20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 454116 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8667
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1935 på: 15. Aug. 2013, 09:03 »
Ja, frem til Januar.
Nei.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1936 på: 15. Aug. 2013, 09:12 »
Sitat
Pardew has urged director of football Joe Kinnear to finalise two more deals, for a forward and left-sided midfielder, put until now he has struggled to get deals over the line.

The Magpies were linked with a move for Genk's prolific striker Jelle Vossen, while Blackburn's £8m Jordan Rhodes has also been mentioned, but neither are likely to join Newcastle this summer.

Lille winger Florian Thauvin, who the Magpies tried to sign last January, is also back on the rader, but it would take a big offer to tempt the Ligue 1 club to seel only six months after signing him.

Yesterday brought reports Pardew has joined the race to sign Ajax defender Toby Alderweireld, who would cost £5m, but with the priority firmly on a striker and midfielder, it is unlikely they will strengthen other areas until top targets have been secured.

Meanwhile, Steven Taylor believes Newcastle have the perfect chance to catch Man City off guard when they visit the Etihad Stadium of Monday night.

http://www.thenorthernecho.co.uk/sport/football/newcastle/read_article/10612547._/?

Thauvin - Ja, takk!
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8667
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1937 på: 15. Aug. 2013, 09:23 »
Thauvin hadde vært herlig!
Nei.

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1938 på: 15. Aug. 2013, 09:39 »
Stiv pris da.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1939 på: 15. Aug. 2013, 10:52 »
Lee Ryder ‏@lee_ryder 9m
Loic Remy injury: On loan Frenchman could be ruled out until mid-September http://bit.ly/14ALJsu  #NUFC

Fantastisk....

Andi

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 251
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1940 på: 15. Aug. 2013, 11:24 »
Sky Sports Football ‏@SkyFootball 46 m
Aston Villa forward Darren Bent is having a medical at Fulham, according to Sky sources. http://bit.ly/141gif7

En til å krysse av listen..

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1941 på: 15. Aug. 2013, 11:31 »
Skjer jo så vanvittig lite. Omtrent ingen rykter. Den eneste signeringen vår er skadet, og vi trenger liksom ikke en ny spiss ifølge noen folk her inne? Vi trenger en spiss og en ving eller så kommer vi til å slite enormt, enkelt og greit.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1942 på: 15. Aug. 2013, 11:44 »
Dette er for dumt. Men kunne jo ikkje gå bra med Kinnear...
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1943 på: 15. Aug. 2013, 11:47 »
lol
Same old Shearer, always scoring!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1944 på: 15. Aug. 2013, 12:07 »
Campbell er forresten utlånt til Carlisle for en måned.

Nå trenger vi at udugelig JoKe gjør litt mer arbeid. Trenger minimum en spiss til, helst en spiller til.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1945 på: 15. Aug. 2013, 12:28 »
Skjer jo så vanvittig lite. Omtrent ingen rykter. Den eneste signeringen vår er skadet, og vi trenger liksom ikke en ny spiss ifølge noen folk her inne? Vi trenger en spiss og en ving eller så kommer vi til å slite enormt, enkelt og greit.

Rykter er det massevis av... Michy Batshuayi, Jelle Vossen, Toby Alderweireld, Manuel Fernandes de siste dagene.

Og hvorfor kommer vi til å slite enormt om vi ikke henter en spiss og en ving til? Stallen vår er bra pdd., om enn noe dårlig balansert. Tviler på at vi kommer til å hente noen som vil være forann Cisse og Remy i køen uansett. Det vi evt. får inn nå er bredde. Enig i at vi kunne trengt hvertfall en ving til, men én spiller fra eller til vil ikke gjøre store utslag - slite vil vi helt sikkert gjøre uansett.
« Siste redigering: 15. Aug. 2013, 12:33 av PhilippeA. »
Oscillons From The Anti-Sun

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1946 på: 15. Aug. 2013, 14:14 »
Skjer jo så vanvittig lite. Omtrent ingen rykter. Den eneste signeringen vår er skadet, og vi trenger liksom ikke en ny spiss ifølge noen folk her inne? Vi trenger en spiss og en ving eller så kommer vi til å slite enormt, enkelt og greit.

Rykter er det massevis av... Michy Batshuayi, Jelle Vossen, Toby Alderweireld, Manuel Fernandes de siste dagene.

Og hvorfor kommer vi til å slite enormt om vi ikke henter en spiss og en ving til? Stallen vår er bra pdd., om enn noe dårlig balansert. Tviler på at vi kommer til å hente noen som vil være forann Cisse og Remy i køen uansett. Det vi evt. får inn nå er bredde. Enig i at vi kunne trengt hvertfall en ving til, men én spiller fra eller til vil ikke gjøre store utslag - slite vil vi helt sikkert gjøre uansett.
Jeg snakker om seriøse rykter. Ikke disse Eto'o ryktene f.eks.
Michy Batshuayi - aldri sett han blitt linket av noen seriøse kilder.
Jelle Vossen - Oppspinn og allerede bekretfet vas fra lokale aviser
Alderweireld - så ett lite rykte i dag fr Belgia, men ingen kilde oppgitt. Allerede avslått Norwich, Everton sliter med å få han "over the line". S Moskva har lagt inn bud. Fyren selv vil ha Europa fotball, og sa vel også tidligere i år at han ville heller til Liverpool enn nufc fordi vi var et mid table lag.
Manuel Fernandes - #nufc have been offered Manuel Fernandes but unlikely to take up the opportunity# Lee Ryder.
Spørs hva slags målsetting man har det. Om man vil skrape seg til seier, men se seg over skulderen til enhver runde så er stallen grei. Om vi henter noen som vil være fremfor Remy eller Cisse vet jeg ikke, men der er fryktelig liten konkurranse på topp. Remy er skadet og vil sikkert få flere opphold i løpet av sesongen. Ameobi er pdd andre valg. Fyren scorte en gang sist sesong. Gouffran blir brukt på kant/spiss. Vi mangler mål i laget, om ikke det er godt nok argument så vet ikke jeg. Ving har vi ikke i laget, og vi sliter med å skape sjanser. Kunne nevnt mye til, men det for holde.
Den siste linja di der synes jeg er tåpelig.

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1947 på: 15. Aug. 2013, 15:32 »
99% av alle rykter viser seg å ikke være noe i - et rykte er likefullt et rykte, og det var det du etterlyste.

Den siste setninga var ment humoristisk for å poengtere at Pardews lag neppe blir bedre av at han får inn en ving.

Vi har per i dag fire spisser i stallen - Cisse, Remy, Gouffran og Ameobi. At Gouffran også kan brukes på kant har ingenting å si - han fungerer like godt som spiss. Jeg er helt enig i at konkurransen godt kunne vært sterkere, men ser du på lagene som lå på plassene forann oss i fjor - nesten helt opp til EL-plassene, så stiller vi ca. likt, og jeg vil si at spissparet Cissé - Remy er LANGT bedre enn de lagene vi realistisk sett kjemper med i år.

Misforstå meg rett - jeg vil også ha flere folk inn, men jeg syns det blir litt tåpelig bastant å si at hvis vi ikke får inn en spiss og en ving "kommer vi til å slite enormt, enkelt og greit". Er bare litt lei den generelle grinete holdninga om dagen. Virker som transfers er som metadon for enkelte  :ler:
Oscillons From The Anti-Sun

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1948 på: 15. Aug. 2013, 15:45 »
99% av alle rykter viser seg å ikke være noe i - et rykte er likefullt et rykte, og det var det du etterlyste.

Den siste setninga var ment humoristisk for å poengtere at Pardews lag neppe blir bedre av at han får inn en ving.

Vi har per i dag fire spisser i stallen - Cisse, Remy, Gouffran og Ameobi. At Gouffran også kan brukes på kant har ingenting å si - han fungerer like godt som spiss. Jeg er helt enig i at konkurransen godt kunne vært sterkere, men ser du på lagene som lå på plassene forann oss i fjor - nesten helt opp til EL-plassene, så stiller vi ca. likt, og jeg vil si at spissparet Cissé - Remy er LANGT bedre enn de lagene vi realistisk sett kjemper med i år.

Misforstå meg rett - jeg vil også ha flere folk inn, men jeg syns det blir litt tåpelig bastant å si at hvis vi ikke får inn en spiss og en ving "kommer vi til å slite enormt, enkelt og greit". Er bare litt lei den generelle grinete holdninga om dagen. Virker som transfers er som metadon for enkelte  :ler:
Mer enig i dette innlegget PhilippeA :thumbu:. Ironi/humor er ikke alltid lett å ta på nett. Slite enormt var vel kanskje feil. Forbedre oss var vel mer rett (selv om det offensive spillet bekymrer). Remy er en knallsignering som vil gi oss mål. Dessverre som mange andre i nufc så er han skadeplaget, og har vert det hele karrieren. Derfor en spiss inn så vi slipper dette Shola tullet. En ving som gir oss assist er også en klar fordel. Så kan man også si at vi slapp inn mange mål sist sesong og trenger folk der også. Kreativiteten, balltempo, bevegelse er også noe man kunne hengt seg oppi. Men føler at spiss og ving er det som må tas denne gang.  Er selv grinete, og lei syting og en signering ville dempet det litt.  :)
« Siste redigering: 15. Aug. 2013, 15:50 av Fluffy »

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1949 på: 15. Aug. 2013, 16:20 »
Tar selvkritikk - er ikke så god til å understreke humor med smileys  :fisk:

Helt enig i at vi trenger en ving/offensiv som leverer assists! Alt for ofte er vi avhengige av enkeltmannsprestasjoner - dette skyldes til dels taktikken, men også at ingen av våre offensive spillere har noen proven record når det kommer til å levere assist, med unntak av Cabaye (selv om han også har stort forbedringspotensiale). Det hjelper ikke med en haug målscorere offensivt, når ingen kan slå den avgjørende pasningen.
Oscillons From The Anti-Sun