20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 454102 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Wroom

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 704
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2160 på: 23. Aug. 2013, 03:24 »
Barry er alt for treig.

Macheda, Scott Sinclair og Victor Moses burde være interessante. I tillegg Defoe og målvakt Gomes også.

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2161 på: 23. Aug. 2013, 06:42 »
Macheda? Ikkje stort bedre enn Sammy.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2162 på: 23. Aug. 2013, 08:21 »
Henter vi Barry kan vi bare takke for oss, da blir det hvertfall nedryk! Makan till drit spiller skal man lete lenge etter! Jeg er fornøyd med det laget vi har jeg, så lenge vi ikke mister noen!

Du meinar at Barry ikkje er god nok for eit lag som holdt på å rykka ned forrige sesong og mest sannsynleg kjem til å slita på nedre del av tabellen denne sesongen og?
Eg ville jo helst hatt Bale, men det skjer nok ikkje... Og kvifor kunne me ikkje kjøpt Barry og Moses for eksempel. Då ha me rutinen som me av og til må ha og me har kvalitet i ein som er god nok for topp 4 klubbane (noko me er langt i frå å vera!).

Og korleis du kan vera nøgd med det me har, det skjønnar eg ikkje.
« Siste redigering: 23. Aug. 2013, 08:30 av lgrinde »

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2163 på: 23. Aug. 2013, 09:13 »
L'Equipe: Bafetimbi Gomis has decided to go until the end of his contract in June 2014 they claim. #OL #NUFC


Lequipe.fr melder at #PSG har meldt seg ut av kampen om #Cabaye.
« Siste redigering: 23. Aug. 2013, 09:24 av Andy »

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2164 på: 23. Aug. 2013, 09:29 »
 :clap:

Lurer på kva Ashley, Kinnear og Pardew driver med.
« Siste redigering: 23. Aug. 2013, 09:36 av lgrinde »

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8667
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2165 på: 23. Aug. 2013, 10:31 »
Du meinar at Barry ikkje er god nok for eit lag som holdt på å rykka ned forrige sesong og mest sannsynleg kjem til å slita på nedre del av tabellen denne sesongen og?
Eg ville jo helst hatt Bale, men det skjer nok ikkje... Og kvifor kunne me ikkje kjøpt Barry og Moses for eksempel. Då ha me rutinen som me av og til må ha og me har kvalitet i ein som er god nok for topp 4 klubbane (noko me er langt i frå å vera!).

Og korleis du kan vera nøgd med det me har, det skjønnar eg ikkje.

For en innstilling. Du skjønner ikke at folk vil at Newcastle skal satse litt høyere enn Barry? Med den innstillinga der kan vi jo hente tilbake Kuqi og la Shola, Obertan og Gosling spille uke inn og uke ut. Newcastle er tross alt et lag som holdt på å rykke ned forrige sesong, og vi vil vel ikke se at de gjør det bedre denne sesongen?

Nei til gode spillere, ja til middelmådige og dårlige spillere!



Nei, at Newcastle gjorde det dårlig i fjor betyr ikke at de automatisk skal sikte seg inn på middelmådige og/eller dårlige spillere.
« Siste redigering: 23. Aug. 2013, 10:39 av boris. »
Nei.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2166 på: 23. Aug. 2013, 11:15 »
Jeg synes det blir litt drøyt å kalle Barry middelmådig eller dårlig.
Sier ikke at han ikke har tapt seg, men han er ikke SÅ dårlig at han ikke vil forsterke oss.
Så god er ikke midtbanen vår.

Likevel, Barry er en spiller som ikke passer inn i vår profil, og egentlig like greit. Han er dyr i drift, og vi får lite igjen for pengene. Videresalgspotensialet er lik null.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2167 på: 23. Aug. 2013, 11:34 »
Du meinar at Barry ikkje er god nok for eit lag som holdt på å rykka ned forrige sesong og mest sannsynleg kjem til å slita på nedre del av tabellen denne sesongen og?
Eg ville jo helst hatt Bale, men det skjer nok ikkje... Og kvifor kunne me ikkje kjøpt Barry og Moses for eksempel. Då ha me rutinen som me av og til må ha og me har kvalitet i ein som er god nok for topp 4 klubbane (noko me er langt i frå å vera!).

Og korleis du kan vera nøgd med det me har, det skjønnar eg ikkje.

For en innstilling. Du skjønner ikke at folk vil at Newcastle skal satse litt høyere enn Barry? Med den innstillinga der kan vi jo hente tilbake Kuqi og la Shola, Obertan og Gosling spille uke inn og uke ut. Newcastle er tross alt et lag som holdt på å rykke ned forrige sesong, og vi vil vel ikke se at de gjør det bedre denne sesongen?

Nei til gode spillere, ja til middelmådige og dårlige spillere!



Nei, at Newcastle gjorde det dårlig i fjor betyr ikke at de automatisk skal sikte seg inn på middelmådige og/eller dårlige spillere.

Eg er kunn realistisk med tanke på at det er Ashley som eig klubben. Sjølvsagt meinar eg at då må prisen og løna vera innanfor det han er verdt. Noko som er veldig lite, men rutinen og breidden er kjekt og ha. Barry er tross alt betre enn ingenting. Kuqi, kva snakkar du om? Tolkar du alt det pisset der utifrå det eg skreiv. Fantastisk.

Sitat
Nei til gode spillere, ja til middelmådige og dårlige spillere!

Eg skjønnar ikkje kvifor du vil ha gode spelara føre middelmådige og dårlege.

KopiStar

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 22
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2168 på: 23. Aug. 2013, 11:44 »
Sitat
Get French Football ‏@GFN_France 2m
Remi Garde and Jean Michel Aulas have conceded Gomis as a lost cause according to sources close to the club. #OL
:drool:

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2169 på: 23. Aug. 2013, 11:45 »
Sitat
Get French Football ‏@GFN_France 2m
Remi Garde and Jean Michel Aulas have conceded Gomis as a lost cause according to sources close to the club. #OL
:drool:

?

KopiStar

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 22
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2170 på: 23. Aug. 2013, 11:48 »
Sitat
Transfer Central TNC ‏@TransferNewsCen 2m
Newcastle coach Alan Pardew claims no bids have been made for Yohan Cabaye, after rejecting a bid from Arsenal on Monday
:thumbu:

KopiStar

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 22
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2171 på: 23. Aug. 2013, 11:49 »
Sitat
Get French Football ‏@GFN_France 2m
Remi Garde and Jean Michel Aulas have conceded Gomis as a lost cause according to sources close to the club. #OL
:drool:

?
Han sier han vil bli værende, men samtidig vil han ikke skrive under på en ny kontrakt. Merkelig. Blir nok solgt!

Leon

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 680
  • Luxury
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2172 på: 23. Aug. 2013, 11:50 »
Jo det skal jeg fortelle deg TommyOk

Det betyr at treneren og klubbbens eier har gitt opp gomis i framtidens Lyon og ser da ut til å være på vei enten til oss eller en annen klubb. Pga dårlig økonomi og mulig CL kvalik exit.

samtidig så skriver jo L'Equipe: Bafetimbi Gomis has decided to go until the end of his contract in June 2014 they claim. #OL #NUFC
« Siste redigering: 23. Aug. 2013, 11:51 av Leon »

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2173 på: 23. Aug. 2013, 12:42 »
Fra pressekonferansen til Pardew nå:

•No more Cabaye bids •Nothing incoming •Vuckic depends on incomings •Tioté may miss West Ham •Jonas will miss it

................................

 :pard:

KopiStar

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 22
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2174 på: 23. Aug. 2013, 13:11 »
L'Equipe: Paris St Germain have ended their interest in signing Newcastle United midfielder Yohan Cabaye.