20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 454117 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

TommyWee

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #555 på: 25. Mai 2013, 13:38 »
4-1-3-2 på hjemmebane.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #556 på: 25. Mai 2013, 14:29 »
Usikker jeg, men en spiss som kan ligge litt mer tilbaketrukket bak Cisse hadde vært kjekt. Jeg etterlyser en spiss med fysisk tilstedeværelse, men som ikke er så jævla svak som Shola Ameobi.

De siste to sesongene har vi uansett spilt vår klart beste fotball i en 4-3-3/4-2-3-1-formasjon. Snakker da selvfølgelig om når vi spilte med en midtbanetrio bestående av Jonas, Tiote og Cabaye og Ben Arfa, Ba og Cisse der fremme. Helt klart den formasjonen vi spilte best i og som fikk oss 5. plass våren i fjor. Da spilte vi faktisk BRA fotball også.

4-4-2 har fungert best når Cisse og Ba ikke spilte sammen. Leon Best var en veldig, veldig god partner for Ba og gav oss noe annet. Fysisk sterk, og høy arbeidsrate. Og i mine øyne undervurdert teknikk. Jeg savner han og syns det var trist at han måtte dra kontra Shola Ameobi som er så uvurderlig for at ikke moralen i stallen vår skal smuldre hen  ::p
Leon Best is mint!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #557 på: 25. Mai 2013, 14:54 »
Jeg savner han og syns det var trist at han måtte dra kontra Shola Ameobi som er så uvurderlig for at ikke moralen i stallen vår skal smuldre hen  ::p
Leon Best is mint!

 :thumbu: :thumbu: :thumbu: :thumbu: :thumbu:

La oss gi tilbake de ~35£ som Liverpool gav oss, pluss Ben Arfa og Cabaye, og få tilbake Carroll. Fordi han er jo egentlig like god som Messi, Ronaldo, Falcao og Cavani til sammen ::p

Sigurd

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 446
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #558 på: 26. Mai 2013, 08:24 »
http://www.sportsmole.co.uk/football/newcastle-united/transfer-talk/news/newcastle-ready-gbp12m-swoop-for-bony_86117.html

Ser flere nettsteder har rapportert om denne interessen nå. Bony er i utgangspkt en spiller som innehar mange bra kvaliteter. Tror dere han blir for lett i PL, eller er han et bra kjøp? Selv har jeg hele våren tenkt at dette måtte være en spiss som både vil kunne komplementere Cissé og erstatte ham i andre kamper. Tror ikke Bony hadde forringet styrken vår på offensive og deffensive dødballer.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #559 på: 26. Mai 2013, 10:20 »
Tror ikke han blir for lett, i alle fall.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #560 på: 26. Mai 2013, 11:05 »
Bony hadde vore knall, men trur han velger ein litt større klubb
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #561 på: 26. Mai 2013, 11:37 »
Her er jeg veldig usikker på hva vi burde gjøre. Vist vi kjøper enda en spiller fra det kontinentet, kan vi risikere og ende opp med bare Adam Campbell som eneste alternativ i forhold til når ANC skal spilles.
Håper klubben tenker litt på dette og.

Ellers vet jeg lite om han.

HBA linkes/snakkes om en overgang til Monaco i sommer. Så det nevnt i en av de engelske avisene i dag..
Vil ikke selge, men det er jo evt en klubb som sikkert er villig til å gi over £20mill på bordet.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8667
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #562 på: 26. Mai 2013, 13:06 »
http://www.sportsmole.co.uk/football/newcastle-united/transfer-talk/news/newcastle-ready-gbp12m-swoop-for-bony_86117.html

Ser flere nettsteder har rapportert om denne interessen nå. Bony er i utgangspkt en spiller som innehar mange bra kvaliteter. Tror dere han blir for lett i PL, eller er han et bra kjøp? Selv har jeg hele våren tenkt at dette måtte være en spiss som både vil kunne komplementere Cissé og erstatte ham i andre kamper. Tror ikke Bony hadde forringet styrken vår på offensive og deffensive dødballer.

