20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 454111 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Human

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 873
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1500 på: 23. Juli 2013, 16:07 »
Bent er grei å hente mtp homegrown spelarar òg. vi har missa perch, harper og simpsons. Så viss gosling forsvinner og raylor er ute resten av sesongen og mest sannsynlig ikkje blir tatt med i 25 manns troppen så må det komme signeringar fra spelarar som har vert i pl i 3 sesonger.
- carry on!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7620
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1501 på: 23. Juli 2013, 16:32 »
Dersom vi mangler to homegrown spillere kan vi jo bare la være å registrere de to i det hele tatt. :) Er ikke sikker på om det funker dog, men det funker hvertfall på FM. Vi har også fortsatt Shola, Willy og Saylor osv. Og Raylor kan også registreres.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1502 på: 23. Juli 2013, 16:38 »
Jojo, selvsagt. Registrerte jo bare 22 spillere elns i fjor.
Og man må ikke ha vært i PL i 3 sesonger, men tre år i engelsk fotball før man er 21. Uansett ikke noe problem for oss vil jeg tro..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Human

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 873
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1503 på: 23. Juli 2013, 16:40 »
du må ha 8 som har 3 sesonger el meir i pl blant dei 25, problemet er ikkje å stille nok spelera for vi har mykje ungt som kan ta plasser for å fylle opp stallen. Men skal en ta erfaringa fra ifjord så burde vel det vere en del meir rutine enn ifjord, mtp backup til skader. Stallen er heilt klart allerede forsterka, men ein burde ikkje legge sikkerheita i at unggutta skal kunne ta byrden om vi skulle slite like mykje med skader som ifjord.
- carry on!

Eppa

  • NewUtd.no
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1504 på: 23. Juli 2013, 21:14 »
Hva med Tim Matavz hos PSV, kunne han vært noe for Newcastle? Leste at har fått tillatelse til å forlate klubben, vel og merke at prisen er rett :P
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7620
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1505 på: 23. Juli 2013, 21:18 »
du må ha 8 som har 3 sesonger el meir i pl blant dei 25, problemet er ikkje å stille nok spelera for vi har mykje ungt som kan ta plasser for å fylle opp stallen. Men skal en ta erfaringa fra ifjord så burde vel det vere en del meir rutine enn ifjord, mtp backup til skader. Stallen er heilt klart allerede forsterka, men ein burde ikkje legge sikkerheita i at unggutta skal kunne ta byrden om vi skulle slite like mykje med skader som ifjord.

Dersom du registrerer 22 spillere trenger du bare 5 spillere som har 3 sesonger eller mer i PL. Dersom du registrerer 20 trenger du bare 3 spillere som har vært i PL i minst 3 sesonger.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1506 på: 23. Juli 2013, 23:22 »
Stemmer det Eriksen..

du må ha 8 som har 3 sesonger el meir i pl blant dei 25,

Mulig jeg nå er vanskelig altså, men tre år i England FØR fylte 21 år ja.
Beste eksemplet jeg kommer på er Tim Krul. Nederlandsk landslagskeeper, men regnes som "homegrown" fordi han var i Newcastle (England) 3 år før han fylte 21 :)

Arteta f.eks har vært i England siden 2005, men regnes ikke som "homegrown" siden han var 23 da han kom til England.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8667
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1507 på: 24. Juli 2013, 10:12 »
"Pardew sees Shola Ameobi as having a key role to play over the coming campaign." - Shield Gazette


 :ler:
Nei.

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1508 på: 24. Juli 2013, 10:51 »
Jeg lurer på hva faen det er Shola gjør bak lukkede dører som bare han og Pardew vet om... Det kan umulig være noe utpå banen som gjør at Pards vil satse på han.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1509 på: 24. Juli 2013, 10:56 »
Jesus. Er det ikke typisk. To mål de siste par treningskampene, og Shola er plutselig key player. Nå er vi så udugelige på transfermarkedet uansett med JoKe at vi ikke får inn nok spisser til at det er forsvarlig å la Shola gå - men nå begynner jeg pokker meg bli lei av at han hele tiden skal tyne flere elendige matcher ut av sin Newcastle-karriere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1510 på: 24. Juli 2013, 11:56 »
Eit par mål til frå Shola so avlyser dei jakta på ny spiss og Pardew seier at Shola er som ei ny signering...

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8667
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1511 på: 24. Juli 2013, 11:57 »
Jeg mistet trua på nye signeringer etter den kommentaren der. Regner med at han er storfornøyd med Shola om dagen. Det er bare å glede seg til neste sesong.
Nei.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1512 på: 24. Juli 2013, 13:28 »
"Pardew sees Shola Ameobi as having a key role to play over the coming campaign." - Shield Gazette


 :ler:

Wow, jeg griner....

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1513 på: 24. Juli 2013, 13:48 »
Jeg mistet trua på nye signeringer etter den kommentaren der. Regner med at han er storfornøyd med Shola om dagen. Det er bare å glede seg til neste sesong.

Det er han sikkert, men samtidig vil han sjølvsagt ha inn fleire spelarar. No er det vel ikkje han sin jobb eller?
Dette viser jo berre at med Ashley som eigar og slik ting verte styrt i klubben so vil ingen andre ha jobben til Pardew.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1514 på: 24. Juli 2013, 13:56 »
Pardew kan lite gjøre annet enn å legge press på JoKe. Noe han til stadighet gjør, senest nå i dag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida