20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 454103 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #915 på: 20. Juni 2013, 15:19 »
Endelig engelskmenn. Ut med disse forferdelige franskmennene. Inn med skikkelige, staute engelskmenn som tror de er mye bedre enn de er, og som prises deretter. Nei til kvalitet, ja til kvantitet!
Fyll opp stallen med engelskmenn. Kjør på!

Heller 10 mill for Tomkins enn Doulgas på free transfer. Enkel logikk.

Det kan jo alltids hende at Douglas er bedre, men vi har ikke hørt om han, og vi kan ikke uttale navnet hans. Derfor vil vi heller ha en staut engelskmann, som IKKE er blant de beste i ligaen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #916 på: 20. Juni 2013, 15:24 »
:smith:

Men ja, heilt enig Joakim. Det blir litt av eit overgangsvindu.  :nervøs:

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #917 på: 20. Juni 2013, 15:28 »
Dette er begynnelsen på slutten....

Chris_Waddle

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 184
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #918 på: 20. Juni 2013, 16:02 »
Enig Joakim, men så lenge Colo blir - Mbiwa blir bedre når han blir mer kynisk og Taylor fortsatt er skadefri trenger vi ikke Douglas (Gratis, men med en bra sign-on-fee og lønn er han ikke gratis)...

Så ang Douglas er det greit, men betyr også at Thomkins til 10 mill er uaktuelt..
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #919 på: 20. Juni 2013, 17:24 »
Hvor har dere vært den siste tiden?? Tror dere mike betaler 10 mill for tomkins?? Haha sier jeg da. Tenker rundt 4k evnt og ut med Willy 2k inn inn med tomkins 4k. Helt greit i min bok.
Bent er jeg derimot skreptisk til,men tviler ashley plutselig begynner kjøpe dyrt,gammelt og reservepreget. Så dette tror jeg er svada. Virker ganske så spesielt å gå offentlig med våre overgangsmål :) så tror nok vi kan det helt med ro.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #920 på: 20. Juni 2013, 18:48 »
Hvor har dere vært den siste tiden?? Tror dere mike betaler 10 mill for tomkins?? Haha sier jeg da. Tenker rundt 4k evnt og ut med Willy 2k inn inn med tomkins 4k. Helt greit i min bok.


LOL - så du ikke ironien? :P

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7620
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #921 på: 20. Juni 2013, 19:23 »
4.000 for Tomkins er kanskje litt i overkant urealistisk, TooN? :P 2.000 var også litt lite, selv til Williamson å være..

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #922 på: 20. Juni 2013, 21:16 »
4.000 for Tomkins er kanskje litt i overkant urealistisk, TooN? :P 2.000 var også litt lite, selv til Williamson å være..
Haha.... Gikk litt fort i svingene skulle være m for millioner:)

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #923 på: 21. Juni 2013, 00:49 »
Mike Ashley, who has sanctioned the spending of more than £50 million in the last three transfer windows, is unlikely to agree to more new money being spent in the run-up to the new season.

Elsker den gnitenheten til Ashley. Han må ikke glemme at vi også har solgt for nesten 50 de to siste årene. Med ekstra pengeinntekter også så skulle dette her ikke være noe problem. Ikke sikkert at alt stemmer her, men det skulle ikke overraske meg heller. Spiss er must. Lei hele fyren, få'n ut..

http://www.independent.co.uk/sport/football/premier-league/joe-kinnears-arrival-casts-doubt-on-hatem-ben-arfa-future-at-newcastle-8667719.html

« Siste redigering: 21. Juni 2013, 00:51 av Fluffy »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #924 på: 21. Juni 2013, 01:00 »
Leser flere kilder skriver lignende ting. Altså at vi må selge for å kjøpe nytt. Slik tolker jeg det.

Faen meg lei mye her nå. Rimelig åpenbart at det var Ashley som bæsja på leggen først forrige sesong da han ikke kjøpte inn annet enn Anita av åpenbare forsterkninger til førstelaget. Og nå har vi altså solgt unna spisser på løpende bånd det siste året, så skal han knipe igjen pengesekken?

Håper det er piss. Vi kan godt kvitte oss med daukjøtt foran neste sesong. Men helt åpenbart at vi må ha inn en spiss av kvalitet. Og de koster ikke knapper og glanspapir.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #925 på: 21. Juni 2013, 01:17 »
Leser flere kilder skriver lignende ting. Altså at vi må selge for å kjøpe nytt. Slik tolker jeg det.

Faen meg lei mye her nå. Rimelig åpenbart at det var Ashley som bæsja på leggen først forrige sesong da han ikke kjøpte inn annet enn Anita av åpenbare forsterkninger til førstelaget. Og nå har vi altså solgt unna spisser på løpende bånd det siste året, så skal han knipe igjen pengesekken?

Håper det er piss. Vi kan godt kvitte oss med daukjøtt foran neste sesong. Men helt åpenbart at vi må ha inn en spiss av kvalitet. Og de koster ikke knapper og glanspapir.
Daukjøttet kommer vi garantert til å prøve å kvitte oss med. Williamson, Obertan, Gosling, Perch (Mange liker han, men nevner han fordi også han står på denne transferlisten). Det er helt greit, men da er vi etter de salgene langt på vei til prisen på Bent f.eks som er på 6m£.

Nå har jo også Kinnear gått ut i det siste og sagt at nøkkelspillere ikke vil bli solgt og dette er vel første artikkel der det står noe om at nøkkelspillere må selgest for at det kan handles. La oss håpe det er tull, men det er jo komplett kaos i klubben så ja..

KarlRudolf

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 225
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #926 på: 21. Juni 2013, 03:32 »
I og med at JK har stormannsgale planar om å overbetale for kvar en falleferdig-påhell-spelar han kan finne er det nesten så eg er glad for at Ashley er grådig... Klubben er på kjøret, men vi går jo på en måte opp i opp  :-[

Chris_Waddle

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 184
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #927 på: 21. Juni 2013, 09:00 »
Opp i opp???

Hva som veier opp mener du? At Cashley er grådig og ikke vil sparke AP og heller ansetter JoeKi?

Går i minus spør du meg... Noe positivt må snart skje, men skjønner ikke hva det kan være...
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #928 på: 21. Juni 2013, 10:19 »
Jeg tror Demba Ba blir vår første signering. Det ville vært positivt:)

TimKnut

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 364
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #929 på: 21. Juni 2013, 11:27 »
Jeg tror Demba Ba blir vår første signering. Det ville vært positivt:)

Han ville ha vert den beste erstatteren for Demba Ba!! Nei, eg trur vi kan se langt viss vi skulle få han tilbake til Newcastle sjølv om eg digger han og savner han. Trur derimot Darren Bent blir vår første...