20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 454108 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1815 på: 08. Aug. 2013, 15:04 »
Gomis spiller vel for Lyon?
Same old Shearer, always scoring!

Flixa

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 132
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1816 på: 08. Aug. 2013, 15:07 »
Gomis spiller for Lyon ja. Så dette vil nok ikke påvirke den overgangen.

Btw; Hvorfor er ikke vi med i kampen om Luis Muriel?

Anders Nordeide

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1817 på: 08. Aug. 2013, 15:28 »
Kan tenke meg at Human mente at siden Marseille har kjøpt Saber Khelifa så er de ikke like interessert i Gomis som de nettopp var. Altså Lyon har bare Newcastle som er interessert i Gomis, noe som presser dem til å selge til oss, ettersom det ikke finnes konkurranse pdd.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1818 på: 08. Aug. 2013, 15:33 »
Leste et sted at Lisandro Lopez er solgt, noe som gjør at Lyon kun har en spiss, Gomis. Om dette er tilfelle, så er det vel særdeles liten sjanse for at han drar/får lov til å dra.
Same old Shearer, always scoring!

Anders Nordeide

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1819 på: 08. Aug. 2013, 15:47 »
Gomis vil jo ikke fornye med Lyon, han har sagt at han vil bort. Om 1 år står han uten kontrakt, hvor Lyon ikke får 1 krone for han. I januar har han 6 mnd igjen på kontrakten, hvem vil kjøpe han da? Jeg blir veldig overrasket om Gomis er bosman-spiller om 1 år.

Human

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 873
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1820 på: 08. Aug. 2013, 16:24 »
Kan tenke meg at Human mente at siden Marseille har kjøpt Saber Khelifa så er de ikke like interessert i Gomis som de nettopp var. Altså Lyon har bare Newcastle som er interessert i Gomis, noe som presser dem til å selge til oss, ettersom det ikke finnes konkurranse pdd.

 :thumbu:
- carry on!

Human

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 873
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1821 på: 08. Aug. 2013, 16:31 »
Leste et sted at Lisandro Lopez er solgt, noe som gjør at Lyon kun har en spiss, Gomis. Om dette er tilfelle, så er det vel særdeles liten sjanse for at han drar/får lov til å dra.

Gomis har 1 år igjen, valget til lyon er å selge han no om dei skal få noko som helst for han. Med mindre han signerer ei ny kontrakt med lyon sjølvsagt. Marseille har no gignac og kalifa så dei treng ingen ny spiss. Lyon er i økonomisk trøbbel og har ikkje råd til å la gomis gå utan å få noke igjen for han, då står dei igjen men null midler til å hente en erstatter, er nok derfor Aulas er så higen på å pushe igjennom dealen til newcastle (ved å hente inn det franske spelarforbundet, og saken skal opp til høring (Dato er satt til 27 august). dei har bekrefta at det er marseille som er grunnen til at gomis ikkje har gått til newcastle enda så får ikkje dei legge inn bud på han før saken er ferdigbehandla).

så fram til då er det berre newcastle sitt bud som er på bordet og med mindre andre kjem inn for han så står alt på agentane til gomis, no har dei lite valg om dei i det heile skal sitte igjen med noke fra heile sagaen så det ser ut som det forhåpentligvis kan komme ei ordning på saka innan kort tid.
« Siste redigering: 08. Aug. 2013, 17:13 av Human »
- carry on!

TimKnut

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 364
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1822 på: 08. Aug. 2013, 17:54 »
Eg meiner eg las at Lyon har erstatter klar for Lopez ein plass. Så eg trur det er ingen sannhet i desse ryktene om at Gomis blir i Lyon. Dei vil jo absolutt få peng for Gomis og da må dei selge han i detta vinduet.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8667
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1823 på: 08. Aug. 2013, 18:07 »
Newcastle United are preparing to beat West Bromwich Albion to Manchester City winger Scott Sinclair with a £5 million bid.
http://www.sportsdirectnews.com/premier-league/29749-newcastle-transfer-news-club-ready-sinclair-bid.php

Ja takk!
Nei.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1824 på: 08. Aug. 2013, 18:08 »
Ja takk. Legger forøvrig merke til at Ashley ansetter journalister fra ungdomsskolen for å spare penger. Makan til flaut skrevet artikkel  :ler:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1825 på: 08. Aug. 2013, 18:50 »
Eg meiner eg las at Lyon har erstatter klar for Lopez ein plass. Så eg trur det er ingen sannhet i desse ryktene om at Gomis blir i Lyon. Dei vil jo absolutt få peng for Gomis og da må dei selge han i detta vinduet.
Stemmer det om man skal tro franske medier. Aliadiere skal være nærme en overgang til Lyon 5-6m€.

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1826 på: 08. Aug. 2013, 20:33 »
Newcastle United are preparing to beat West Bromwich Albion to Manchester City winger Scott Sinclair with a £5 million bid.
http://www.sportsdirectnews.com/premier-league/29749-newcastle-transfer-news-club-ready-sinclair-bid.php

Ja takk!
Ser gjerne denne karen i kvite og svarte striper :toon:

KarlRudolf

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 225
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1827 på: 08. Aug. 2013, 20:40 »
Sinclair hadde vært herlig! Akkurat ei slik signering som eg har håpt på! God, britisk og billig! :D :D :D :toon:


Men tar ikkje av før det er bekrefta, Cashley skal tross alt vill betale 5 og City skal ville la han gå for 5... Men om han går for 5 mill er det grisebillig!! :D

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1828 på: 08. Aug. 2013, 21:08 »
Lyon har fortsatt Lacazette i stallen som er spiss. I tillegg er han ung og lovende.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1829 på: 08. Aug. 2013, 22:53 »
Newcastle United are preparing to beat West Bromwich Albion to Manchester City winger Scott Sinclair with a £5 million bid.
http://www.sportsdirectnews.com/premier-league/29749-newcastle-transfer-news-club-ready-sinclair-bid.php

Ja takk!

Ja, ver so snill. Akkurat det mi trenge!