20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 454111 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #930 på: 21. Juni 2013, 14:38 »
Vanskelig få bent til å bli verdt mer på et videresalg med tanke på alderen,så tviler bent rykte stemmer i det hele tatt. Tror ikke vi er interessert i bent i det hele tatt. Benteke derimot hadde vært noe. Eller michu:)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #931 på: 21. Juni 2013, 16:29 »
Vanskelig å si. Kinnear skal jo komme inn og balansere forholdet mellom Pardew og Carr i overganger visstnok. Har ingen problemer med å tru på at Pardew selv vil ha Bent, og Kinnear veit antakeligvis hvem han er. Så helt utenkelig er det ikke. Syns forøvrig ikke en gitt prislapp på 4 mill er fælt for Bent heller. Ikke noen drømmesignering, og i likhet med Cisse bidrar han for lite i andre deler av spillet. Men tror der bor godt med mål i han enda.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

KarlRudolf

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 225
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #932 på: 21. Juni 2013, 16:43 »
Opp i opp???

Hva som veier opp mener du? At Cashley er grådig og ikke vil sparke AP og heller ansetter JoeKi?

Går i minus spør du meg... Noe positivt må snart skje, men skjønner ikke hva det kan være...

JK vil bruke masse pengar på spelarar som vi absolutt ikkje vil ha (Bent t.d.), mens Mike held igjen og vil ikkje betale.. Då er det status quo, og det går opp i opp :) Men det er jo billigare å sparke JK etter at han har pressa ut AP enn å sparke Pards med en gang, remember that ;)

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #933 på: 21. Juni 2013, 16:53 »
Hehe, lurer på hva Joe Kinnear ville kalt Darren Bent....  David Brent? ^^

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #934 på: 21. Juni 2013, 16:54 »
Darren Dent

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #935 på: 21. Juni 2013, 17:42 »
Syns forøvrig ikke en gitt prislapp på 4 mill er fælt for Bent heller. Ikke noen drømmesignering, og i likhet med Cisse bidrar han for lite i andre deler av spillet. Men tror der bor godt med mål i han enda.
Enig her. Ser mange nevner Bent som en katastrofal singering. Akkurat nå er jeg åpen for en Bent signering, fordi klubben er på villspor, fordi jeg er usikker på viljen til at det i det hele tatt vil bli hentet inn nye spillere og sist men ikke minst vi MÅ ha spillere som vet hvor målet står. Pluss han er lysår bedre enn Shola som pdd er andrevalg(!) på topp. Så ja Bent er velkommen for min del selv om han er prikk lik Cisse.

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #936 på: 21. Juni 2013, 18:11 »
Bent er heilt grei, men pris/lønn er avgjerande for min del om eg er fornøgd med kjøpet. Til ein ok pris, og ok lønn er han som Fluffy seier eit mykje bedre alternativ enn Shola.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #937 på: 21. Juni 2013, 19:33 »
http://www.nettavisen.no/sport/article3639426.ece <- helt rått at vi ikke har prøvd oss på han der! Faen som jeg hater all dritten som skjer i klubben under ashley
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #938 på: 21. Juni 2013, 20:52 »
http://www.nettavisen.no/sport/article3639426.ece <- helt rått at vi ikke har prøvd oss på han der! Faen som jeg hater all dritten som skjer i klubben under ashley
Er vel litt som å by på messi. Han er nok et godt stykke unna vår hylle dessverre

TimKnut

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 364
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #939 på: 21. Juni 2013, 20:57 »
http://www.nettavisen.no/sport/article3639426.ece <- helt rått at vi ikke har prøvd oss på han der! Faen som jeg hater all dritten som skjer i klubben under ashley
Er vel litt som å by på messi. Han er nok et godt stykke unna vår hylle dessverre

Og dessuten var han kant med Ben Arfa når han var trener for Frankrike.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #940 på: 21. Juni 2013, 22:49 »
Vet ikke om det er generelt for franske trenere, eller om det bare er Blanc og Dechampes som er veldig sære typer, men noe må det være som gjør at de overhodet ikke går overens med Ben Arfa, som i Newcastle har vært snill som et lam. Og Pardew er på ingen måte noen gud på man management.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #941 på: 22. Juni 2013, 00:52 »
Vet ikke om det er generelt for franske trenere, eller om det bare er Blanc og Dechampes som er veldig sære typer, men noe må det være som gjør at de overhodet ikke går overens med Ben Arfa, som i Newcastle har vært snill som et lam. Og Pardew er på ingen måte noen gud på man management.


Noen som kan vise til at Blanc og Ben Arfa ikke kommer overens? Fått med meg at Ben Arfa og Deschamps ikke et bestevenner, men aldri lest noe om at Blanc og Ben Arfa. Blanc tok jo med Ben Arfa til EM i fjor. Så da må det ha skjedd noe under mesterskapet eller i ettertid.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #942 på: 22. Juni 2013, 09:51 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/mike-ashley-ready-inject-more-4698502?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Pardew vil ha Bent, Aubameyang fortsatt på ønskelista (Carr sin liste regner jeg med), Ashley villig til å spytt inn midler for en spiss!   Må si jeg virkelig håper JK/MA går for Carr sitt valg!
sunt pueri pueri puerilia tractant

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #943 på: 22. Juni 2013, 09:57 »
Kva hjelper det å hente Carr sine? Når Pardew bruker dem feil eller ikkje i det heile.

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #944 på: 22. Juni 2013, 12:24 »
Uansett hvor mye du har imot Pardew så bør du skjønne at Aubameyang er langt bedre enn Bent. Skjerpings.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/