20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 454113 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #540 på: 23. Mai 2013, 22:28 »
Antageligvis fordi han har vært skadet siden han forlot oss. Tror ikke han har spilt noen offisielle kamper for Blackburn?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #541 på: 23. Mai 2013, 22:34 »
Joda, han rakk jo til og med å få et rødt kort på slutten av sesongen :)

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #542 på: 23. Mai 2013, 22:49 »
http://www.transfermarkt.co.uk/en/kevin-volland/profil/spieler_82009.html Der har dere en spennende spiss som absolutt kunne vært aktuell for oss. Rask secondary striker med HØYT potensial!

Og Hoffenheim har mer å by på. Hvorfor ikke hente tredjekeepern deres:
http://www.transfermarkt.co.uk/en/koen-casteels/profil/spieler_108880.html nytt belgisk keepertalent som ikke får så mye spilletid på grunn av at han har to feite gamlinger foran seg i køen. (Gomes og Wiese)

Mcmananan er forresten et godt SHOUT! Den gutten har noe ved seg og jeg tror fort han kunne gjort sakene sine godt hos oss!

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #543 på: 23. Mai 2013, 22:51 »
Akkurat som Aubameyang kommer til å velge oss. Tror ikke han vurderer oss engang. Eneste muligheten vår er at han ikke har sett et sekund av oss denne sesongen.

Tror heller ikke han går på "salg" etter denne sesongen. Prisen kan vel fort ligge rundt 15 mill pund.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #544 på: 24. Mai 2013, 00:42 »
Leon Best er det vel ikke masse vits i å hente nå - men han skulle aldri vært solgt i utgangspunktet. Grusomt å se slike, gode back-up-spillere forlate oss mens vi må slite med å se Shola Ameobi istedet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #545 på: 24. Mai 2013, 08:10 »
Akkurat som Aubameyang kommer til å velge oss. Tror ikke han vurderer oss engang. Eneste muligheten vår er at han ikke har sett et sekund av oss denne sesongen.

Jepp, kanskje i Januar, men aldri nå!

Hadde vært en fantastisk signering for oss i hvert fall!

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #546 på: 24. Mai 2013, 12:07 »
http://www.transfermarkt.co.uk/en/kevin-volland/profil/spieler_82009.html Der har dere en spennende spiss som absolutt kunne vært aktuell for oss. Rask secondary striker med HØYT potensial!

Og Hoffenheim har mer å by på. Hvorfor ikke hente tredjekeepern deres:
http://www.transfermarkt.co.uk/en/koen-casteels/profil/spieler_108880.html nytt belgisk keepertalent som ikke får så mye spilletid på grunn av at han har to feite gamlinger foran seg i køen. (Gomes og Wiese)

Mcmananan er forresten et godt SHOUT! Den gutten har noe ved seg og jeg tror fort han kunne gjort sakene sine godt hos oss!

Han er vel ikke akkurat kjent for å være rask, snarere motsatt. Er en grunn til at han spiller hengebde og ikke på skulderen til stopperne.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #547 på: 24. Mai 2013, 19:35 »
http://www.transfermarkt.co.uk/en/kevin-volland/profil/spieler_82009.html Der har dere en spennende spiss som absolutt kunne vært aktuell for oss. Rask secondary striker med HØYT potensial!

Og Hoffenheim har mer å by på. Hvorfor ikke hente tredjekeepern deres:
http://www.transfermarkt.co.uk/en/koen-casteels/profil/spieler_108880.html nytt belgisk keepertalent som ikke får så mye spilletid på grunn av at han har to feite gamlinger foran seg i køen. (Gomes og Wiese)

Mcmananan er forresten et godt SHOUT! Den gutten har noe ved seg og jeg tror fort han kunne gjort sakene sine godt hos oss!

Han er vel ikke akkurat kjent for å være rask, snarere motsatt. Er en grunn til at han spiller hengebde og ikke på skulderen til stopperne.

Nå har ikke jeg sett MYE av Kevin Volland, men det jeg har sett er en veldig spennende spiller med avslutteregenskaper og som fint kan operere i bakrom. Titta litt på youtube-videoene av han nå og han er da langt fra treg? Uansett et spennende navn mr besserwisser! ;)

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #548 på: 24. Mai 2013, 20:23 »
Haha var ikke vondt ment, han er absolutt en spennende spiller!

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #549 på: 24. Mai 2013, 21:03 »
Douglas i twente er vel uten kontrakt nå i sommer. Dette er jo en spiller vi har ute etter før. Han er 25 år så hadde ikke sagt nei jeg. Kan også fungere som en erstatter dersom colo forsvinner. Men bør uansett hente han.

TimKnut

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 364
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #550 på: 25. Mai 2013, 01:36 »
drømmen ville vert Willo ut og Douglas inn. vi tjener penger, kvalitet og alder. så har vi colo, saylor, MYM og douglas som vil gi sikkelig kamp om plassen i startseleveren. Og Saylor holder neppe 1 sesong uten skader. og så har eg veldig lyst å forsette med yanga på backen når vi ska ha toppa lag. Santon duger nesten ingenting defansivt, og Haïdara er virklig spennende men for meg så er han ikke helt solid spiller akkuratt no, men har trua på han.

Som mange veit så er Douglas virkelig en beist og gir oss den hodestyrken vi har virkelig savna, spesielt corner. Men han er også en jævel som klarte å få 3 røde på 1 kamp. Tiote var jo også en jævel i Twente før han kom til Newcastle. Så eg håper det ikke skal vere nokke problemer der som nokken tidligere frykta.

MYM - Colo - Douglas - Debuchy           saylor, haïdara og santon på benken.
« Siste redigering: 25. Mai 2013, 09:11 av TimKnut »

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #551 på: 25. Mai 2013, 11:01 »
Younes Belhanda ønsker seg vekk fra Montpellier i sommer. En helt sinnsyk spiller på sitt beste. Kan han være noe for oss? Hvor på banen skulle han eventuelt spille og hvem må vike plass?

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8667
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #552 på: 25. Mai 2013, 11:29 »
Belhanda hadde vært helt fantastisk, men som du sier, hvem skulle vike plass? Det er ikke akkurat der vi trenger spillere mest nå.
Nei.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #553 på: 25. Mai 2013, 12:06 »
Debuchy/Tavernier? - Taylor/Colo - Mbiwa/Douglas? - Santon/Haidara

       Tiote - Cabaye

Ben Arfa - Belhanda - Sissoko/ Marveuax


                  Cisse/Gouffran/ny spiss


4-2-3-1 formasjon. Kunne dette vært noe?

Jeg mener faktisk vi har en VELDIG god tropp nå. Antagelig den beste på MANGE ÅR hvis vi tenker på potensialet! Jeg ønsker meg 3 klassespillere inn: fks Guidetti, Douglas og Belhanda. Da smaker det faktisk skikkelig fugl av denne troppen! Så får vi håpe Pardew tar noen hint og forsøker forme et og annet angrepsmønster i 11'ern. Kanskje det problemet rett og slett lar seg løse ved å ansette en ekstra trener som kun tar for seg det offensive spillet vårt?

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #554 på: 25. Mai 2013, 12:27 »
4-2-3-1 er en spennende formasjon det. Problemet er at Pardew bruker da spillere i feile formasjoner.

Eks. Cisse og Jonas på ving. Dette skaper hverken mål eller sjangser.

Men etter å ha vært igjennom tidenes kjipeste sesong der Cisse har vært en ensom hjelpeløs svale på topp begynner jeg å få lyst å se 2 spisser på topp. Hvertfall på hjemmebane.