Jeg spurte en Nederlandsk PSV-supporter om hans tanker om Bony, og han kalte han bare den nye Drogba, noe Bony også har blitt kalt av veldig mange andre. Han er stor og sterk, men mangler fart. Han er ingen rask spiller, men flink til å posisjonere seg.


Tiote
Anita - Cabaye
Ben Arfa
Cisse - Bony


Voooooooldtekt!
« Siste redigering: 26. Mai 2013, 13:14 av boris. »
Nei.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #563 på: 26. Mai 2013, 17:42 »
NUFC transfer talk på FB skriver at vi er interessert i Bony og at Sheff Wed og Boro vil ha Shola. Sisteryktet veit jeg ikke hvor de har henta hen?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sigurd

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 446
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #564 på: 26. Mai 2013, 18:47 »

Jeg spurte en Nederlandsk PSV-supporter om hans tanker om Bony, og han kalte han bare den nye Drogba, noe Bony også har blitt kalt av veldig mange andre. Han er stor og sterk, men mangler fart. Han er ingen rask spiller, men flink til å posisjonere seg.


Tiote
Anita - Cabaye
Ben Arfa
Cisse - Bony


Voooooooldtekt!

Cool å høre. Har selv likt tanken på ham, da jeg har sett et par klipp av ham der han er jævlig sterk i kroppen. Spørsmålet mitt er bare: Er det fordi ligaen han spiller i er forholdsvis veik? Er han en eksepsjonelt god spiss i Nederland fordi han er relativt djevelsk mye sterkere i kroppen enn alle andre, og vil dette relative fortrinnet forvitre i England?

Det er uansett en spiller jeg har merka meg navnet på lenge, og jeg har hatt lyst til å se ham i aksjon for oss.. men det er jo en viss gamble for 12mill pund (som er prisen jeg har sett sitert). Når det er sagt synes han å ha både teknikk, gode avslutninger og et bra fotballhode i tillegg til å være biff.. så yeah. Kjør på! :)

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #565 på: 26. Mai 2013, 18:56 »
Tiote
Anita - Cabaye
Ben Arfa
Cisse - Bony


Voooooooldtekt!
Anita foran Sissoko? Ganske uenig i det :)

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8667
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #566 på: 26. Mai 2013, 20:01 »
Tenkte å skrive "Anita/Sissoko", men det er noe jeg nok ville rulert alt ettersom hvilke lag vi spiller mot.

Har det skjedd noe mens jeg har vært borte? Ser Bony står oppført som en West Ham-spiller på Wiki. Noen som har tulla, eller?


On 26 May 2013, Bony signed a four year contract with West Ham United.
« Siste redigering: 26. Mai 2013, 20:03 av boris. »
Nei.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #567 på: 26. Mai 2013, 20:15 »
Tror det er wiki-trolling, jeg.

Daily Star har jo forøvrig linka oss til Christopher Samba som erstatter til Colo, samt Loic Remy.
Consider the source er vel det jeg vil si først og fremst til dette.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8667
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #568 på: 26. Mai 2013, 20:20 »
Regner med at det er tull og tøys, ja.

Få inn Bony, Samba, Remy og Douglas og eventuele erstattere for andre som måtte stikke (Cabaye?) så hadde jeg blitt jævlig fornøyd.


Og da skal Douglas ha signert for russiske Kuban Krasnodar. Gratis overgang.
« Siste redigering: 26. Mai 2013, 21:19 av boris. »
Nei.

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #569 på: 26. Mai 2013, 21:33 »
@GFN_France: Daily Mirror: Monaco want Hatem Ben Arfa. Think what you will... #ASM #NUFC

@GFN_France: The Daily Mirror is not a reliable source. #NUFC #ASM #BenArfa

@GFN_France: @ignazzz365 claiming that there is interest in both Spain and England for Ben Arfa. #NUFC

@GFN_France: Re Ben Arfa: The player has already stated his desire to stay at #NUFC. Looks unlikely that he will leave for the moment.
sunt pueri pueri puerilia tractant