20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 454099 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1005 på: 26. Juni 2013, 21:03 »
Synes 20 mill for en spiller som man allerede nå kan være usikker på motivasjonen til er... et sjansespill. Auba har hatt en super sesong og er en utrolig god spiller,men vi har hatt suksess med å finne riktig pris på riktig spiller og ikke pøse ut for godt synlige "targets" tidligere. Hvorfor burde vi gjøre det nå? Jeg har vanskelig for å tro at vi kommer til å satse alt på Auba, men man vet aldri.

Mine topp 4 targets på spissplass sett utifra kvalitet/pris:

1. John Guidetti (21) - Tror fortsatt ikke City ser på han som spilleren å satse på, men vet jo aldri nå som Tevez ser ut til å bli klar for den gamle dame. Kanskje gir Pelligrini han sjansen? Jeg ser faktisk en hel del Shearer i unge Guidetti. Fighterinstinkt og en herlig kontant avslutter. Han er fortsatt litt under radaren noe som får meg til å tro at han kan være et knallkjøp.Sett en del av han i Feyenoord og det har vært sinnsykt imponerende. Synd at Guidetti sin tidligere agent nå er sportsdirektør i Dirty Monkey Mackems... :( Er han tilgjengelig er jeg all in.

2. Abel Hernandez (22) - ung spiller som har blitt med Palermo ned i serie B, enn så lenge ;) Mange har lenge sett på Abel som et ultratalent, men det virker som han ikke har slått helt til enda. Har allikevel ekstremegenskaper og ville vært et sinnsykt kjøp hvis vi kunne få han billig. Tipper han kan gå for 5-6 mill og det vil være et røverkjøp!!! Passer vår policy perfekt <3

3. Wilfried Bony (24) - Power og avslutteregenskaper deluxe. Har alt for å kunne lykkes i PL. Dog litt skeptisk til om han ikke blir dyr. Han har faktisk vært brukt litt i en "10er-rolle" så kritikken mot at han ikke er spillende nok tror jeg man kan nedjustere. Han har selv uttalt at han har fått mye ut av å spille i en slik rolle. Til rett pris tror jeg han vil være et knallkjøp.

4. Arouna Kone - (29) Ikke i vår typiske "range" hva gjelder alder, men var fantastisk for Levante for 2 år siden og tok PL med storm for Wigan i fjor. Han ville tilført oss kontringsstyrke og er også meget god til å holde på ball. Økonomisk sett et smart valg og jeg tror han kunne utfyllt Cisse godt på topp.

Boom! Les gjerne Kinass!

Gignac gidder jeg ikke kommentere engang :)




Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1006 på: 26. Juni 2013, 21:07 »
Tror ikke folk trenger å ta dette så voldsomt seriøst. Lenge siden vi har gjort en dårlig deal, og det er jo en typisk taktikk å vise interesse for andre spillere.

Hvis ikke Kinnear har vært på fylla med Barton da, som sikkert har skrytt av lagkameraten sin.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1007 på: 26. Juni 2013, 21:08 »
Guidetti som ikke har spilt fotball på over et år? Skeptisk...

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8667
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1008 på: 26. Juni 2013, 21:19 »
Aubameyang og Bony er mine førstevalg. Det er egentlig et fett hvilken av de som kommer, bare en av de kommer. Tror det kunne blitt suverent, med mindre Pardew begynte å spille de ute av posisjon, selvfølgelig.
Nei.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1009 på: 26. Juni 2013, 21:20 »
Aubameyang og Bony er mine førstevalg. Det er egentlig et fett hvilken av de som kommer, bare en av de kommer. Tror det kunne blitt suverent, med mindre Pardew begynte å spille de ute av posisjon, selvfølgelig.

+1

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1010 på: 26. Juni 2013, 21:31 »
Aubameyang og Bony er vel to helt forskjellige spillere? Har sett lite av begge, men har inntrykk av at Aubameyang er en liten, rask spiller som passer suverent inn på kant i en 4-3-3, mens Bony er en stor sterk spiller, ala Drogba. Vi kunne så absolutt trengt begge, men det kommer nok ikke til å skje...

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1011 på: 26. Juni 2013, 21:33 »
Aubameyang ftw!
Same old Shearer, always scoring!

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1012 på: 26. Juni 2013, 21:46 »
Bony er vel ganske sterk i kroppen, men han er vel ingen target/tanks spiss. Han er 1cm større enn Cisse. Aubameyang er forøvrig 187cm. Aubameyang ville nok "klikket" perfekt inn i en 4-3-3. Med Bony ville det nok blitt mer 4-4-2. Bony= Muskler uten at jeg helt vet hva slags spiss han egentlig er. Aubameyang= Full av fart.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8667
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1013 på: 26. Juni 2013, 23:31 »
To helt forskjellige spillere ja, men jeg tror begge to have kvaliteter som vil gjøre Newcastle til et langt, langt bedre lag offensivt.

Og ja, Bony er en Drogba-type.
Nei.

Flixa

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 132
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1014 på: 26. Juni 2013, 23:35 »
BREAKING: Newcastle beat Manchester City and Real Madrid to the signing of Isco. Read more > http://bit.ly/14aI8nG


Hehehehehhehehheheheh

Leon

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 680
  • Luxury
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1015 på: 27. Juni 2013, 00:37 »
BREAKING: Newcastle beat Manchester City and Real Madrid to the signing of Isco. Read more > http://bit.ly/14aI8nG


Hehehehehhehehheheheh

Jeg lo ikke ?

Leon

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 680
  • Luxury
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1016 på: 27. Juni 2013, 00:41 »
Bony er da liten og muskeløs. Abu banjang er slankere, høyere, raskere og smidigere.. Men tror han blir for dyr.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8667
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1017 på: 27. Juni 2013, 00:44 »
Jeg tror begge blir for dyre.
Nei.

KarlRudolf

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 225
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1018 på: 27. Juni 2013, 01:56 »
Uansett godt å sjå at MA har forstått at her trengst pengar, og at han er villig til å stille lommeboka til disposisjon. Skulle gjærne sett ei stor signering allereide, men dei jobbar med det, og det er det viktigste. At dei i det heile tatt skulle legge inn eit bud på £15 hadde eg ikkje trudd før vindauget.. Føler eg kan senke skuldrane, iallefall litt... Og ingen av våre viktigste har pakke kofferten enda heller!!

Chris_Waddle

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 184
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1019 på: 27. Juni 2013, 08:14 »
Uansett godt å sjå at MA har forstått at her trengst pengar, og at han er villig til å stille lommeboka til disposisjon. Skulle gjærne sett ei stor signering allereide, men dei jobbar med det, og det er det viktigste. At dei i det heile tatt skulle legge inn eit bud på £15 hadde eg ikkje trudd før vindauget.. Føler eg kan senke skuldrane, iallefall litt... Og ingen av våre viktigste har pakke kofferten enda heller!!

Hadde jeg kunne vært enig...

Kan fort være at: jaja, ingen kan si at vi inne prøvde - for så å ende opp med Bent...

"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff