20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 454099 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1905 på: 13. Aug. 2013, 15:03 »
Get French Football‏@GFN_France21 s
Lyon President Aulas confirms Newcastle have pulled out of Gomis move: "Newcastle ended talks and we don't have any other offers." #OL #NUFC

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1907 på: 13. Aug. 2013, 15:41 »
Aston Villa med £3m bud på Ryad Boudebouz - kanskje ikke god nok akkurat nå, men skal være mulig å gjøre god butikk på han til den summen mtp. videresalg om noen år.
Oscillons From The Anti-Sun

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1908 på: 13. Aug. 2013, 16:51 »
ving/spiss med ekstrem fart til cut price?

http://www1.skysports.com/football/news/12691/8868635/transfer-news-tottenham-rekindle-interest-in-porto-winger-christian-atsu

Atsu hadde vært bra tror jeg!
Helt enig! Hadde vært konge med han i troppen!
Men nå må det for f.... bli noe håndfast etter hvert! :grine: Må si meg litt urolig foran denne sesongen.
men kanskje min største bekymring er at vi har en manager som prøver å bygge et lag rundt .....JONAS  :grine: ???

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1909 på: 13. Aug. 2013, 16:54 »
Hvorfor er alle i fistel over Christian Atsu? Jeg har bare sett et par kamper av han og han så grei ut, men han har totalt spilt 17 kamper for Porto og levert én scoring og én assist. Er han kjempetalent på FM ellernosånt?

Basert på mine gnålinger om at vi mangler offensive spillere som leverer sluttresultat og målgivende baller, ville min drømmesignering vært Dimitri Payet. Iom. at han har signert for l'OM, ville mitt andrevalg vært Mathieu Valbuena - bøtter med målgivende hver eneste sesong. Kevin Volland i Hoffenheim har også vist prov på godt blikk for målgivende det siste året.
« Siste redigering: 13. Aug. 2013, 17:11 av PhilippeA. »
Oscillons From The Anti-Sun

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1910 på: 13. Aug. 2013, 18:05 »
Gazette reckon Cabaye & Debuchy are wanted by PSG
Ryktet kommer fra L'Equipe.

Spennende å se hva som hadde skjedd om det hadde kommet inn bud på de 2 der på rundt £30mill.
Hvem skulle evt da vært vårt førstevalg.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7620
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1911 på: 13. Aug. 2013, 18:23 »
Slik som Debuchy har spilt er han ganske så erstattelig foreløpig. Men jeg vil gi han mer tid før jeg feller en dom. PSG kan ikke ha fulgt mye med på han i NUFC drakta dersom de vil ut med masse penger for han! Cabaye derimot kommer til å bli svært viktig denne sesongen, og vi så en del kamper forrige sesong at vi var et helt annet lag med kontra uten han!

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1912 på: 13. Aug. 2013, 18:52 »
Spør du meg har Debuchy vert akkurat det eg forventa av han, om vi luker vekk de hjerneblødningen han hadde mot blant annet liverpool. Ville vert veldig skuffende om vi solgte!

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1913 på: 13. Aug. 2013, 21:15 »
Håper for guds skyld at det skjer noe snart. Det MÅ komme inn noen nye fjes. Ellers er det gledelig at vi går en ny sesong i møte uten de store skadene. Vi har nærmest en fulltallig tropp til kampen mot City, så får vi bare håpe at vi stiller et respektabelt lag. Leste et sted at Sammy var aktuell til å starte, synes det er meget merkelig om han går foran Marve.

Panserfauzt

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 466
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1914 på: 13. Aug. 2013, 21:38 »
Ellers er det gledelig at vi går en ny sesong i møte uten de store skadene.

HAH!! la oss dra opp igjen denne her 1.oktober når vi igjen topper physioroom med en bøtte med langtidskader på stort sett hele ryggraden i laget, og atter en gang stiller med obertan, ameobi, willy og perch.
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1915 på: 13. Aug. 2013, 21:45 »
Og hvordan mener du vi skal kunne stille med Perch!? ;)

Mye av grunnen til at jeg er gira på Atsu er at han enda er ung, har uforløst potensiale og sist men ikke minst, han kan komme skambillig!

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1916 på: 13. Aug. 2013, 23:06 »
Hvorfor er alle i fistel over Christian Atsu? Jeg har bare sett et par kamper av han og han så grei ut, men han har totalt spilt 17 kamper for Porto og levert én scoring og én assist. Er han kjempetalent på FM ellernosånt?

Basert på mine gnålinger om at vi mangler offensive spillere som leverer sluttresultat og målgivende baller, ville min drømmesignering vært Dimitri Payet. Iom. at han har signert for l'OM, ville mitt andrevalg vært Mathieu Valbuena - bøtter med målgivende hver eneste sesong. Kevin Volland i Hoffenheim har også vist prov på godt blikk for målgivende det siste året.

97 eller noe i spurthastighet på fifa :D
Same old Shearer, always scoring!

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1917 på: 13. Aug. 2013, 23:27 »
Tier på at Luuk de Jong er Newcastle-spiller innen transfervinduet er omme.

Watch this space.
« Siste redigering: 14. Aug. 2013, 00:30 av DurinVIII »

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1918 på: 13. Aug. 2013, 23:30 »
Ellers er det gledelig at vi går en ny sesong i møte uten de store skadene.

HAH!! la oss dra opp igjen denne her 1.oktober når vi igjen topper physioroom med en bøtte med langtidskader på stort sett hele ryggraden i laget, og atter en gang stiller med obertan, ameobi, willy og perch.

La oss nå glede oss over at ikke vi har noen nevneverdige skader per dags dato. Liker ikke å ta sorgene på forskudd.  :)

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1919 på: 14. Aug. 2013, 10:56 »
Tier på at Luuk de Jong er Newcastle-spiller innen transfervinduet er omme.

Watch this space.

Kan jeg sette imot? :D