20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 454111 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #45 på: 02. Feb. 2013, 20:17 »
Ja. Det må vere slik. Opsjonar gjeld mellom to klubbar, og så må mottakarklubb og spelar bli enige om kontrakt. Likar veldig godt at Newcastle kontinuerlig signaliserer at vi har AC under radaren, og eg synest Pardew har vore veldig flink til å skryte av AC (også den tida han ikkje har vore vår spelar). Det er brubygging og ikkje brubrenning, og det trur eg AC set pris på.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #46 på: 02. Feb. 2013, 20:39 »
Sikkert ufattelig teit og overhodet spørre - men Carroll kan vel motsette seg en overgang til Hammers i sommer dersom de skulle ønske benytte seg av opsjonen ja? Jeg tenker gitt et scenario der Carroll er oppmerksom på at vi ønsker han hjem igjen vel kan tenkes at heller ville ønske det enn å dra til Hammers.
.

Gjenstår naturligvis at spiller må akseptere personlige betingelser. Så du kan si opsjoner gjelder mellom klubbene, mens spiller står mer fritt.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #47 på: 02. Feb. 2013, 20:43 »
Da bør vi jo strengt tatt ha greie muligheter på Carroll uansett hva Hammers måtte ønske. Selvfølgelig tenker jeg at pris blir det store problemet her.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #48 på: 02. Feb. 2013, 21:00 »
Må forøvrig legge til at Carroll kler den nye sveisen langt bedre enn hestehalen. Var vel den samme han hadde for oss i championship.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #49 på: 02. Feb. 2013, 21:52 »
For riktig pris kan Carroll helt klart være en ypperlig tilvekst til stallen. Gir oss noe veldig annet enn Cisse, og gir oss muligheten til å slå langt, noe som i gitte tilfeller kan være en fordel.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #50 på: 02. Feb. 2013, 21:54 »
Vi må være såpass ærlige at vi uansett innser at Alan Pardew kommer til å ty til "stygg" fotball når han mener det er korrekt uansett. Men det er jo uansett ikke slik at vi må spille hoof med Carroll på topp heller, slik jeg føler mange hardnakket påstår.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #51 på: 02. Feb. 2013, 21:55 »
Jeg tror carroll er villig til å fire noe på kravene ift det han har nå, men vi må nok forberede oss på å betale han  £60-70k i uka tipper jeg.

Prisen bør vi klare å presse under £15m, og klarer vi det mener jeg det er en veldig god deal.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #52 på: 02. Feb. 2013, 22:00 »
Tror en Carroll i Newcastle drakt får frem det råeste i han igjen. Han er jo ikke helt ubrukelig med beina heller og har faktisk litt fart i kroppen.

Ser gjerne Carroll inn til sommeren men til en fornuftig pris.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #53 på: 02. Feb. 2013, 22:09 »
Vi må selvsagt ikke spille hoof med Carroll. Man må ikke bare spille hoof med Peter Crouch på banen heller. Eller Tore André Flo, i hans tid. Carroll har vist at han kan spille fotball også. God på link-up-spill og en god avslutter. Men £60-70k i uka er uaktuelt for andrevalget som spiss. Det samme er £15 mill i overgangssum. Aldri i verden om vi kan betale så mye for et andrevalg. Det hjelper ikke at det er Andy Carroll.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #54 på: 02. Feb. 2013, 22:18 »
Må forøvrig legge til at Carroll kler den nye sveisen langt bedre enn hestehalen. Var vel den samme han hadde for oss i championship.

Tenkte det samme selv ;)

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #55 på: 02. Feb. 2013, 22:19 »


 :nikke:

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #56 på: 02. Feb. 2013, 22:20 »
Ikke gitt at carroll hadde vært noe andrevalg om han hadde vært hos oss, tvert imot. En klubb med ambisjoner er dessuten nødt til å ha mer enn en toppspiss i stallen og da er spisskompetansen til andy en fin attributt å ha i laget.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #57 på: 02. Feb. 2013, 22:28 »
For all del, Carroll har ferdigheter som gjør han til en veldig fin tilvekst til stallen. Gir oss noe helt annet enn Cissé. Men i utgangspunktet er Cisse en bedre spiller enn Carroll, og i de fleste tilfeller vil jeg foretrekke han foran the local hero. Men det skal selvsagt være såpass skarp konkurranse om plassene at ingen får spille uansett form og farge.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

mortinho84

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 272
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #58 på: 02. Feb. 2013, 22:30 »
hadde vi fått carroll gratis så greit,men alt over 10mp må vera helt uaktuelt for en spiss som har puttet
8mål på 2år... det snakkes vel om 17mp noen som tilsvarer over 1/3 av laget vi stilte med idag. vi kan få så
utroli mye mer for 17mp. villa rykker ned så er det bare å kaste seg inn i kampen om benteke.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #59 på: 02. Feb. 2013, 22:44 »
Ingen automatikk i at Benteke blir billigere enn Carroll. Selv om Carroll er aldri så mye engelsk landslagsspiller.
Dessuten vet vi veldig godt hva Carroll er kapabel til, i de rette omgivlsene. Det er ikke en dårlig spiller, selv om han ikke har vært spesielt god i Pool og West Ham. Og så var det noe med at Carroll er engelsk og egentuviklet da.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon