20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 454117 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #900 på: 20. Juni 2013, 09:07 »
Hentet fra annet forum.

Må bare le av Newcastle.
hva er det som foregår der i gården???
Nå hadde de sjangsen til å signere en av Eresdivisjonens beste midtstoppere gratis og så sier Kinnear nei....
Hele klubben kommer til å bli kjørt på ræva og jeg har aldri vært så trist før som Toon tilhenger... De prøver å presse Pardew ut ved å ansette Kinnear. Tror ikke mange finenr seg i å jobbe under den mannen for å si det sånn. Tipper dette er slutten for Newcastle som toppklubb. Carlton Cole har tilbud fra PL? Er nok erstatteren til Cisse det er snakk om... HJELP!


Du sjølv som har skreve det på vg forumet?
Newcastle er ingen toppklubb!!!! Kva toppklubb anset Kinnear?!  Er uansett ingen toppklubb og er lenge sidan mi har vore det ( sopass stabilt øve fleire sesongar at ein kan sei det).

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #901 på: 20. Juni 2013, 09:43 »
Er ikke sånn voldsomt negativ til Bent egentlig, men jeg føler han er for lik Sissy.

Men folkens - dersom vi har planer om å kun gå etter spillere som Kinnear kjenner til, så må vi regne med at vi holder oss til hjemlig marked hovedsaklig.

Tomkins skjønner jeg forøvrig heller ikke hva greia er med. Han er da høyst ordinær.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #902 på: 20. Juni 2013, 10:02 »
Hvis ikke Newcastle er en toppklubb, hva er da en toppklubb?

Vi har 7 topp 5-plasseringer siden vi rykket opp for 20 år siden. Ytterligere to ganger har vi vært topp 10.
Vi er på åttendeplass på sammenlagttabellen for PL 1992-2013. Vi er topp 10 på antall ligatitler. Hadde det ikke vært for nedrykket i 2009, under en Joe Kinnear som hadde helt grusomme resultater sist han var manager (2 poeng på de siste 18 kampene under hans ledelse. DET er bra det!), så hadde vi vært på en ekslusiv liste over lag som aldri har rykket ned fra PL.

Vi er så definitivt en toppklubb i mine øyne. Vi spiller i en topp liga, vi har et av Englands største stadioner, vi har en av de beste tilhengerskarene i England. Newcastle United er en toppklubb, som ikke alltid leverer topp resultater.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #903 på: 20. Juni 2013, 10:22 »
Vi er jo faktisk blant de 10 beste(ish) i den beste ligaen i verden. Det sier jo sitt!

Men når jeg tenker toppklubb, tenker jeg ikke Newcastle United.

Toppklubber er imo de klubbene som kan hente de beste spillerne. Og der er vi dessverre ca 3032 nautiske mil fra og være.
Same old Shearer, always scoring!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #904 på: 20. Juni 2013, 10:39 »
Er vi egentlig det? Yohan Kebab anyone? Moussa Sissoko? Papiss Sisi?

Nei, de er ikke det ypperste av det verden har å by på av fotballspillere, men de tilhører definitivt en av de øverste hyllene.

Så det å være blant de ti beste i verdens beste liga er ikke bra?
Det er kanskje bedre å være best i verdens 10. beste liga?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #905 på: 20. Juni 2013, 10:41 »
Er enig med Jokke. Ser på oss selv som en toppklubb som ikke har prestert de siste årene. Men vi er ihvertfall en attraktiv klubb for spillere, vi har 52 000 på så og si hver kamp og en historie vi burde være stolt av.

JoKe kan prøve å komme å ødelegge klubben, men det skal han faen ikke få sjans til å gjøre.

HOWAY THE LADS!!!


Hold mote oppe gutter, bare 60 dager igjen.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #906 på: 20. Juni 2013, 10:54 »
Vi er jo faktisk blant de 10 beste(ish) i den beste ligaen i verden. Det sier jo sitt!

Sier jo at det er meget bra, Joakim? Men hvor mange lag kan gå under kategorien "topplag"?

Jeg ser på det som et definisjonsspørsmål. Og IMO så er ikke et lag som spilte ccc for under 5 år siden og som havnet på 16 plass forrige sesongen et topplag.

At vi derimot er en attraktiv klubb og en klubb vi kan være meget stolte av, DET er jeg selvfølgelig 100% enig i. Stor forskjell der.

Men en toppklubb henter ikke Pardew og Kinnear.
Same old Shearer, always scoring!

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #907 på: 20. Juni 2013, 10:55 »
Hentet fra annet forum.

Må bare le av Newcastle.
hva er det som foregår der i gården???
Nå hadde de sjangsen til å signere en av Eresdivisjonens beste midtstoppere gratis og så sier Kinnear nei....
Hele klubben kommer til å bli kjørt på ræva og jeg har aldri vært så trist før som Toon tilhenger... De prøver å presse Pardew ut ved å ansette Kinnear. Tror ikke mange finenr seg i å jobbe under den mannen for å si det sånn. Tipper dette er slutten for Newcastle som toppklubb. Carlton Cole har tilbud fra PL? Er nok erstatteren til Cisse det er snakk om... HJELP!


Du sjølv som har skreve det på vg forumet?
Newcastle er ingen toppklubb!!!! Kva toppklubb anset Kinnear?!  Er uansett ingen toppklubb og er lenge sidan mi har vore det ( sopass stabilt øve fleire sesongar at ein kan sei det).

Nei, har ikke skrevet det jeg.

Og ja, jeg ser på oss som en toppklubb. Jeg mener vi skal være med å kjempe om top 6-7 hvert år!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #908 på: 20. Juni 2013, 11:19 »
Vi er en toppklubb med amatøreiere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #909 på: 20. Juni 2013, 11:35 »
Vi er en toppklubb med amatøreiere.

+1

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #910 på: 20. Juni 2013, 11:41 »
Vi er en stor klubb, men ingen storklubb.
Same old Shearer, always scoring!

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #911 på: 20. Juni 2013, 12:09 »
Forskjell på stor klubb og toppklubb ja, og for øyeblikket er vi ingen toppklubb. Når noen sier at LFC ikke lenger er det så vil det være ekstremt naivt å påsta at vi fortsatt innehar stillingen.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #912 på: 20. Juni 2013, 13:06 »
Veit ikke hvorfor jeg skreiv toppklubb. Mente selvfølgelig storklubb. Veldig feil av meg.

Men vi er fortsatt en stor klubb med et i utgangspunktet meget godt rykte. Eierne våre gjør jo alt for å endre på det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #913 på: 20. Juni 2013, 14:55 »
Alan Pardew hands Joe Kinnear summer hit-list

http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news//2013/06/20/alan-pardew-hands-joe-kinnear-summer-hit-list-61634-33499822/?campaign=Newcastle_email_journalliveemail:20130620#.UcLKnvYK20U.twitter#ixzz2WkNwK1Rk

"The list is topped by Darren Bent, who the club have already approached Aston Villa to enquire about, and includes other British-based players."

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #914 på: 20. Juni 2013, 15:17 »
Altså, henter vi Darren Bent nå liksom. Var han i det hele tatt fast på et elendig Villa lag i år? Dette klinger svært dårlig i mine ører.