20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 454114 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #690 på: 04. Juni 2013, 21:13 »
Hvorfor det.
Han funket når han fikk tilliten i Spurs, han funker på landslaget, han har funket i Mallorca som jeg har skjønt.
Men det ser ut til at, ut fra hva du skriver å en kan lese mellom linjene? At det er hans feil de rykket ned.


Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #691 på: 04. Juni 2013, 21:28 »
14 kamper og 18 kamper som innbytter på fire sesonger i Tottenham. Det resulterte i tre scoringer og to assister. Når funket det egentlig for Dos Santos i Spurs? Han har fungert bedre i Mallorca denne sesongen ja, men aldri i livet om jeg ønsker å hente han på bakgrunn av det.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #692 på: 04. Juni 2013, 21:48 »
Kieron Dyer er free agent. 34 år blitt og vært skadefri de siste to dagene. Kanskje han kan være en mann og hente?
Haha. Dyer hadde blitt skadet sekunder etter at han hadde signert for klubben. Når han skulle reise seg for å ta Llambias i hånda etterpå, hadde han fått en strekk og vært ute i tre måneder. I løpet av opptreningsperioden har han vært ute på byen, fått verbal juling av en fyr, pådratt seg hodeverk og vært ute i nye tre uker. Når tre måneder og tre uker var gått, hadde han deltatt på én trening, tråkket over etter første spark på ballen, og vært ute i en måned. Kieron Dyer er ute i et halvår bare du puster på han, eller tar borti han med lillefingeren. Hvis du tar litt for hardt i er han ute i et par år.

Jeg elsker Kieron Dyer, men det er ny rekord for han å være skadefri i 2 dager på rad.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #693 på: 04. Juni 2013, 21:58 »
Han fikk jo aldri tillit i Tottenham. Da han spilte, gjorde han det godt.
Når han ikke fikk tillit, noe som var ganske synlig, ja da imponerte han når han spilte for landslaget i den perioden.
Jeg tror han kunne tilført denne klubben mye offensivt. Han kan spille i begge roller som ving, men jeg hadde nok foretrukket han som en nr 10 hengende bak spissen.

Samt, han kommer nok ikke til å koste allverdens.
Men vi er sikkert hot hos Mallorca etter at vi hentet verdensstjerna deres for noen år siden. Spidermus.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #694 på: 04. Juni 2013, 22:16 »
Jeg synes faktisk dos santos er et godt shout! Han har gjort det godt i mallorca og hver gang vi ser han for landslaget er han veldig bra! Har utvilsomt egenskaper og kommer han billig nok er jeg for!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #695 på: 04. Juni 2013, 23:00 »
Kieron Dyer er free agent. 34 år blitt og vært skadefri de siste to dagene. Kanskje han kan være en mann og hente?

 :spytt:

Haha den flein eg godt av :) Kjekt sitja på flyplassen i Seattle og lesa på forumet :-) Det verte nok ikkje innlegg frå meg her dei neste 3 vekene. På veg til Hawaii.  ;D
Spent på alle toppspelarane me har signert i løpet av tida eg er vekke... :lol:

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #696 på: 04. Juni 2013, 23:48 »
Hva med en Matej Vydra!? (Watford og Udinese) Burde passe profilen vår godt og virker utrolig spennende! Spørsmålet er bare hva han vil koste? en potensiell uslepen diamant der! Uttaler selv at han vil spille for PL til året.  8)

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #697 på: 04. Juni 2013, 23:50 »

Flixa

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 132
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #698 på: 05. Juni 2013, 01:31 »
Hvorfor er ikke vi inne i kampen om David Villa? Om det er sant at Barcelona "bare" skal ha £ 10 mill pund så kunne jo det vært noe?  8)

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #699 på: 05. Juni 2013, 08:15 »
Hvorfor er ikke vi inne i kampen om David Villa? Om det er sant at Barcelona "bare" skal ha £ 10 mill pund så kunne jo det vært noe?  8)
Hvor har du vært de siste 3-4 åra? :P

Flixa

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 132
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #700 på: 05. Juni 2013, 09:30 »
Hvorfor er ikke vi inne i kampen om David Villa? Om det er sant at Barcelona "bare" skal ha £ 10 mill pund så kunne jo det vært noe?  8)
Hvor har du vært de siste 3-4 åra? :P

Langt oppe på fjellet under en kreklingbusk.

Uansett, hva har jeg gått glipp av? Tenker du på skadene hans?

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #701 på: 05. Juni 2013, 10:03 »
Tror ikke nok ikke Giovanni Dos Santos og partybyen Newcastle er en god kombinasjon for oss. Han kommer nok til å bruke mer tid i klubbene enn på treningsfeltet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #702 på: 05. Juni 2013, 14:23 »
Hvorfor er ikke vi inne i kampen om David Villa? Om det er sant at Barcelona "bare" skal ha £ 10 mill pund så kunne jo det vært noe?  8)
Hvor har du vært de siste 3-4 åra? :P

Langt oppe på fjellet under en kreklingbusk.

Uansett, hva har jeg gått glipp av? Tenker du på skadene hans?
Jeg tar en råsjans og tipper at han tenker på eieren vår. Hvor mange David Villaer har vi kjøpt de siste tre-fire årene?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #703 på: 05. Juni 2013, 22:49 »
Hvorfor er ikke vi inne i kampen om David Villa? Om det er sant at Barcelona "bare" skal ha £ 10 mill pund så kunne jo det vært noe?  8)
Hvor har du vært de siste 3-4 åra? :P

Langt oppe på fjellet under en kreklingbusk.

Uansett, hva har jeg gått glipp av? Tenker du på skadene hans?
Jeg tenker alder, overgangssum og lønn. U see?

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8667
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #704 på: 06. Juni 2013, 07:31 »
Daily Mail says West Ham will offer Carroll a 6 year contract on 100k per week
Nei.