at hele fyllegjengen reiser til Frankrike. Hva gjorde de der?

Joe Kinnear får aldri sparken, han får et klapp på skulderen.

Vedder på at han og Ashley akkurat nå sitter og deler en kasse koskenkorva og røyker sigarer.

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2504 på: 02. Sep. 2013, 21:53 »
Skjønner heller ikke hvordan de kan ansette en fyllik som Kinnear til å ha ansvar for overgangene.

Tror Kristoffer er inne på noe her:
Noen som tenker som meg att det eneste positive som dette vinduet kan føre med seg er at cabaye blir og at joke får sparken. Tviler på at cashley vil ha en som han må lønne og ikke gjør  jobben sin



Er vel egentlig ikke så sikker på at Kinnear nødvendigvis har fått så mye press på seg på å levere oss noen transfervarp fra de høye herrer (F Mike). Kanskje heller tvert om.



Tror du han bare har fått jobben for å gi supportererne et inntrykk at han har prøvd å få tak i spillere?

Et rungende JA!