20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 454111 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #570 på: 27. Mai 2013, 01:05 »
Jævla russere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #571 på: 27. Mai 2013, 02:03 »
Merkelige rykter som sier at Marseille er interessert i Steven Taylor og at vi vil ha N'Koulou i bytte. Skal også være interessert i Eder på Braga.
Oscillons From The Anti-Sun

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8667
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #572 på: 27. Mai 2013, 06:55 »
Jævla russere.

Det ser faktisk ut som om infoen jeg fikk var feil. Kanskje det fortsatt er et håp.
Nei.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #573 på: 27. Mai 2013, 11:03 »
Mye rart om oss i tv2 idag.

Newcastle er nok ikke helt ferdig med å evaluere den nylig avsluttede sesongen. Det kommer nok til å ta en stund før de har funnet alt som gikk galt i sesongen de skulle kjempe om en Champions League-plass. Men de er begynt å tenke på at laget må forsterkes. Ifølge Daily Star prøver de nå å snappe Thomas Ince foran nesen på Liverpool.

Artikkelen fortsetter under bildet.


ETTERTRAKTET: Thomas Ince er ønsket av flere Premier League-klubber. Foto: John Walton/Pa Photos

Og når Alan Pardew er i gang, så kjører han på. Nå har han fått det for seg at han kan få Christopher Samba til å spille fotball og ikke bare telle penger. Midtstopperen har tilhørt lønnsadelen i England etter overgangen til Queens Park Rangers i vinter, men prestasjonene på banen har ikke stått i stil med de 900 000 kronene han har fått i uken på Loftus Road. Men Daily Star skriver at Pardew nå vil redde Samba bort fra hovedstaden og opp til det høye nord.

En annen som kan være på vei til Newcastle er Eder. Dessverre ikke brasilianeren som skjøt hardest i verden på begynnelsen av 1980-tallet, men Sporting Bragas 26 år gamle spiss, melder Daily Mail.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #574 på: 27. Mai 2013, 12:04 »
Ince er eg veldig sugen på. 18 mål og 13 assist i tillegg til at han berre er 21 år så seie det seg sjølv at han er ein god spiller med bra potensial. Blir veldig fornøgd om vi snapper han, men frykter at nokon større lag kommer oss i forkjøpet, men dersom han tenkjer spilletid, så er vi kanskje ikkje eit så dumt valg.

Vil ikkje ha Samba. Skal sikkert ha høg lønn og har ved tidligere valg vist at han går der det er penger å hente.

Eder kjenner eg ikkje noko til, men etter å ha søkt litt fant eg ut at han har 13 mål på 12 kamper i den portugisiske ligaen i år, han er 25 år gammel, og ser ut til å ha ein bra fysikk. 
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #575 på: 27. Mai 2013, 13:02 »
Tom Ince hadde vært en bra signering, men han havner nok fort i Liverpool.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #576 på: 27. Mai 2013, 13:16 »
Scott Sinclair, KANSKJE? Bedre enn Jonas i hvert fall. Men hvem er ikke det.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

TimKnut

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 364
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #577 på: 27. Mai 2013, 14:24 »
Scott Sinclair, KANSKJE? Bedre enn Jonas i hvert fall. Men hvem er ikke det.

Orbetan?  ???

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #578 på: 27. Mai 2013, 14:35 »
Scott Sinclair, KANSKJE? Bedre enn Jonas i hvert fall. Men hvem er ikke det.

Orbetan?  ???

Om Obertan er bedre enn Jonas? I mine øyna ja. ALT er bedre enn Jonas. Han kan ingen ting. Han kan jobbe for laget, men det kan jo alle bare dem gidder.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #579 på: 27. Mai 2013, 14:36 »
Jeg er veldig gira på Ince. Flott alder og helt klart en spiller som klubben kan få mer penger for i fremtiden.
Samba derimot er jeg ikke så gir på. Var ræva i QPR, og som folk nevner dyr i drift og begynner dra på årene. Må da finnes mer spennende kandidater der ute:) Jeg er mest gira etter Douglas. Da får vi hodestyrke og råskap.

Bytte ut Jonas med Hoilett hadde heller ikke vært meg imot.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #580 på: 27. Mai 2013, 14:37 »
Scott Sinclair, KANSKJE? Bedre enn Jonas i hvert fall. Men hvem er ikke det.

Orbetan?  ???

Om Obertan er bedre enn Jonas? I mine øyna ja. ALT er bedre enn Jonas. Han kan ingen ting. Han kan jobbe for laget, men det kan jo alle bare dem gidder.
Da har obertan et stort problem. Han gidder jo aldri jobbe for laget.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #581 på: 27. Mai 2013, 17:02 »
I sommer må vi da selge Obertan til Darlington?!
Et fullstendig waste of money som Malcolm MacDonald så fint sa det her nå nettopp. Sitter igjen som noen vitser som solgte Wayne Routledge og henta inn enn dyrere, forverra versjon av Wayne. Kan godt hive Jonas ut også. Ingen av de er gode nok.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #582 på: 27. Mai 2013, 19:06 »
Ta med Ameobi på denne lista og. Orker ikke se han spille neste sesong!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #583 på: 27. Mai 2013, 19:41 »
Veldig gjerne.
Spørsmålet er bare om vi evner få inn et par spisser på et vindu.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8667
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #584 på: 27. Mai 2013, 19:42 »
Remy og Bony.
Nei.