20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 454113 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #945 på: 22. Juni 2013, 12:46 »
Kva hjelper det å hente Carr sine? Når Pardew bruker dem feil eller ikkje i det heile.

Pardew eller ikke, Bent vs Aubameyang er en nobrainer for min del
sunt pueri pueri puerilia tractant

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #946 på: 22. Juni 2013, 13:06 »
Uansett hvor mye du har imot Pardew så bør du skjønne at Aubameyang er langt bedre enn Bent. Skjerpings.

Trur du eg er heilt dum eller? Så klart synst eg Aubameyang er bedre enn Bent.

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #947 på: 22. Juni 2013, 14:31 »
Ikke helt, men da ser jeg heller ikke nødvendigheten med å hele tiden komme med stikk mot Pardew. Vi veit du hater han, og vil ha han vekk, men man trenger faktisk ikke å la det farge enhver diskusjon.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #948 på: 22. Juni 2013, 14:44 »
Pardew ønsker vel å stille slik neste sesong:

Cisse                             Gutierrez
              Bent  Ameobi


Glemt hvor lite tiltro jeg har til hans taktiske egenskaper etter alt dette Kinnear-maset ^^

Simmi

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #949 på: 22. Juni 2013, 14:51 »
Ikke helt, men da ser jeg heller ikke nødvendigheten med å hele tiden komme med stikk mot Pardew. Vi veit du hater han, og vil ha han vekk, men man trenger faktisk ikke å la det farge enhver diskusjon.

For alt vi vet er det ikke sikkert at Pardew engang sitter i sjefsstolen ved for eksempel juletider, så det å hente Bent fordi Pardew kanskje bruker han bedre enn Aubameyang blir uansett bare tullete.

Chris_Waddle

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 184
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #950 på: 22. Juni 2013, 19:47 »
Vet ikke om det er generelt for franske trenere, eller om det bare er Blanc og Dechampes som er veldig sære typer, men noe må det være som gjør at de overhodet ikke går overens med Ben Arfa, som i Newcastle har vært snill som et lam. Og Pardew er på ingen måte noen gud på man management.


Noen som kan vise til at Blanc og Ben Arfa ikke kommer overens? Fått med meg at Ben Arfa og Deschamps ikke et bestevenner, men aldri lest noe om at Blanc og Ben Arfa. Blanc tok jo med Ben Arfa til EM i fjor. Så da må det ha skjedd noe under mesterskapet eller i ettertid.

http://www.caughtoffside.com/2012/06/22/hatem-ben-arfa-in-bust-up-with-laurent-blanc-challenges-french-boss-to-send-him-home-from-euro-2012/

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/18688834




"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #951 på: 23. Juni 2013, 11:47 »
Pardew ønsker vel å stille slik neste sesong:

Cisse                             Gutierrez
              Bent  Ameobi


Glemt hvor lite tiltro jeg har til hans taktiske egenskaper etter alt dette Kinnear-maset ^^

LOL her skal det scores mål! :D
Same old Shearer, always scoring!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #952 på: 24. Juni 2013, 03:14 »
Vet ikke om det er generelt for franske trenere, eller om det bare er Blanc og Dechampes som er veldig sære typer, men noe må det være som gjør at de overhodet ikke går overens med Ben Arfa, som i Newcastle har vært snill som et lam. Og Pardew er på ingen måte noen gud på man management.

Vil vel egentlig påstå at man management er en av Pardew sine sterke sider? Hvor mange spillere har vært sutrete og laget kvalm under Pardew?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #953 på: 24. Juni 2013, 08:30 »
Enig med deg Kristoffer. Man management er vel kanskje pardews sterkeste side. Lundekvam har vel også nevnt det? Nå har Benny vært i klubben over en god tid, allikevel har man hørt lite utenomsportslig, men med en gang han er i landslagstroppen blir det overskrifter. Når det er sagt kan man nok ikke bare skylde pardew her, men det er nok bedre å omgås 2x taylor, colo og Jonas enn nasri, ribery og benzema. Ben arfa er kanskje lett påvirkelig? Og ser opp til disse primadonnaene. :toon:
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #954 på: 24. Juni 2013, 08:47 »
Eit godt bevis på Pardew sine gode management skills (Sjå her Panzer, eg er ikkje berre negativ mot Pardew) var i hans første kamp mot Liverpool etter CH avgang. Stort av han å gi laget og CH æren for seieren. Itilegg fekk han laget med seg på sin side, tros dei var forbanna over å miste CH.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #955 på: 24. Juni 2013, 11:07 »
Jeg er enig i at Man management er Pardews sterkeste side. Men SÅ god er han ikke.
Han sa og gjorde de riktige tingene etter at han ble ansatt. Han visste godt at han var et kontroversielt valg, så å gi laget æren for seieren mot Liverpool var veldig bra. Likevel, han har ikke maktet å få det beste ut av Cissé, har plassert han i feil posisjon og ødelagt selvtilliten hans. Han har skjøvet Anita HELT ute i kulden, pakket han i plast og lagt han nederst i fryseren. I stedet tinte han opp Gosling, og fikk han bare til å se ut som Bambi på isen. Nok et eksempel på at det Pardew gjorde riktig til å begynne med begynte han plutselig å gjøre totalt feil forrige sesong.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #956 på: 24. Juni 2013, 11:29 »
Jeg er enig i at Man management er Pardews sterkeste side. Men SÅ god er han ikke.
Han sa og gjorde de riktige tingene etter at han ble ansatt. Han visste godt at han var et kontroversielt valg, så å gi laget æren for seieren mot Liverpool var veldig bra. Likevel, han har ikke maktet å få det beste ut av Cissé, har plassert han i feil posisjon og ødelagt selvtilliten hans. Han har skjøvet Anita HELT ute i kulden, pakket han i plast og lagt han nederst i fryseren. I stedet tinte han opp Gosling, og fikk han bare til å se ut som Bambi på isen. Nok et eksempel på at det Pardew gjorde riktig til å begynne med begynte han plutselig å gjøre totalt feil forrige sesong.

Jepp, behandlingen av Anita er rett og slett det verste han har gitt.

Her tror jeg vi har et kjempetalent og en kjempespiller som ikke får blomstre.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #958 på: 24. Juni 2013, 12:14 »
Transfer news: Cardiff agree Tom Ince fee with Blackpool, Sky sources understand

WTF her må vi komme på banen!

EDIT: litt sen ;)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #959 på: 24. Juni 2013, 12:19 »
Er dette fordi vi somler og er udugelig, eller er det fordi Cardiff utbyr oss?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida