20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 454112 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2130 på: 22. Aug. 2013, 16:16 »
Sitat
@milesstarforth: Alan Pardew confirmed he met Mike Ashley in France. He said: 'It was for us to get ourselves a gameplan for final week of window.' #nufc

Oi... her var det en del å ta tak i.
Oscillons From The Anti-Sun

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2131 på: 22. Aug. 2013, 16:25 »
Hva skal en si? Klubben topper seg selv i udugelighet for hver dag som går. Men Pardew var vel på Lyon kampen, eller var det svada rykter akkurat som Ayew, Ince, Sinclair, Moses osv?

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2132 på: 22. Aug. 2013, 16:37 »
Sitat
@milesstarforth: Alan Pardew confirmed he met Mike Ashley in France. He said: 'It was for us to get ourselves a gameplan for final week of window.' #nufc

Oi... her var det en del å ta tak i.

Å herre... Eg gir opp.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2133 på: 22. Aug. 2013, 16:43 »
El Oh El. Godt vi har fått Remy på lån da, så vinduet ikke er helt bortkastet. Når er han spilleklar? Par-3 måneder før han returnerer til QPR!?? Omfg...
Same old Shearer, always scoring!

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2134 på: 22. Aug. 2013, 16:48 »
Vi kan i det minste fremdeles more oss over andre. Hehehe.

Sitat
BREAKING NEWS: Sky Sports sources understand that West Brom striker Nicolas Anelka has walked out of training and told staff he is retiring. We will have more on this story shortly.
Oscillons From The Anti-Sun

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8667
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2135 på: 22. Aug. 2013, 17:01 »
 Chris Lepkowski ‏@chrislepkowski 3m

#wba insist Anelka has NOT retired. I understand his agent has died - which has hit him badly. What the future holds, we'll see
Retweeted by Sam Wallace

Denne agenten er vel også Claude Anelka, Anelkas bror.
« Siste redigering: 22. Aug. 2013, 17:06 av boris. »
Nei.

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2136 på: 22. Aug. 2013, 17:08 »
Gir mer mening.

Hvis ikke er han et LEGENDARISK rasshøl. Tar sign on fee'n, spiller én kamp og takker for seg.
Oscillons From The Anti-Sun

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2137 på: 22. Aug. 2013, 17:09 »
En typisk ting Anelka  kunne funnet på, men det ser jo ut som han har en grunn nå.

Regner med denne "gameplanen" handler mye om hva som skjer om Cabaye blir solgt. Spiss og ving skulle man hatt en "gameplan" for lenge siden. Kan hende de har, kan hende ikke.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2138 på: 22. Aug. 2013, 17:29 »
Noen som tror det kunne være aktuelt å få Gregory Van Der Wiel og Sakho i retur i dealen som potensielt omfatter Cabaye og Debuchy til PSG?  Her må det definitivt et mellomlegg på minumum 10 mill imellom til, men det er ikke sikkert vi hadde kommet så skadet ut av dette. Tanker?

aggietoon

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 254
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2139 på: 22. Aug. 2013, 17:32 »
Noen som tror det kunne være aktuelt å få Gregory Van Der Wiel og Sakho i retur i dealen som potensielt omfatter Cabaye og Debuchy til PSG?  Her må det definitivt et mellomlegg på minumum 10 mill imellom til, men det er ikke sikkert vi hadde kommet så skadet ut av dette. Tanker?

Er ikke saa ofte man ser byttehandler i fotball, men hadde absolutt ikke vaert meg imot..
Veni Vidi Vici

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2140 på: 22. Aug. 2013, 19:18 »
le10sport skriver at PSG er intressert både i Cabaye og Debuchy.

Om dette stemmer så er det bare å selge mener jeg. Jeg var skeptisk til Debuchy før NUFC hentet han og er ikke blitt noe særlig imponert, men jeg trodde ikke at han var så vanvittig svak.
Angående Cabaye så hadde han en fabelaktig førstesesong. Sist sesong var han heller svak. Uerstattelig er ingen av dem.
Alt fra 15 mill pund og oppover er i mine øyne godt nok til å selge Cabaye. For Debuchy er vi heldige om vi får tilbake det samme som vi ga for han.

I mine øyne trenger vi en spiss, en ving og en midtstopper inn nå på tampen av transfervinduet, pluss en erstatter for hver eneste spiller vi selger, uansett om det er Cabaye og Debuchy eller Gosling og Obertan. Og alle nysigneringene bør være gode nok til å gå rett inn på laget, unntaket er om det skulle komme noen unge talenter inn.


Moses, Ince, Gourcuff, Gomis, McCarthy, Sinclair, Alderweireld, Ayew, og mange andre av de vi har blitt linket ordentlig til er solide spillere og gode forsterkninger. Håper bare at noen i klubben klarer å dra i land noen av disse også.

James McCarty er altfor god for Championship og er den spilleren jeg ønsker meg mest. Solid sentral midtbanespiller som vi vet har nivået inne og som bare kommer til å bli bedre. Verdt ganske mye, men garantiene er der for å få alt og enda litt til tilbake.
En annen jeg har meget lyst på er Yoann Gourcuff. En elegant offensiv midtbanespiller som jeg mener er hakket bedre enn Cabaye. Har startet sesongen med 2 kamper, 2 mål og 2 assists i Ligue 1.
Et alternativ til Gourcuff er jo kanskje Siem de Jong. Er nok noe av det bedre NUFC kunne ha "fisket" frem i transfervinduet.

Av vinger er det "hipp som happ" hvem de velger av Ince, Sinclair og Moses synes jeg. Moses og Sinclair er nok hakket bedre pr nå, men er også 2-3 år eldre.

Av spissene har jeg ikke sett så mye til verken Gomis eller Ayew. Er en posisjon vi trenger skikkelig kvalitet ihvertfall.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
« Siste redigering: 22. Aug. 2013, 19:35 av torfinn »

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2142 på: 22. Aug. 2013, 19:37 »
Om dette stemmer så er det bare å selge mener jeg.

Sitat
I mine øyne trenger vi en spiss, en ving og en midtstopper inn nå på tampen av transfervinduet, pluss en erstatter for hver eneste spiller vi selger, uansett om det er Cabaye og Debuchy

Og i hvilken verden lever du? Om vi skulle selge Cabaye og Debuchy nå, tror du det kommer erstattere inn for disse, pluss de andre posisjonene du nevner? Tror vi skal være meget glade om det kommer en spiller til inn i sommer jeg, og at det bare er Cabaye som blir solgt.

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2143 på: 22. Aug. 2013, 19:39 »
Ayew er først og fremst venstreving og en av Ligue 1s absolutt beste. Siem de Jong er vel ute for sesongen tror jeg.

Problemet med å selge Debuchy, er at vi neppe rekker å gjøre et gjennomtenkt kjøp av erstatter og da sitter vi plutselig igjen med verken Debuchy eller Simpson.
Oscillons From The Anti-Sun

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2144 på: 22. Aug. 2013, 19:47 »
Hva er kilden til denne Ayew. Jeg forstår ikke hvorfor et titteljagende Marseille vil selge Ayew, og til 10m€ som det meldes. Har veldig liten tro på det. Vinger har vi mange alternativer. Både Ince, Moses er til salgs for 7-8m£. Føler vi kan kaste på Townsend på denne listen også. iallefall bedre enn folkene vi har på VK.