20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 455087 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2235 på: 26. Aug. 2013, 08:31 »
HOLY shit kan dette stemme da

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/joe-kinnear-hits-out-negativity-2222123

Loic remy er her kun på lån visstnok. What the f¤¤¤

Joe Kinnear

'If he scores goals and does well for us, Alan will be happy with our end of the deal; the player will be happy because he will come into contention for a World Cup place with France; and if both those things happen, Remy will go back to QPR as a World Cup player with a higher value than when he joined them, so everyone will come out of it well.”'

 :coloccini:

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2236 på: 26. Aug. 2013, 09:50 »
Er vel opsjon på kjøp??

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2237 på: 26. Aug. 2013, 09:56 »
"Before the season started, we agreed the squad was big enough, and strong enough, to finish in top half of the table." Joe Kinnear #NUFC

Okei?

gardek

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 532
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2238 på: 26. Aug. 2013, 09:58 »
"Before the season started, we agreed the squad was big enough, and strong enough, to finish in top half of the table." Joe Kinnear #NUFC

Okei?

Hallo, vi så jo det forrige sessong..... BLÆÆÆÆÆÆ
Toon till I die.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2239 på: 26. Aug. 2013, 10:07 »
Dette er ei latterliggjøring av klubben vår. Får vondt av å sjå all den dritten som skjer på styringssida.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Leon

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 680
  • Luxury
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2240 på: 26. Aug. 2013, 10:27 »
Dette er ikke allment kjent i de hele tatt. De fleste regner vel med at det er oppsjon på kjøp neste sommer. Ble jo spekulert i media også. Men ifølge Joe så kan det se ut som vi kun har en låne avtale med han og han går tilbake til qpr uansett. Er jo helt på trynet avtale i såfall. 2 millioner sign on, høy lønning og skadeutsatt. Qpr sitter lent tilbake og ler av oss. Så hvis remy spiller konge for oss går han tilbake til qpr either way. Flott !  Kinnear

andyman

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1266
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2241 på: 26. Aug. 2013, 10:38 »
Hvis han spiller bra for oss, går han ikke tilbake til QPR. Da går han til en klubb som har mer penger.

Leon

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 680
  • Luxury
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2242 på: 26. Aug. 2013, 10:43 »
Hvis han spiller bra for oss, går han ikke tilbake til QPR. Da går han til en klubb som har mer penger.

Jaja same shit for hvem er det som kontrollerer og selger han .QPR you dig !

Vi har i såfall bare denne elendig låneavtalen. Kan umulig stemme dette. For hadde det kke vært for den rape trailen som han er sikta for tror jeg vi hadde kjøpt han. Så logisk er oppsjon på kjøp.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2243 på: 26. Aug. 2013, 11:32 »
Virker som om Liverool er interessert i Moses au. Ser for meg at han havner der og at Newcastle mangler en ving 3. september. Moses ville vært perfekt. Ugh!
Nei.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2244 på: 26. Aug. 2013, 11:41 »
Get French Football
@GFN_France
 'The Times' say #NUFC have made an offer of £7 million for Andre Ayew: getfootballnewsfrance.com/2013/newcastle… #OM #NUFC
Nei.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2245 på: 26. Aug. 2013, 11:50 »
Virker som om Liverool er interessert i Moses au. Ser for meg at han havner der og at Newcastle mangler en ving 3. september. Moses ville vært perfekt. Ugh!

Eg tippar me går på eit rekordtap borte mot Liverpool denne sesongen. Grøssar ved tanken på den kampen.

Anders Nordeide

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2246 på: 26. Aug. 2013, 12:17 »
Ayew hadde vært sykt!

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2247 på: 26. Aug. 2013, 12:31 »
Get French Football
@GFN_France
 'The Times' say #NUFC have made an offer of £7 million for Andre Ayew: getfootballnewsfrance.com/2013/newcastle… #OM #NUFC

Vi fortsetter å gå etter spillere som ikke leverer assists, men som sporadisk får sluttresultat gjennom enkeltprestasjoner. Balansen av spillertyper i laget vårt er skjev fra før av. Vi trenger effektive spillere offensivt, ikke flere innoverkanter som er kule å se på, men som i 19/20 tilfeller kun leverer et skudd på 20. benkrerad eller et balltap sentralt i banen.

Gi meg heller en kjedelig ving som får ballen inn i boksen 2/3 ganger. (Aller helst kombinert med en second striker med en god pasningfot). Da kan vi jobbe med ettertrykk og det blir lettere for oss etablere et offensivt spill. Nå har vi så mye balltap offensivt, fordi vi belager oss for mye på enkeltprestasjoner, at vi aldri rekker å få etablert noe nevneverdig trykk på motstanderen.

Hvis Pardew faktisk VIL at vi skal bli et spillende lag offensivt, så bør han skjønne at det vondt lar seg gjøre når du bare har driblere og avsluttere.
Oscillons From The Anti-Sun

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2248 på: 26. Aug. 2013, 12:51 »
Med en uke igjen av overgangs vinduet så bør ting begynne å skje straks.

Ser på Cabaye som solgt, håper bare på at PSG åpner lommeboken og han drar tilbake til Frankrike.

Ayew hadde vært et godt kjøp, men synes vi fortsatt trenger en midtbanespiller for å erstatte Cabaye og ikke minst 1-2 spisser.

At klubben ikke klarer å se dette er for meg helt utrolig. Tirsdag 2 september så er det for sent å gjøre noe med troppen og det kan bli lenge å vente til januar for å gjøre enda flere franske kjøp som vi gjorde nå i januar.

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #2249 på: 26. Aug. 2013, 15:04 »
Vi trenger en klasseving (ikke innovertiss) og en sterk spiss som scorer mål + erstatte alle som forsvinner nå før vinduet stenger (ref Cabaye), og heller helst skulle jeg sett at vi hentet Will Hughes og en ung stopper i tillegg. Egentlig vil jeg ha TO vinger og Ben Arfa inn bak spissen, men ikke faen om det skjer.

Jeg tipper derimot at vi selger Cabaye og kjøper en Championshit-spiss. Og så scorer Shola mot Villa og "he's like a new signing".
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"