20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 454117 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #300 på: 07. April 2013, 11:48 »
Lowton er bedre enn Simmo ja. To assist og to mål i år på et dårlig Villa-lag ekke verst. Er også hans første sesong i Premier League, så kommer til å ta nye steg selv om han er 24 år. Er en mer reel utfordrer enn Simpson. Er vel først og fremst aktuell hvis de rykker ned da Villa betalte 3 mill for han.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #301 på: 07. April 2013, 13:43 »
Etter mitt syn må vi ha inn en rendyrket spiss som kan goale jevnt og trutt. Synd Ricky va won gikk til Norwich.

En stopper siden colo mest sannsynlig går i sommer.
En HB siden simpson går i sommer.

Vi vet heller ikke hvor lenge cabaye og Ben arfa blir. Jeg venter til jeg ser om vi berger plassen før jeg uttaler meg om hvem jeg ønsker


Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7620
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #303 på: 09. April 2013, 13:36 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-rule-out-new-2573617?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Synd, vi hadde trengt en slik spiller! Men virker som han har et aldri så lite ego uansett. :)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #304 på: 09. April 2013, 16:49 »
Akkurat som jeg forventa fra ledelsen vår - og på en måte skjønner jeg uten tvil prinsippet. Remy er dog en jævla god spiss og vil ikke ha problemer med å skaffe seg ny arbeidsgiver. Lov å sette penger på Tottenham?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #305 på: 09. April 2013, 16:54 »
Greit at vi kanskje ikke skal ligge lang-flate etter han, men jeg ser veldig, veldig få grunner, gode som dårlige, til at vi ikke skal ha følere ute og følge saken tett. Hvorfor lukke døren helt, slik det virker som?

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #306 på: 09. April 2013, 17:52 »
Forstår klubben veldig godt. Remy vendte ryggen til nufc, og selvfølgelig ble ikke det godt tatt imot. Remy er en knallspiller liten tvil om det. Remy - Cisse - Ben Arfa ser ikke akkurat dårlig ut på papiret. Topp 6 materiale absolutt..

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #307 på: 09. April 2013, 20:21 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-rule-out-new-2573617?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Synd, vi hadde trengt en slik spiller! Men virker som han har et aldri så lite ego uansett. :)

Synes det er sånne spillere man bør holde seg langt unna. Går kun etter penger og slike spillere har vi NUFC supportere lang erfaring med. Om han er så attraktiv på overgangsmarkedet til sommeren gjenstår å se.....

Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #308 på: 09. April 2013, 22:14 »
Har vært oppe til diskusjon det før det der, og som jeg sa da også; jeg syntes det er latterlig å gi Remy det stempelet, om vi kun skal ha spillere som hadde valgt annerledes i hans situasjon, hadde vi ligget SYLTYNT an.

Men når det er sagt; om det hadde vært en realitet, skulle han selvsagt vært på en kontrakt som gjenspeiler både klubbens lønnspolicy og relativt til hva vår best betalte spillere allerede tjener.

Edit: Derfor ser jeg absolutt ingen argumenter imot at vi har følere ute, og prøver oss dersom muligheten er det. Om han igjen velger oss bort fordi andre klubber kan tilby han langt mer lukrative kontrakter, får det så være, men jeg ser ingen poeng i å ikke prøve.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #309 på: 10. April 2013, 05:30 »
Remy valgte å tjene 80k istedet for 40k i uka.

Så han beviser rett og slett at han er et menneske som tenker på sitt eget beste, uten at har gått utover noen andre.

Ja takk til Remy.
Same old Shearer, always scoring!

KarlRudolf

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 225
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #310 på: 10. April 2013, 08:26 »
Då var Phil Neville ledig ja..

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #311 på: 10. April 2013, 09:23 »
Jeg konkluderer med at du må være et troll, Karl Ruddy  :ler:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #312 på: 10. April 2013, 10:07 »
Jeg konkluderer med at du må være et troll, Karl Ruddy  :ler:

:D

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #313 på: 10. April 2013, 12:53 »

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #314 på: 10. April 2013, 14:34 »
Haha. Jammen skal du se Rooney kommer, nesten 10 år etter at at Fat Fred bød 20 millioner for han, bare for å få Fergie til å betale ekstra mye. Jeg satser på at vi får Rooney for halvparten.

Let the good times roll  :toon:

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon