20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 454113 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1440 på: 19. Juli 2013, 15:37 »
Også noe helt annet enn det vi har av alternativer fra før av. Meget spennende, ja!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1441 på: 19. Juli 2013, 15:51 »
Gouffran-Gomis-Remy
Marveaux-Cabaye-Sissoko-Ben Arfa
Haïdara-MYM-Debuchy
fransk keeper talent

benk: Obertan, Kemen  :P

Ingen Krul, ingen Saylor, ingen Anita, ingen Tiote, ingen Santon, for ikke å snakke om manglende Colo! Ikke på benken engang... Enten veldig pessimistisk eller ekstremt optimistisk. Usikker på hvilken ;)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Bresken

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 396
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1442 på: 19. Juli 2013, 15:54 »
Gouffran-Gomis-Remy
Marveaux-Cabaye-Sissoko-Ben Arfa
Haïdara-MYM-Debuchy
fransk keeper talent

benk: Obertan, Kemen  :P

Ingen Krul, ingen Saylor, ingen Anita, ingen Tiote, ingen Santon, for ikke å snakke om manglende Colo! Ikke på benken engang... Enten veldig pessimistisk eller ekstremt optimistisk. Usikker på hvilken ;)

Tror vel heller at han sikter til at vi har usannsynlig mange franskmenn i stallen om både Remy og Gomis skulle komme inn portene. Er tross alt bare franske spillere på det laget han satt opp der ;)

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1443 på: 19. Juli 2013, 16:01 »
Lang dag i sola ElvenKind? :P

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1444 på: 19. Juli 2013, 16:46 »
Måsabjønn!!!

Frister heller ikke med Gomis, sett noen kamper der han virkelig stinka!
Må da for pokker være mulig å få øynene opp for andre spillere enn de som vi også var linket til for 5 år siden!

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1445 på: 19. Juli 2013, 17:57 »
Gomis frister særdeles lite! Bent er det så som så med.

Remy er vel uten tvil den av spissene vi har vært linket til, jeg kunne tenkt meg mest. Når det er sagt så ser jeg for meg et scenario hvor han scorer 15 mål kommende sesong - En klubb som kan tilby mer lønn enn oss kommer på banen - Han nekter å spille for oss mer.

Baaaah..........
Same old Shearer, always scoring!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1446 på: 19. Juli 2013, 18:25 »
Hvorfor så voldsomt negativ til Gomis? Selv om han har svakere målstats enn Remy i Frankrike, er den ikke hårreisende. Dessuten ser jeg helt klart at vi har bruk for begge de to. Vi trenger en kraftspiss som ikke er så dårlig som Shola Ameobi.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1447 på: 19. Juli 2013, 18:46 »
Tror faktisk Gomis kan være en veldig spennende spiller jeg! Han bøtter kanskje ikke inn med mål, men har masse kraft og ganske bra fart. Jeg tror han vil kunne binde opp mye av spillet og lage masse ugagn på topp. Cisse og Gomis sammen vil ikke bli lett å hanskes med! ;) ( hvis vi beholder Cisse, noe håper og tror)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1448 på: 19. Juli 2013, 22:41 »
Tror faktisk Gomis kan være en veldig spennende spiller jeg! Han bøtter kanskje ikke inn med mål, men har masse kraft og ganske bra fart. Jeg tror han vil kunne binde opp mye av spillet og lage masse ugagn på topp. Cisse og Gomis sammen vil ikke bli lett å hanskes med! ;) ( hvis vi beholder Cisse, noe håper og tror)

Støttes. Føler vi mangler en slik kraftspiss. Det jeg har sett av Gomis tyder på en ganske komplett spiss rent fysisk sett. Vi mangler en slik spillertype der fremme på topp etter at Ba dro. Det var ganske klart siste halvdel av sesongen at musklene manglet på topp. For meg har det alltid vært viktigere å få inn en kraftspiss enn en bakromsspiss. Vi har Cisse som er mer enn habil i bakrom, og Gouffran som tross alt egentlig er en genuin bakromsspiss. Drømmescenarioet slik ståa er nå er både Gomis og Remy inn. Da kan vi godt selge Ameobi, og samtidig ha flere strenger å spille på fremover.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1449 på: 19. Juli 2013, 22:41 »
30 mål på 58 starter de to siste sesongene viser jo at han er klasse.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1450 på: 19. Juli 2013, 22:52 »
også har han "høggørm-hår"!  :smug:

TimKnut

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 364
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1451 på: 20. Juli 2013, 01:55 »
Pardew bekrefter at vi er interessert i Gomis. (håper dere finner linken selv)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1452 på: 20. Juli 2013, 02:58 »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Leon

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 680
  • Luxury
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1453 på: 20. Juli 2013, 09:07 »
Gomis ser ut til å nærme seg over helgen. £4 mill,  jeg liker håret og styrken. Rykket og litt ujevnhet er decent. Men han er oppgradering dog. Piss at Swansea fikk Bony istedenfor han da grrrrr

http://www.thenorthernecho.co.uk/sport/10560926.Newcastle_open_talks_with_Gomis_as_striker_search_nears_its_end/

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1454 på: 20. Juli 2013, 10:30 »
"Newcastle plan to increase their French contingent to a dozen with a double swoop for Bafetimbi Gomis and Andre-Pierre Gignac, according to The Sun."


Henta fra skysports sin live transferoppdatering nå på morgenkvisten.