20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 454117 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1320 på: 11. Juli 2013, 20:49 »
Skikkelig døll transfersommer så langt av flere grunner. Jævla lite rykter ute og går også. Kjipt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1321 på: 11. Juli 2013, 21:52 »
Dette er nitriste saker for vår del :grine: det bør ta seg opp utover......... Får håpe det skjer saker og ting som den innerste kjerne ikkje deler med oss.  :fisk:

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1322 på: 11. Juli 2013, 22:04 »
Blir lei meg når eg ser S`land, Swansea, Southampton osv henter gode forsterkninger, mens ingenting skjer i Newcastle! Samtlige lag rundt oss blir konstant linket til spillere, mens her er det helt dødt!

"Sirkus Arnardo" må våkne asap! Spiss, Ving/offensiv midt+ 1 til må inn..

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1323 på: 11. Juli 2013, 22:17 »
Forskjellen er at vi ikke trenger så mange forsterkninger. Vi trenger få, men gode forsterkninger. Vi fikk inn bredde i troppen i januar, nå handler det om å spisse den. 2-3 spillere i sommer bør være nok, så lenge de er av en kvalitet som hever 11'eren.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1324 på: 11. Juli 2013, 22:49 »
Enig at det er 2-3 spillere som bør hentes nå i sommer, og de bør være av kvalitet.

Når spillere som vi har vært sterkt linket til tidligere som PEA, Bony forsvinner til andre klubber uten at vi "ikke er med" blir jeg veldig spent på hvem vi drar opp av hatten??

Regner med Arsenal---->(spiss), ManU---->(midtbane) og tildels Tottenham--->(spiss) fansen også begynner å bli litt utolmodig på forsterkninger.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1325 på: 11. Juli 2013, 22:54 »
Det er da mange andre spillere enn PEA og Bony der ute. £12m for Bony er jeg veldig glad for at vi holdt oss unna. Håper virkelig vi går hardt inn for å hente Remy. Selv om han rævkjørte oss i januar, så er han en klassespiller.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1326 på: 11. Juli 2013, 22:59 »
Et par spisser og en forsvarer/ving bør være en god sommer såfremst det er kvalitet vi henter inn.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1327 på: 11. Juli 2013, 23:13 »
Remy hadde vært bra ja. Han kan også passe inn i en 4-3-3 formasjon også. Om det stemmer at han har en klausul på 8 millioner pund så er ikke det ille for en som har vist at han score i PL.
Haken er jo denne anklangen om voldtekt da.

Kunne også tenkt meg en rask teknisk spiller inn som kan skape ting på egenhånd alla Suarez.

Synd vi ikke gikk for han: Gikk gratis til Benfica

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1328 på: 12. Juli 2013, 16:46 »
Celtic ønsker seg 5mp for Hooper, noe jeg mener vi bør vurdere. Rask og bevegelig og har det instinktet for mål som gjør at jeg tror han vil fortsette å putte på et høyere nivå enn SPL. For den summen er det ingen stor risiko og med tanke på potensiale setter jeg ihvertfall Hooper foran Bent.

Vil tippe han kan bli for oss det Long ble for WBA.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1329 på: 12. Juli 2013, 17:05 »
Det er da mange andre spillere enn PEA og Bony der ute. £12m for Bony er jeg veldig glad for at vi holdt oss unna. Håper virkelig vi går hardt inn for å hente Remy. Selv om han rævkjørte oss i januar, så er han en klassespiller.

God, ja. Klasse? Nei. Men jeg sier ja takk til Remy, jeg :) Savner hurtighet på topp, selvom om hurtigheten hans er noe oppskrytt.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1330 på: 12. Juli 2013, 19:38 »
Flere steder linker oss til dobbel swoop til uka. Readings unge keeper McCarthy og citys ving scott sinclair. Håper dette stemmer. Be begge hadde vært kanon. Da trenger vi bare spiss så er vinduet perfekt.

Beklager ingen link,men det klarer folk finne selv:)

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1331 på: 12. Juli 2013, 21:50 »
Det er da mange andre spillere enn PEA og Bony der ute. £12m for Bony er jeg veldig glad for at vi holdt oss unna. Håper virkelig vi går hardt inn for å hente Remy. Selv om han rævkjørte oss i januar, så er han en klassespiller.

God, ja. Klasse? Nei. Men jeg sier ja takk til Remy, jeg :) Savner hurtighet på topp, selvom om hurtigheten hans er noe oppskrytt.
Remy er uten tvil klasse.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1332 på: 12. Juli 2013, 22:19 »
Det er da mange andre spillere enn PEA og Bony der ute. £12m for Bony er jeg veldig glad for at vi holdt oss unna. Håper virkelig vi går hardt inn for å hente Remy. Selv om han rævkjørte oss i januar, så er han en klassespiller.

God, ja. Klasse? Nei. Men jeg sier ja takk til Remy, jeg :) Savner hurtighet på topp, selvom om hurtigheten hans er noe oppskrytt.
Remy er uten tvil klasse.

Hva er det som gjør han til en klassespiss da?
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1333 på: 12. Juli 2013, 22:30 »
Det er da mange andre spillere enn PEA og Bony der ute. £12m for Bony er jeg veldig glad for at vi holdt oss unna. Håper virkelig vi går hardt inn for å hente Remy. Selv om han rævkjørte oss i januar, så er han en klassespiller.

God, ja. Klasse? Nei. Men jeg sier ja takk til Remy, jeg :) Savner hurtighet på topp, selvom om hurtigheten hans er noe oppskrytt.
Remy er uten tvil klasse.

Uansett. I mine øyne er stor forskjell på Remy og en klassespiss. Uavhengig av saken Remy er innblandet i nå. Han er en championsship spiller. Ingen sikler etter han, og han kommer aldri til og bli dømt. Det vet alle klubber med snev av erfaring. Må bare tilføye en ting. Har han gjort det han er mistenkt for, håper jeg ikke han får se en fotballsko igjen. Da kan han råttne i fengsel. Er han uskyldig ønsker jeg han velkommen, fordi han er GOD. Klasse du liksom.
 

Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Bjerkis

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 35
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1334 på: 12. Juli 2013, 23:41 »
Han er en championsship spiller......? Nå vet ikke jeg hvilken planet du bor på, men om Remy er vel RvP en gjennomsnittlig PL spiller også da eller?

Makan til tullprat...

Han er klasse og vil løfte oss mye om vi signerer han, ferdig snakka!