20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 454111 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Leon

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 680
  • Luxury
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2250 på: 26. Aug. 2013, 15:15 »
Det vi faktisk trenger er Nolan og Barton tilbake. Barton inn for Cabaye så vi får inn ledertyper som kan bosse å kjefte litt. Vinnermentaliteten er fraværende i laget.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2251 på: 26. Aug. 2013, 16:05 »
Det vi faktisk trenger er Nolan og Barton tilbake. Barton inn for Cabaye så vi får inn ledertyper som kan bosse å kjefte litt. Vinnermentaliteten er fraværende i laget.

Me minnar om QPR forrige sesong. Det høyres kanskje litt vel pessimistisk ut, men ser ein på kva me presterte forrige, styret av klubben, all støy rundt laget og manager, prestasjonane denne sesongen og transfers til no. So ser eg ikkje vekk i frå at me er eitt av 3-4 lag som vil liggja nederst heile sesongen.


PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2252 på: 26. Aug. 2013, 16:15 »
Laget skriker etter spillere med rutine, vinnermentalitet og jevne, gode prestasjoner - det vi ser på er spillere som kan stå fram med flotte enkeltmannsprestasjoner innimellom, så markedsverdien deres stiger og til slutt ende opp med å tjene penger på dem.

Må skytes inn her at det selvsagt ikke bare er spillertyper som mangler. Når intensiteten er så dårlig i så mange kamper på rad, tyder det på at intensiteten på trening er dårlig. Klassisk gammeldags engelsk tankegang er å ta det rolig når kampprogrammet er tett og hvile spillere, så de kan ta ut alt i kampsituasjon. Spanske lag har lenge kjørt en treningsfilosofi hvor spillere har økter med høy matchintensitet hver eneste dag, så de vender seg til å konstant høyt intensitetsnivå - særlig i gjenvinning. Ved kollektiv hard jobbing, skapes også kollektiv vinnervilje - så kommer vinnerkulturen gjennom resultatene. Den fisete holdninga vi viser ved våre utallige balltap offensivt, sier meg at holdninga på trening er slapp
« Siste redigering: 26. Aug. 2013, 16:30 av PhilippeA. »
Oscillons From The Anti-Sun

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2253 på: 26. Aug. 2013, 17:01 »
Enig i mye av dette. MEN, det er en ting dere glemmer: Hvor mye det kan være verdt med en sentral midtbanespiler som slår gode pasninger, men også scorer mål. Se på Gerrard eller Lampard.
...eller til og med Kevin Nolan, for den saks skyld - helt enig. Poenget er at det er vanskelig å være god når det kollektive ikke fungerer.

Oscillons From The Anti-Sun

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2254 på: 26. Aug. 2013, 17:10 »
Sitat
Stewart Downing has revealed Newcastle enquired about signing him prior to his move to West Ham.

 Downing, who left Liverpool to join West Ham earlier this month, made his first start for the Hammers in their goalless draw against Newcastle on Saturday.

 The 29-year-old admits he was interested in a move to Newcastle, but says he felt that the Newcastle hierarchy blocked Alan Pardew pushing through a deal because of his age and his wages.

 "There were things going on in the background and Newcastle enquired about me," Downing told the Daily Mirror

 "But it sounds like their owners are similar to Liverpool on transfer fees and wages and the player's age.

 "That all comes into the equation, and I think that was obviously a problem for Alan Pardew.

 "It was a move I was interested in and I looked at it, but when I spoke to Sam Allardyce he wanted me straight away.

 "He pushed the boat out to get me, and there's nothing more you want as a player."

Vi var, eventuelt Pardew, åpenbart ute etter Downing.
Uansett hva en måtte mene om hvorvidt Downing er en god signing eller ikke, måten vi jobber på på markedet er under enhver kritikk, og jeg føler faktisk at Pardew er i en helt elendig situasjon som manager. Kinnear virker til å være kjøpt inn mer som en gedigen, forfylla bremsekloss mer enn en fyr som skal trumfe gjennom gode transfermål.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2255 på: 26. Aug. 2013, 17:35 »
Angående Remy avtalen så melder Douglas at der er en "option to buy".

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2256 på: 26. Aug. 2013, 17:47 »
Ja, er det det? Utrolig bekymringsverdig om JFK ikke har styring på den slags.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2257 på: 26. Aug. 2013, 17:51 »
Douglas virket hundre prosent. Men ja rare uttalelser fra Kinnear. Kan jo også være at der er en klausul, men at de har null interesse av å kjøpe. Hvem vet, vi er inne i den mest håpløse tiden som nufc supportere. Alt er mulig, fotball generelt kan dra til h*******.

Panserfauzt

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 466
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2258 på: 26. Aug. 2013, 18:17 »
Douglas virket hundre prosent. Men ja rare uttalelser fra Kinnear. Kan jo også være at der er en klausul, men at de har null interesse av å kjøpe. Hvem vet, vi er inne i den mest håpløse tiden som nufc supportere. Alt er mulig, fotball generelt kan dra til h*******.

Jeg er så hjertens enig, har aldri hatt mindre håp og ambisjoner fremfor en sesong enn nå. Se bare på spillerene vi har fått de siste sesongene, det begynner så inspirerende og vakkert og så blir de bare mer og mer ræv. Vi har et angripende lag som spiller drillo fotball på sitt verste... Det er til å grine av. Denne klubben går ingen annen vei enn bakover, uten at Fate Mike, Joke og pards forsvinner ut.
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2259 på: 26. Aug. 2013, 19:07 »
Douglas virket hundre prosent. Men ja rare uttalelser fra Kinnear. Kan jo også være at der er en klausul, men at de har null interesse av å kjøpe. Hvem vet, vi er inne i den mest håpløse tiden som nufc supportere. Alt er mulig, fotball generelt kan dra til h*******.

Jeg er så hjertens enig, har aldri hatt mindre håp og ambisjoner fremfor en sesong enn nå. Se bare på spillerene vi har fått de siste sesongene, det begynner så inspirerende og vakkert og så blir de bare mer og mer ræv. Vi har et angripende lag som spiller drillo fotball på sitt verste... Det er til å grine av. Denne klubben går ingen annen vei enn bakover, uten at Fate Mike, Joke og pards forsvinner ut.

Heilt einig. Det er so gale for min del at eg saknar sesongen i Championship.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2260 på: 26. Aug. 2013, 19:33 »
Litt skummelt at jeg føler vi er på vei tilbake til der vi var i 08/09 og da var det et nedrykk som måtte til for å røske opp. Hva kreves det nå? Er ingen fan av Pardew, men at problemene går lengre enn til han er det ingen tvil om, EKSTREMT nervøs tider  :nervøs:

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2261 på: 26. Aug. 2013, 19:49 »
Litt skummelt at jeg føler vi er på vei tilbake til der vi var i 08/09 og da var det et nedrykk som måtte til for å røske opp. Hva kreves det nå? Er ingen fan av Pardew, men at problemene går lengre enn til han er det ingen tvil om, EKSTREMT nervøs tider  :nervøs:

Problemene i klubben følger rangen/makten i klubben!   Pardew er ett problem, joke er ett større problem og Ashley er det største/selve rota til alle problemene i klubben...   Og da driter jeg i om han har "reddet" oss fra gamle problemer!
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2262 på: 26. Aug. 2013, 19:58 »
Tenk så mye smerte vi kunne spart oss dersom Sir John Hall hadde latt noen andre kjøpe oss. Frustrerende tanke.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2263 på: 26. Aug. 2013, 21:12 »
Nufc og Everton med bud på McCarthy-Sky sports.
Forstår godt om han vil til sin gamle trener. Blir vi danket ut av Everton av økonomiske grunner så hyler jeg.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2264 på: 26. Aug. 2013, 21:33 »
Get Football News ‏@GetFootballNews 2m
Newcastle and Everton have made bids for Wigan's James McCarthy. (@SkySportsPeteO) #NUFC #EFC #WAFC

Denne jeg regner med du sikter til.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.