20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 454117 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #60 på: 02. Feb. 2013, 23:46 »
Benteke hadde vore rått! Benteke - Tiote - Sissoko på same laget. 3 beist :frenetisk:

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #61 på: 02. Feb. 2013, 23:53 »
Er i alle fall ikke i tvil om at jeg heller vil ha Carroll enn Benteke.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8667
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #62 på: 03. Feb. 2013, 00:02 »
Benteke har 10 mål på 22 kamper for Aston Villa, og Carroll har til sammen 22 mål på 89 kamper (regna ikke med de fire PL-kampene før 08-09 sesongen). I tillegg er Benteke nesten to år yngre. Er liten tvil om hvem jeg ville valgt av de to, for å si det sånn.
Nei.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #63 på: 03. Feb. 2013, 00:20 »
Tek begge to eg :nikke:  oh yeah...

KarlRudolf

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 225
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #64 på: 03. Feb. 2013, 01:34 »
Prismessig er vell Carroll billigare enn Benteke? Unge Benteke kjem til å bli jaga av storklubbane, trur ikkje fat-mike vil gå inn i en budkrig med dei.. Carroll er meir sannsynlig at vi får uten å måtte overbetale

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #65 på: 03. Feb. 2013, 10:31 »
Carrolls verdi har vel ikke akkurat steget i West ham iår. Mye skadeplaget, men når han først spiller viser han glimt. Han er ikke en kjempe scorer, men om noen har noen oversikt over hvor betydningsfull han har vært i angrepspillet vil jeg gjerne se. (Vinner dueller som andre lagspillere bare kan sette i mål).
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #66 på: 03. Feb. 2013, 10:33 »
Carrolls verdi har vel ikke akkurat steget i West ham iår. Mye skadeplaget, men når han først spiller viser han glimt. Han er ikke en kjempe scorer, men om noen har noen oversikt over hvor betydningsfull han har vært i angrepspillet vil jeg gjerne se. (Vinner dueller som andre lagspillere bare kan sette i mål).

Alt over € 40-50 000 i lønn og € 8-9,000,000 ville for meg vært lattelig til sommeren. Det blir feil at en spiller som Carroll skal tjene mer en Cabaye, Tiote, Taylor osv. Det ville gitt et dårlig signal inn i spillergruppa.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

mortinho84

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 272
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #67 på: 03. Feb. 2013, 13:34 »
Carrolls verdi har vel ikke akkurat steget i West ham iår. Mye skadeplaget, men når han først spiller viser han glimt. Han er ikke en kjempe scorer, men om noen har noen oversikt over hvor betydningsfull han har vært i angrepspillet vil jeg gjerne se. (Vinner dueller som andre lagspillere bare kan sette i mål).

vinner dueller som andre kan sette i mål? 18assists på 104kamper er jo ikke helt villt. hadde vert et greit 3 valg som spiss i en kamp der vi sliter å må dunka langt( noe jeg drømmer om ikke skal skje). men vi di kjøpene vi er blitt vane med de siste årene så er et carroll kjøp bortkastet penger. ja han er lokal og engelsk,men vi så hvor dypt det stakk hos han når han fikk tilbud om mye penger...

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #68 på: 03. Feb. 2013, 19:27 »
Elsker Carrol både som spillertype og lokalgutt. Men han er aldri verdt mer en 5-6 mill med tanke på hva han har prestert de siste to sesongene. Hadde vært råartig å hente han tilbake, men da sier vi samtidig nei til et lass av andre muligheter. Tenk alle de gode kjøpene vi kan gjøre for 12-15 mill

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #69 på: 03. Feb. 2013, 21:03 »
mortinho84: 18 assist er jo ikke kjempe greier (Men heller ikke helt elendig), men jeg tenker først og fremst på at han alene på topp i en 4-2-3-1 Formasjon kan ta ned ballen, holde på den, å vente på de 3 spillerene bak. Han er god til å holde på ball og god i lufta. Nå skal det også nevnes at jeg trives best med et spillende Newcastle og ikke langballer hele tida. 

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

KarlRudolf

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 225
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #70 på: 03. Feb. 2013, 21:16 »
Carrolls verdi har vel ikke akkurat steget i West ham iår. Mye skadeplaget, men når han først spiller viser han glimt. Han er ikke en kjempe scorer, men om noen har noen oversikt over hvor betydningsfull han har vært i angrepspillet vil jeg gjerne se. (Vinner dueller som andre lagspillere bare kan sette i mål).

Alt over € 40-50 000 i lønn og € 8-9,000,000 ville for meg vært lattelig til sommeren. Det blir feil at en spiller som Carroll skal tjene mer en Cabaye, Tiote, Taylor osv. Det ville gitt et dårlig signal inn i spillergruppa.

Var det ikkje snakk om at han var villig til å gå ned i lønn??



Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #71 på: 03. Feb. 2013, 21:28 »
Syns det er temmelig misvisende å se på antall assists for en slik spisstype - selv om det derre ikke er noe elendig tall overhodet for en spiss. Tenk nå heller på hvilket rom han skaper rundt seg når han spiller - hvor mange motspillere han binder opp. Jeg er av den klare oppfatning at West Ham er et mye, mye verre lag å møte straks de har Carroll på topp - og syns han var meget god i starten av denne sesonge før skaden. Om han ikke nødvendigvis har klart å scoret nok mål har han vært et rent helvette for motstanderne å møte - og skaffet spillere som Nolan mye rom å boltre seg i. Kvalitetene til Carroll betviler jeg ikke - og det er noe vi mangler i dagens stall. Jeg tror heller ikke det er slik at vi må spille hoof hele tiden med han på banen - men det er selvfølgelig heller ikke feil å ha en slik spiss på topp straks vi blir baktunge og ender opp med å måtte pælme ballen frem.
Når det kommer til finanser tillater jeg meg å tross alt tenke litt som en supporter når jeg ønsker the prodigal son hjem igjen. Dersom Ashley og co blir enig med klubb og spiller, så veit jeg at det er innenfor våre økonomiske rammer uansett. Så enkelt er det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #72 på: 03. Feb. 2013, 21:43 »
Elsker Carrol både som spillertype og lokalgutt. Men han er aldri verdt mer en 5-6 mill med tanke på hva han har prestert de siste to sesongene. Hadde vært råartig å hente han tilbake, men da sier vi samtidig nei til et lass av andre muligheter. Tenk alle de gode kjøpene vi kan gjøre for 12-15 mill

Dersom vi er enige (reknar med dei aller fleste er av den oppfatninga) om at vi treng ein ny spiss til sommaren, så er eg spent på kva andre alternativ du ser for deg som skal vere særleg billigare. Om vi får Carroll for 15 mill. pund, så trur eg ikkje kjøpssummen for ev. betre spissar vil vere lavare enn det. Aubameyang vil koste over 10 mill. pund, og det vil Benteke også om han skulle vere aktuell. RvW frå Sporting reknar eg ikkje for aktuell (jf. rapportane om ligaene vi ser ut til å speide i).

Carroll er ein mann vi med all rimeleg sikkerheit veit vil fungere. Pardew kjenner AC betre enn han kjenner dei øvrige aktuelle. Han har fungert her før, og har kvalitetar ingen andre av dagens spissar har. Eg kan ikkje seie det ofte nok kva betydning eg trur det kan vere å ha ein 'local lad', som gir unge Geordies og akademispelarar noko å sjå opp til.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7620
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #73 på: 03. Feb. 2013, 21:57 »
Carrolls verdi har vel ikke akkurat steget i West ham iår. Mye skadeplaget, men når han først spiller viser han glimt. Han er ikke en kjempe scorer, men om noen har noen oversikt over hvor betydningsfull han har vært i angrepspillet vil jeg gjerne se. (Vinner dueller som andre lagspillere bare kan sette i mål).

Alt over € 40-50 000 i lønn og € 8-9,000,000 ville for meg vært lattelig til sommeren. Det blir feil at en spiller som Carroll skal tjene mer en Cabaye, Tiote, Taylor osv. Det ville gitt et dårlig signal inn i spillergruppa.

Var det ikkje snakk om at han var villig til å gå ned i lønn??

Dersom han skal ha 40.000-50.000 euro i uka må han halvere lønna og litt til. Han har nå rundt 85-90.000 pund i uka.

Human

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 873
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #74 på: 03. Feb. 2013, 22:27 »
Elsker Carrol både som spillertype og lokalgutt. Men han er aldri verdt mer en 5-6 mill med tanke på hva han har prestert de siste to sesongene. Hadde vært råartig å hente han tilbake, men da sier vi samtidig nei til et lass av andre muligheter. Tenk alle de gode kjøpene vi kan gjøre for 12-15 mill

Dersom vi er enige (reknar med dei aller fleste er av den oppfatninga) om at vi treng ein ny spiss til sommaren, så er eg spent på kva andre alternativ du ser for deg som skal vere særleg billigare. Om vi får Carroll for 15 mill. pund, så trur eg ikkje kjøpssummen for ev. betre spissar vil vere lavare enn det. Aubameyang vil koste over 10 mill. pund, og det vil Benteke også om han skulle vere aktuell. RvW frå Sporting reknar eg ikkje for aktuell (jf. rapportane om ligaene vi ser ut til å speide i).

vel RvW kom til portugal først for et år sida, Carr har speida RvW i fleire år, når han spelte i utrech. At han gjer det bra i den portugisiske ligaen trur eg ikkje newcastle ser på som noke negativt. I tillegg er sporting i dårlig økonomisk stand som alle andre klubber i portugal. Så vil påstå at det er ganske sannsynlig at RvW kan ende opp i newcastle
- carry on!