20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 454105 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Mallabarius

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 35
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1890 på: 13. Aug. 2013, 08:50 »
Sky sports just reporting...Toon in for 7m Jele Vossen. Belgisk landslagsspiller, 24 år, 65 mål siste 3 sesonger. Det er tidligere rapportert at Joke er i Belgia.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1891 på: 13. Aug. 2013, 09:01 »
Syk på fm for noen år siden hvertfall :P

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1892 på: 13. Aug. 2013, 09:15 »
Denne oppsummerte sommeren fra så langt:

To think we finished 16th last season and have let go 4 or 5 and have signed one player, on loan, who is currently injured.

All this after the biggest tv deal in history and nearly all other clubs investing quite heavily in their squads.

Oh and we brought back Kinnear whilst also keeping Pardew. Wow cracking summer.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1893 på: 13. Aug. 2013, 10:15 »
Den linken med Jelle Vossen på skysports slet jeg med å finne.... Hadde vært et spennende navn det!

Jeg er faktisk ikke så "doom and gloom" som mange nufc-supportere er om dagen. Pr. dags dato er det ikke mange som forventer allverden av oss og det kan passe oss bra. Troppen vi har pr.dags dato er vel kanskje den beste på 10 år! Nå har de i tillegg fått en pre-season med et skikkelig forsøk på å bøte på skade-historikken vi har slitt så mye med tidligere.

2 klassespillere inn før vinduet stenger og vi kan plutselig utfordre topp 6! ;)

Men det innebærer
1. At vi klarer å få til et spill-system der vi får brukt spisskompetansen hos FLERE av spillerne våre. (fks må Sissoko ,Anita, Barfa-gåtene låses opp)
2. At Pardew igjen får litt flyt når det gjelder taktiske disposisjoner underveis i kamper. (Her er jeg skeptisk) 3. At vi unngår skader på våre viktigste spillere , Cisse,Colo,Arfa,Cabaye,Krul.
4. At vi får til et kollektiv som jobber beinhardt for hverandre.



Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1894 på: 13. Aug. 2013, 10:21 »
Med unntak av punkt 4, er det jo nøyaktig disse tingene som Pardew har vist seg ikke-kapabel til å få til å fungere så langt. Jeg er dessverre skeptisk til at han plutselig skal få det til nå.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1895 på: 13. Aug. 2013, 11:02 »
Med unntak av punkt 4, er det jo nøyaktig disse tingene som Pardew har vist seg ikke-kapabel til å få til å fungere så langt. Jeg er dessverre skeptisk til at han plutselig skal få det til nå.

+1

Shearer9

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 169
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1896 på: 13. Aug. 2013, 11:08 »
From twitter:
Newcastle United are the only Premier League club after Ajax's Toby Alderweireld. (Source: sport-express.ru)

Tror vi skal ta den med en klype salt! Men, hadde vært fint å få inn Toby og byttet ut Willo! JoKe skal også være ute etter både Tom Ince og Sinclair. Men tror sistnevnte drar til WBA. 

Glad jeg var der!

Mallabarius

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 35
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1897 på: 13. Aug. 2013, 11:26 »
Den linken med Jelle Vossen på skysports slet jeg med å finne.... Hadde vært et spennende navn det!

Jeg er faktisk ikke så "doom and gloom" som mange nufc-supportere er om dagen. Pr. dags dato er det ikke mange som forventer allverden av oss og det kan passe oss bra. Troppen vi har pr.dags dato er vel kanskje den beste på 10 år! Nå har de i tillegg fått en pre-season med et skikkelig forsøk på å bøte på skade-historikken vi har slitt så mye med tidligere.

2 klassespillere inn før vinduet stenger og vi kan plutselig utfordre topp 6! ;)

Men det innebærer
1. At vi klarer å få til et spill-system der vi får brukt spisskompetansen hos FLERE av spillerne våre. (fks må Sissoko ,Anita, Barfa-gåtene låses opp)
2. At Pardew igjen får litt flyt når det gjelder taktiske disposisjoner underveis i kamper. (Her er jeg skeptisk) 3. At vi unngår skader på våre viktigste spillere , Cisse,Colo,Arfa,Cabaye,Krul.
4. At vi får til et kollektiv som jobber beinhardt for hverandre.

Fant heller ikke denne på sky, men tok det fra NUFC gruppe på FB. Søker man på vossen på twitter kommer det opp mye angående det ryktet. Skal være flere engelske tabloider som melder dette. Blir uansett noen spennende dager, da overgangsvinduet snart stenger. Hadde vært fint å kunne fått inn noen som i hvert fall har prøvd seg på trening noen dager før EPL starter opp for fult. Howay the lads  :fisk:

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/5069464/Jelle-Vossen-on-Joe-Kinnears-radar-at-Newcastle-United.html

http://www.dailystar.co.uk/sport/football/332139/Newcastle-will-have-to-pay-7m-for-Jelle-Vossen

Med flere.
« Siste redigering: 13. Aug. 2013, 11:28 av Mallabarius »

Shearer9

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 169
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1898 på: 13. Aug. 2013, 11:33 »
Den linken med Jelle Vossen på skysports slet jeg med å finne.... Hadde vært et spennende navn det!

Jeg er faktisk ikke så "doom and gloom" som mange nufc-supportere er om dagen. Pr. dags dato er det ikke mange som forventer allverden av oss og det kan passe oss bra. Troppen vi har pr.dags dato er vel kanskje den beste på 10 år! Nå har de i tillegg fått en pre-season med et skikkelig forsøk på å bøte på skade-historikken vi har slitt så mye med tidligere.

2 klassespillere inn før vinduet stenger og vi kan plutselig utfordre topp 6! ;)

Men det innebærer
1. At vi klarer å få til et spill-system der vi får brukt spisskompetansen hos FLERE av spillerne våre. (fks må Sissoko ,Anita, Barfa-gåtene låses opp)
2. At Pardew igjen får litt flyt når det gjelder taktiske disposisjoner underveis i kamper. (Her er jeg skeptisk) 3. At vi unngår skader på våre viktigste spillere , Cisse,Colo,Arfa,Cabaye,Krul.
4. At vi får til et kollektiv som jobber beinhardt for hverandre.

Fant heller ikke denne på sky, men tok det fra NUFC gruppe på FB. Søker man på vossen på twitter kommer det opp mye angående det ryktet. Skal være flere engelske tabloider som melder dette. Blir uansett noen spennende dager, da overgangsvinduet snart stenger. Hadde vært fint å kunne fått inn noen som i hvert fall har prøvd seg på trening noen dager før EPL starter opp for fult. Howay the lads  :fisk:

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/5069464/Jelle-Vossen-on-Joe-Kinnears-radar-at-Newcastle-United.html

http://www.dailystar.co.uk/sport/football/332139/Newcastle-will-have-to-pay-7m-for-Jelle-Vossen

Med flere.


Tviler veldig sterkt på at vi får noen inn før PL starter og hvis vi eventuelt får noen iløpet av uken er de nok ikke klar før mot fullham ;P

Glad jeg var der!

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1899 på: 13. Aug. 2013, 12:58 »
Er det krise hvis det ikke kommer flere spisser, da?

Cissé, Remy og Gouffran, med Campbell og Shola som backup. Det bør duge. Er så jævla mye whining her inne.

TimKnut

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 364
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1900 på: 13. Aug. 2013, 13:05 »
Eg syns vi trenger ving like masse som spiss. Heller vil eg ha Sinclair enn Vossen.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1901 på: 13. Aug. 2013, 14:15 »
Er det krise hvis det ikke kommer flere spisser, da?

Cissé, Remy og Gouffran, med Campbell og Shola som backup. Det bør duge. Er så jævla mye whining her inne.

Fasit.
Same old Shearer, always scoring!

Anders Nordeide

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1902 på: 13. Aug. 2013, 14:41 »
Heller ving enn spiss, her også!

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1903 på: 13. Aug. 2013, 14:58 »
Kom over denne artige :)


kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil